Wat voor moties? Een motie van wantrouwen zal echt niet worden gesteund door de PvdA hoor, dus als die moties er überhaupt komen zal het zinloos zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wanneer komen de moties aan bod? ga ik nog even een spelletje doen.
Je bent toegevoegd aan de zwarte lijst.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef ethiraseth het volgende:
Van der Vlies is tof. Alleen zijn standpunten niet.
Z'n verpleegster was net al koffie aan het rondbrengen, komt wel goedquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:58 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Hij is wel wat minder energiek, maar dat zal wel door een gebrek aan amfetamines komen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:59 schreef Kluwer het volgende:
[..]
Wat voor moties? Een motie van wantrouwen zal echt niet worden gesteund door de PvdA hoor, dus als die moties er überhaupt komen zal het zinloos zijn.
Jij ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor je, maar we kunnen wel wat bedachtzame politici gebruiken in Den Haag... Van der Vlies
Hoezo dat is toch gewoon de originele afspraken met de kamer volgen, daar refereerde Rutte ook al aanquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is tekenend voor de PvdA. Een besluit toch maar even uitstellen.
Hij is inhoudelijk wel goed, had hij maar de charme van Wilders.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:59 schreef Iblis het volgende:
Van der Vlies heeft zoals gebruikelijk de boel wel goed op de rij, en haalt terecht V/d Staaij aan. Het is nieuwe info, en doet ter zake.
Dan moet hij maar eens snel bij bol.com een goed boek kopen over nederlandse spreekwoorden. Dan heb je al snel 80% van de charme te pakken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hij is inhoudelijk wel goed, had hij maar de charme van Wilders.
Ik luister Radio 1, die charme doet me niets dus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hij is inhoudelijk wel goed, had hij maar de charme van Wilders.
Flikker op, met je kut censuur. Net of een Hitler afbeelding niet kan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef Robbiej het volgende:
Sommige mensen zitten hier op hun werk mee te lurken... aub NSFW (dus ook Hitler afbeeldingen...) achterwegen laten... bvd
Onder werktijd zitten FOK!ken en dan ook nog vragen om allerlei plaatjes achterwege te latenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef Robbiej het volgende:
Sommige mensen zitten hier op hun werk mee te lurken... aub NSFW (dus ook Hitler afbeeldingen...) achterwegen laten... bvd
Het is vooral extreem dom.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onder werktijd zitten FOK!ken en dan ook nog vragen om allerlei plaatjes achterwege te laten![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef Robbiej het volgende:
Ik ben anders zojuist ontslagen omdat ik keihard om zo'n soep zat te lachen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Flikker op, met je kut censuur. Net of een Hitler afbeelding niet kan.
Hagenezen zeker? Hoorde dat er een zooi naar A'dam gingen hierquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:02 schreef Kwaliteit het volgende:
rellen in amsterdam centrum, voetbal
Heeft niks met censuur te maken.. meer met fatsoen lijkt me. en nou door met verslaggeven godver...quote:Flikker op, met je kut censuur. Net of een Hitler afbeelding niet kan.
Van der Vlies heeft de Tale Kanaäns, die heeft geen spreekwoorden nodig!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Dan moet hij maar eens snel bij bol.com een goed boek kopen over nederlandse spreekwoorden. Dan heb je al snel 80% van de charme te pakken.
Okeequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Dan moet hij maar eens snel bij bol.com een goed boek kopen over nederlandse spreekwoorden. Dan heb je al snel 80% van de charme te pakken.
Een goede zaak.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik luister Radio 1, die charme doet me niets dus.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik heb geen enkele behoefte om.."
Rot voor je! Ik zou het gebouw uit marcheren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ben anders zojuist ontslagen omdat ik keihard om zo'n soep zat te lachen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:02 schreef Kwaliteit het volgende:
rellen in amsterdam centrum, voetbal
Ik ben nog wel een Reagan en Bush fan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een van de weinigen die echt altijd haar huiswerk heeft gedaan.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Rot voor je! Ik zou het gebouw uit marcheren.
Nee hoor. Het gaat juist hartstikke snel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:04 schreef Gizmo112 het volgende:
Dit wordt weer nachtwerk vrees ik...
Dan moet je ook maar niet tijdens een spoeddebat zitten te internetten Jan Peterquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ben anders zojuist ontslagen omdat ik keihard om zo'n soep zat te lachen.
Ik ben absoluut niet gelovig, maar vind van der Vlies ook altijd goed.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:04 schreef Ritmo het volgende:
Die mensen hier die vd Vlies lopen te verdedigen.Kut-refo's op FOK?
Tja, die ziet Balkenende al weer aankomen...wordt vast prik zo...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:05 schreef Q.E.D. het volgende:
Op zo'n moment zou je willen dat Beatrix twitterde.
Gewoon een politicus die z'n werk uitvoert zoals dat idealiter zou moeten. SGP is natuurlijk ook de enige partij die zich dat kan veroorloven, maar toch altijd mooi om te zien...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:04 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het een doodenge man.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet gelovig, maar vind van der Vlies ook altijd goed.
http://kamertweets.nl/quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:05 schreef Black_Rainbow het volgende:
D'r was zo'n twitter kanaal waar je al het getwitter kon volgen van de kamerleden, wat was dat adres ook alweer?
Ik denk dat je respect voor zijn inhoudelijke kennis en politieke kwaliteiten verward met het steunen van zijn standpunten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:04 schreef Ritmo het volgende:
Het zou eens tijd worden...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:05 schreef rubbereend het volgende:
Het lijkt me trouwens hilarisch al JP dadelijk aan het woord komt en zegt "We zijn er niet uitgekomen en morgenvroeg zal ik mijn ontslag indienen bij hare majesteit de koningin"
zal wel zoiets wordenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:05 schreef Q.E.D. het volgende:
Op zo'n moment zou je willen dat Beatrix twitterde.
Idd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:05 schreef rubbereend het volgende:
Het lijkt me trouwens hilarisch al JP dadelijk aan het woord komt en zegt "We zijn er niet uitgekomen en morgenvroeg zal ik mijn ontslag indienen bij hare majesteit de koningin"
Jajaja. Maar Van der Vlies is gewoon een heel sterke parlementariër.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:04 schreef Ritmo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |