Ja dat hoorde ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Caesu het volgende:
bos gelooft dus niet meer dat het kabinet morgen overleeft.
ik was even weg, heeft hij dat min of meer gezegd?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Caesu het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef Kwaliteit het volgende:
fritswester
Bij televisie hebben we regisseurs, zou kabinet ook eens moeten overwegen.
Ik vraag het me ook echt af. Om die reden ben ik sowieso tegenstander van referenda.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef alors het volgende:
Wat is Verdonk toch een lachwekkend slecht politica, hoe kun je op zo'n loeder stemmen?
Die komt straksquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef Confetti het volgende:
Die Rouvoet zit daar wel een beetje kansloos bij![]()
![]()
![]()
Het is dan ook een kansloze partij bij een volgende verkiezing.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef Confetti het volgende:
![]()
![]()
Yep wees een held, pak 2 extra zetels en kap met deze showquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef venomsnake het volgende:
Trek de stekker er toch gewoon uit nu, PVDA.
Morgen valt het toch, bespaart je een hoop gedonder.
Ook zijn totale minachting richting de kamer helpt natuurlijk niet meequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef Igen het volgende:
Balkenende heeft opzich een punt: het kabinet moet in de ministerraad overleggen.
Balkenende gaat echter af als een gieter, omdat zijn ministers zich niet daaraan houden, wat aangeeft dat Balkenende totaal geen leiding kan geven aan het kabinet en dus totaal oncapabel is als MP.
Exact. Daardoor liggen de kaarten nu al op tafel terwijl die morgen eigenlijk pas op tafel hadden moeten komen. Balkenende is correct door te stellen dat het morgen besloten dient te worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef Igen het volgende:
Balkenende heeft opzich een punt: het kabinet moet in de ministerraad overleggen.
Balkenende gaat echter af als een gieter, omdat zijn ministers zich niet daaraan houden, wat aangeeft dat Balkenende totaal geen leiding kan geven aan het kabinet en dus totaal oncapabel is als MP.
als het kabinet vanavond zou vallen gaat balkie toch pas morgen naar de koningin.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef venomsnake het volgende:
Trek de stekker er toch gewoon uit nu, PVDA.
Morgen valt het toch, bespaart je een hoop gedonder.
Met z'n bolle Christelijke rotkop.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef Confetti het volgende:
![]()
![]()
Precies.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Caesu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |