abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78148455
Oproep aan alle burgerslachtoffers in Nederland!

Burgerslachtoffers hoor ik u denken? Dat is toch een term die gebruikt word in verre landen waar oorlogen woeden.
Inderdaad, ook daar vallen burgerslachtoffers. In Nederland groeit het aantal burgerslachtoffers echter gestaag door het POLITIEKE BELEID.

DE ECHTE NORMEN EN WAARDEN VAN DIT KABINET.

Met verbazing en woede kijk ik al jaren naar de rare capriolen van Balkenende en consorten. Waar kwam deze pias plotseling vandaan, na de moord op Fortyun door een dierenactivist!? Jarenlang heb ik me afgevraagd hoe het mogelijk is geweest dat deze man MP van ons land is geworden.
Een man met een hoog IQ, dat is zeker. Echter uitstraling, EQ, leiderschap, charisma enz. enz. is echter ver te zoeken.

Heel vaak ben ik dan woedend geweest op deze man, totdat mijn oog op een berichtgeving viel dit weekend.
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)sitor_leadership_pr/
Als je de moeite neemt om dit artikel te lezen, zal je ook veel duidelijk worden.
Deze man is echter de ideale pion voor de grootmachten die er spelen. Daarom is hij nog niet aan regeren toegekomen, waar hij tenslotte voor is gekozen door ons (burgers). Het enige wat hij tot nu toe heeft gedaan is draaien en kronkelen, om zijn acties te verantwoorden ingefluisterd door de grootmachten.
De grootmachten Amerika en het nieuwe verenigd Europa zijn echter alleen uit op geld, en geld is macht.
Geen enkel middel word geschuwd om dit te bereiken. Na de beëindiging van de koude oorlog met de Russen, is men echter naarstig op zoek gegaan naar een nieuwe vijand.(lees, delfstoffen=geld=macht)
Een nieuwe(oude) vijand was snel gevonden, de Moslims. Twee vliegen in een klap, het christelijke Europa en Amerika voelen het opkomende Moslimgeloof als een bedreiging, en kunnen ze dus door het zogenaamde kwaad te bestrijden meteen bezit nemen van de delfstoffen die deze landen rijk zijn.

Psychologisch hebben zij dit zeer slim en groots aangepakt. Door het bedenken van het terrorisme, was iedereen bang voor dit nieuwe gevaar.
Missie geslaagd, de angst regeert immers. Als je deze gedachtegang bestempeld als een paranoïde waanidee, bedenk dan dat de burgers vroeger ook met angst in toom werden gehouden. Tegenwoordig kun je er smakelijk om lachen, maar in vroeger tijden was men als de dood zo bang voor God en de duivel.
Als de terroristische dreiging echt zo groot zou zijn in dit land, dan zou het gehele politieapparaat zich daar mee bezig houden. En niet driekwart van de dienders iedere dag met laserguns achter struiken plaatsen om de schatkist te vullen

De nieuwe christelijke macht in de politiek is echter systematisch hun oude gedachtegoed terug aan het brengen in dit land. De angst in dit land is weer behoorlijk aanwezig. Iedereen is bang om zijn/haar baantje te verliezen, bang om staand een biertje te drinken op een terras in Amsterdam, bang om uitbundig en vrolijk te zijn, bang voor de Moslims. Het zal mij niet verbazen dat het spelletje van Wilders is opgezet door de politiek zelf. Good cop, bad cop!! Tweespalt, angst en ruzie
Alom, terwijl de grootmachten vrolijk hun gang gaan.

Niemand kan ontkennen dat het CDA middels slimme politiek, al jaren aan de macht is. Na een geweldige zetelwinst van de SP bij de laatste verkiezingen,WEIGERDE JP doodleuk enige samenwerking met de SP. Arrogantie ten top, ondanks de stem van de kiezers.
Nee, de Christen Unie een klein partijtje met een middeleeuws gedachtegoed, mocht mee regeren!!!!

Ook kan niemand ontkennen dat de heren politici alleen maar even aandacht hebben voor de burgers, net voor de verkiezingen om zieltjes te winnen. De ervaring leert echter dat zodra de stemmen binnen zijn , het hautaine gedrag snel weer terug is en alle beloftes zijn vergeten.
De grootmachten zijn immers belangrijker, politiek, industrie, gerechtelijke macht. (geld=macht)

Al deze constateringen brengen mij tot de volgende oproep aan alle burgers die dit bericht aanspreekt, of zich genomen voelen door deze regering.
Aangezien het geld het enige is wat belangrijk is voor alle regeringen in de wereld, kunnen we juist daar gebruik van maken.
Eerst moeten alle neuzen in dezelfde richting wijzen. Ik stel voor om een zo groot mogelijke burgerbeweging te formeren met gelijkgestemden.
Als iedereen de protestsong jadakannie bekijkt en een reactie achterlaat, (op de site www.jadakannie.nl of YouTube) kunnen we beginnen met het verzamelen van het aantal “leden’ en onderling communiceren.
Als de achterban groot genoeg is om een duidelijk signaal af te geven richting Den Haag, pas dan kunnen we wat bereiken.
Moslim, Jood, Indiaan, Christen, iedereen die het met dit idee eens is. Iedereen weet inmiddels dat staken ook geen nut meer heeft, daar de verdeeldheid te groot is en de groepjes te klein. De industrieën en de politiek hebben daar maling aan, of sturen simpelweg de ME op de stakingsgroepen af om ze in elkaar te meppen.

Als de jadakannie groep groot genoeg is om een signaal richting Den Haag te geven om bijvoorbeeld een referendum af te dwingen, of een of ander raar wetsvoorstel te bestrijden, moeten ze volgens mij daar niet omheen kunnen.( denk aan de vingerafdruk, elektronisch dossier, kilometerheffing, het doorspelen van burgergegevens naar Amerika enz..enz..)
Als de groep echt groot mocht worden, dan kunnen we echter ook met drastische maatregelen komen. Zoals massale ziekmeldingen. Wat zou er in Den Haag gebeuren als plotseling uit protest zich iedereen ziek zou melden? Vul dat zelf maar in.

Misschien denk je wel dat de schrijver van dit bericht het helemaal in zijn bol is geslagen, dat mag. Iedereen heeft tenslotte (nog) het recht op een eigen mening.
Als dat zo is neem dan tenminste de moeite om je te verdiepen in bovenstaande materie. Misschien wordt er dan wat meer duidelijk.
Misschien kunnen deze filmpjes daarbij helpen!
Een vijftal filmpjes waarvan er nog honderden meer op internet te vinden zijn.
Als je denkt; wat een onzin, als het allemaal echt zou zijn zou dat toch bekend worden gemaakt in de media. Juist, hiermee heb je je eigen vraag beantwoord, en vraag je af waarom dit niet in de media verschijnt!

Bedankt voor de aandacht, en veel wijsheid en succes toegewenst.

Namens Peter en Robert.
www.jadakannie.nl
pi_78148495
Tvp voor als ik me verveel.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:17:37 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78148649
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef o.us het volgende:
Tvp voor als ik me verveel.
Je moeder is een hamster
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:18:02 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78148664
Oprotten met je spam
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:19:06 #5
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_78148704
quote:
Niemand kan ontkennen dat het CDA middels slimme politiek, al jaren aan de macht is. Na een geweldige zetelwinst van de SP bij de laatste verkiezingen,WEIGERDE JP doodleuk enige samenwerking met de SP. Arrogantie ten top, ondanks de stem van de kiezers.
Dude.. de tactiek van de SP is ook helemaal niet om mee te regeren. Daarnaast mogen partijen zelf weten hoe ze een coalitie vormen, dat is het idee van coalitiebesprekingen.
quote:
Als de terroristische dreiging echt zo groot zou zijn in dit land, dan zou het gehele politieapparaat zich daar mee bezig houden. En niet driekwart van de dienders iedere dag met laserguns achter struiken plaatsen om de schatkist te vullen
Terrorismebestrijding is niet direct de taak van de politie. Daar hebben we andere instanties voor. En ja, die zijn daar ook flink mee bezig.

Veel succes met je youtube filmpjes. Als ik jou was zou ik echter eens een bezoek brengen aan een echte boekwinkel in plaats van je internetmeuk. Dan zal je er al snel achter komen dat de wereld niet zo simpel werkt als je denkt dat het doet.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_78149749
Beste Rayon,
aan je reactie te zien ben je zelf een politicus. Dus inhoudelijk ingaan op jouw verweer heeft geen enkel nut en geen enkele zin!
De politica zijn er inderdaad meesters in om van een simpele kwestie, een complex item te maken.

De schrijver van dit stuk heeft wel gelijk, geschreven in de taal van de gewone man.
Als de burgers het besef krijgen, dat ze op alle manieren worden gemanipuleerd door de overheid als in een soort Truman Show, hoop ik uit de grond van mijn hart dat een massale burgerbeweging in actie komt.
pi_78150263
Retepretep Eindelijk iemand die het begrijpt
pi_78151010
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:55 schreef jadakannie het volgende:
Retepretep Eindelijk iemand die het begrijpt
Die was er al:
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:18 schreef donroyco het volgende:
Oprotten met je spam
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_78151650
dank voor je reactie angel, zo worden we ook gezien
pi_78152696
Leuk om zo af en toe weer eens een dergelijk bericht te vinden.
Detail: Het gaat puur om de macht achter de schermen, GOD (Gold,Oil,Dollars) is bijzaak.
Gelukkig heeft die macht de beste bedoelingen met deze planeet, dus verzet is niet zo nodig.
Het volk komt pas in opstand als er massaal honger geleden wordt, dus voorlopig niet.

Voor nog diepere inzichten adviseer ik het boek "chimpansee politiek" van Frans de Waal.
pi_78153328
Beste Denkerd,

Heb jij ook ooit gedaan?, want ik ben wel langs de voedselbanken geweest om te horen van de mensen waarom zij daar aanspraak op hebben moeten maken.jij?
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:01:20 #12
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78153745
Balkenende is een pop, neergezet door de NWO. Net zoals Bos die is klaargestoomd via Shell.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_78154217
Idd nog erger dan schenkstroop!
pi_78154884
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:53 schreef jadakannie het volgende:
Beste Denkerd,

Heb jij ook ooit gedaan?, want ik ben wel langs de voedselbanken geweest om te horen van de mensen waarom zij daar aanspraak op hebben moeten maken.jij?
Eigen onderzoek, naast internet ook boeken. Mijn algemene conclusie is dat veel BNW verhalen wel ergens een grond van waarheid hebben, maar zelden zo belangrijk zijn als vaak geroepen wordt.

Het bestaan van voedselbanken in Nederland is een kwalijke noodzaak. Toch is het een kleine groep die geen revolutie zal veroorzaken, en als je vergelijkt met andere landen zie je dat het ook nog wel erger kan. Hogere belastingen voor hogere uikeringen is zo vlak voor de verkiezingen geen populair onderwerp.
pi_78155130
Beste Denkert,

Ik en inmiddels 100.000 andere medelanders hebben de hoop dat je ongelijk hebt.
Natuurlijk ieder zijn mening, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag of je ooit zelf bij de voedselbank bent geweest om daar de verhalen van de mensen zelf te horen?
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:35:37 #16
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78155429
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:28 schreef jadakannie het volgende:
Beste Denkert,

Natuurlijk ieder zijn mening, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag of je ooit zelf bij de voedselbank bent geweest om daar de verhalen van de mensen zelf te horen?
Nee vertel es
pi_78155538
ik zou zeggen gewoon een keertje doen Klummie en neem dan tegelijk een denkend pietje mee
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:43:32 #18
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78155770
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:37 schreef jadakannie het volgende:
ik zou zeggen gewoon een keertje doen Klummie en neem dan tegelijk een denkend pietje mee
Nee dank u, ik vrees dat ik mijn auto daar niet kwijt kan
pi_78155824
Laat me raden een Spyker?
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:58:14 #20
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78156420
Nee een eckte trol-mobiel. Die kan je nergens kwijt al is er ruimte voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 18-02-2010 21:07:35 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_78156434
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:28 schreef jadakannie het volgende:
Beste Denkert,

Die hoop heb ik ook nog, tegen beter weten in.
quote:
Wel bij schuldhulpverlening, verslavingszorg, crisisopvang en uitgeprocedeerde asielzoekers, maar nog niet bij de voedselbank. Zou het veel verschil maken?
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:11:56 #22
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78157052
Gezin met 3 kinderen en twee ouders bij mij in de wijk. Nooit verwarming gehad (geen geld voor). Dat werd mij verteld door een installateur die mij radiatoren kwam plaatsen 3 jaar geleden. Dan breekt je hart. Zeker om dat ik zelf weet hoe ruk het is zonder verwarming in de woning. Terwijl Balkie graag geld weggeeft aan "defensie". Hoezo defensie?

9/11 was an inside job!
pi_78157095
Dus je antwoord is dat je nog nooit de verhalen van de mensen hebt gehoord bij de voedselbank denkert.
Dan zou ik zeggen niet denken maar doen!
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:13:13 #24
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78157100
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Gezin met 3 kinderen en twee ouders bij mij in de wijk. Nooit verwarming gehad (geen geld voor). Dat werd mij verteld door een installateur die mij radiatoren kwam plaatsen 3 jaar geleden. Dan breekt je hart. Zeker om dat ik zelf weet hoe ruk het is zonder verwarming in de woning. Terwijl alkie graag geld weggeeft aan "defensie". Hoezo defensie?
TV tip, een dubbeltje op z'n kant
pi_78157168
Ik vond schenkstroop altijd al lekker volgens mij?
pi_78157240
Ohja duidelijk een dubbeltje op zijn kant, zeer slecht en walgelijk programma dat schaapjes laat zien hoe het niet moet volgens de bovenlaag!, bah je moest je eigen schamen!
pi_78157427
Dubbeltje op zijn kant is een walgelijk mis plaatst programma gemaakt door de bovenlaag om de schaapjes zoals jij te laten zien hoe het niet moet. schaam je!
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:27:48 #28
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78157681
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:21 schreef jadakannie het volgende:
Dubbeltje op zijn kant is een walgelijk mis plaatst programma gemaakt door de bovenlaag om de schaapjes zoals jij te laten zien hoe het niet moet. schaam je!
Ze laten zien dat vmbo nederland niet met geld om kan gaan, hoe verrassend

Ehh ik weet al hoe het niet moet hoor, sparen als je iets wilt kopen en geen geld uitgeven wat je niet hebt, daarom pas ik ook niet in de politiek, geen enkele partij heeft daar moeite mee, links voorop
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:47:03 #29
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78158734
Eigenlijk heb je wel gelijk. Ik ben zelf ziek en betaal me blauw aan medicijnen die enkelt verlichten maar het probleem niet verhelpen. Daarom kom ik maandelijks nauwelijks rond. Sparen voor verf zodat ik die bl;adderende plafond kan opknappen? Nee dat is er niet bij. Maar wat je zegt. Heel veel mensen halen het echt op hun eigen af. Voor 10.- p/dag eten, online gokken, bestellen bij wehkamp op afbetaling etcetera. Die mensen mogen van mij ook niet klagen vind ik. Maarja wie ben ik. De overheid is een psychopaat dat belast tot het randje. Zij geven vele malen meer geld uit aan onzin dan alle uitkeringstrekkers bij mekaar krijgen. En achteraf doen ze alsof ze absoluut geen schuld hebben aan die faal-projecten dmv hun beleid. Politici
pi_78160591
Echt zn programma voor schaapjes genaamd klummie
pi_78160793
Ik hoop schenkstroop dat je het licht ziet in je eigen gouden stroop, want het feit is dat deze regering ons laat geloven dat als mensen in de schulden zitten dit geheel hun eigen schuld is. Ik hoop dan ook dat meerdere mensen nu eindelijk eens de waarheid gaan zien! phhhhh
pi_78160995
waarom worden mijn berichten niet geplaatst?
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:42:38 #33
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78162311
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Eigenlijk heb je wel gelijk. Ik ben zelf ziek en betaal me blauw aan medicijnen die enkelt verlichten maar het probleem niet verhelpen. Daarom kom ik maandelijks nauwelijks rond. Sparen voor verf zodat ik die bl;adderende plafond kan opknappen? Nee dat is er niet bij. Maar wat je zegt. Heel veel mensen halen het echt op hun eigen af. Voor 10.- p/dag eten, online gokken, bestellen bij wehkamp op afbetaling etcetera. Die mensen mogen van mij ook niet klagen vind ik. Maarja wie ben ik. De overheid is een psychopaat dat belast tot het randje. Zij geven vele malen meer geld uit aan onzin dan alle uitkeringstrekkers bij mekaar krijgen. En achteraf doen ze alsof ze absoluut geen schuld hebben aan die faal-projecten dmv hun beleid. Politici
Idd, hulp vanuit de overheid dient gegeven te worden aan hen die het domweg buiten hun schuld nodig hebben. Chronisch zieken, Wia'ers. En niet naar profiteurs. paupers dus.
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:46:27 #34
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_78162560
Eh, wat is dit?

Wil TS even kort en bondig uitleggen waar hij met dit topic heen wil? Het lijkt behoorlijk op spam.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_78162765
De grootste spam is nog altijd kabinet Balkenende
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:52:05 #36
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_78162905
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef jadakannie het volgende:
De grootste spam is nog altijd kabinet Balkenende
Dan zet ik er vooralsnog een slotje op. Je mag het nogmaals serieus proberen in feedback:
[POL Feedback] Vals plat in de Oeral.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')