quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef RedFever007 het volgende:
Van der Vlies heeft zn begrafenis pak al aan zie ik
Hehe :Squote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef RedFever007 het volgende:
Yup. alleen dat willen ze niet horen. Maar het is wel duidelijk dat ze hieraan vast gaan houden, gaat dus niks gebeuren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef rubbereend het volgende:
Opzich heeft Hamer toch ook gelijk? Er is afgesproken dat het kabinet met een standpunt komt en naar aanleiding daarvan mag de kamer zich uitspreken. Dat is vanuit de kamer gekomen. Ze blijft verder bij haar standpunt en weet ook wel dat het morgen knalt.
Geen disrespect voor de nestor maatquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef VatosLoco het volgende:
Weet die gast wat nu aan het woord is dat het niet over de militaire missie in WOII gaat?
Ik dacht hetzelfde jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef RedFever007 het volgende:
En dat haarquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef Krambo het volgende:
Die handjes van Van der Vlies ook altijd
Dat duurt nog wel even. Straks komt de reactie van het kabinet nog en daar zullen wel de nodige interrupties zijn.quote:
hehequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef VatosLoco het volgende:
Weet die gast wat nu aan het woord is dat het niet over de militaire missie in WOII gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |