en deze is idd dicht want daar zijn er al 2 vanquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef qonmann het volgende:
Wilders ondermijnt sociale cohesie
Gaarne sluiten, immers eigen topics over Wilders zijn niet gewenst in dit subforum
het is een trolltopic.. sluiten die hapquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wilders niet raszuiver! Volgens mij is er al zo'n topic ergens en bovendien kan dit prima in het Centrale topic.
Overigens wil ik graag nogmaals mijn voorkeur uitspreken voor een Wilders subforum, zodat ik dat uit kan zetten.
Tja, persoonlijk vind ik dat het al paar jaar lang totaal niet loont om zo'n evenement op te zetten hier in POL. POL is een beetje een eenheidsworst van grijze D66 muizen geworden, met hier en daar enkele conservatieve/liberale/libertarische (zichzelf noemende) denkers, die verder ook geen deuk in een pakje boter slaan. Iedereen opent hier redelijke topics behalve bendk, iedereen is hier genuanceerd behalve jij misschien over bepaalde onderwerpen, iedereen kan zich redelijk uitdrukken behalve bendk misschien, iedereen met genoeg tijd/geen fuck te doen op zijn werk kan van alles opzoeken via Google. Kap er toch gewoon mee. Het is leuk geweest.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:35 schreef EchtGaaf het volgende:
POL verkiezingen; Bercent mon coeur d'une langueur monotone
Sticky kan beter worden verwijderd. Topic heeft amper aanloop op deze manier.
Zijn er in het weekend geen mods of zo? Bewaakt er niemand het fort?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vijanden Wilders intellectueel uitgedaagd!
Mag dit dicht? Gaat echt helemaal nergens over.
rond het uitgaanstijdstip nietquote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zijn er in het weekend geen mods of zo? Bewaakt er niemand het fort?
Echte extremen zie je niet heel veel, daarentegen valt het gehalte grijzen muizen wel mee vind ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk vind ik dat het al paar jaar lang totaal niet loont om zo'n evenement op te zetten hier in POL. POL is een beetje een eenheidsworst van grijze D66 muizen geworden, met hier en daar enkele conservatieve/liberale/libertarische (zichzelf noemende) denkers, die verder ook geen deuk in een pakje boter slaan. Iedereen opent hier redelijke topics behalve bendk, iedereen is hier genuanceerd behalve jij misschien over bepaalde onderwerpen, iedereen kan zich redelijk uitdrukken behalve bendk misschien, iedereen met genoeg tijd/geen fuck te doen op zijn werk kan van alles opzoeken via Google. Kap er toch gewoon mee. Het is leuk geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |