Kant komt bij mij altijd over als een kleuter wiens knikkers zijn gejat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Kant probeert keihard door te vragen, maar komt er niet helemaal lekker uit...
Tweede termijn pas.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wanneer komen de moties aan bod? ga ik nog even een spelletje doen.
Halsema heeft haar huiswerk altijd dik in orde.quote:
enne, wanneer is dat?quote:
Ja dat leek mij ook logischer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef Krambo het volgende:
Waarom nu al interrupties? Laat eerst het kabinet antwoorden en ga dan in de aanval zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef RedFever007 het volgende:
Van der Vlies heeft zn begrafenis pak al aan zie ik
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef RedFever007 het volgende:
Hehe :Squote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef RedFever007 het volgende:
Yup. alleen dat willen ze niet horen. Maar het is wel duidelijk dat ze hieraan vast gaan houden, gaat dus niks gebeuren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef rubbereend het volgende:
Opzich heeft Hamer toch ook gelijk? Er is afgesproken dat het kabinet met een standpunt komt en naar aanleiding daarvan mag de kamer zich uitspreken. Dat is vanuit de kamer gekomen. Ze blijft verder bij haar standpunt en weet ook wel dat het morgen knalt.
Geen disrespect voor de nestor maatquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef VatosLoco het volgende:
Weet die gast wat nu aan het woord is dat het niet over de militaire missie in WOII gaat?
Ik dacht hetzelfde jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef RedFever007 het volgende:
En dat haarquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef Krambo het volgende:
Die handjes van Van der Vlies ook altijd
Dat duurt nog wel even. Straks komt de reactie van het kabinet nog en daar zullen wel de nodige interrupties zijn.quote:
hehequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef VatosLoco het volgende:
Weet die gast wat nu aan het woord is dat het niet over de militaire missie in WOII gaat?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef VatosLoco het volgende:
Dat klopt, maar het is tekenend voor de PvdA. Een besluit toch maar even uitstellen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef rubbereend het volgende:
Opzich heeft Hamer toch ook gelijk? Er is afgesproken dat het kabinet met een standpunt komt en naar aanleiding daarvan mag de kamer zich uitspreken. Dat is vanuit de kamer gekomen. Ze blijft verder bij haar standpunt en weet ook wel dat het morgen knalt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Plak er eens een zwart snorretje bij als je zijn huidige kapsel bekijkt
Ja, midden in een debat is zojuist Balkenende opgestaan terwijl hij riep: "FUCK IT, we kappen ermee".quote:
OMGquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
God ja iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hoezo, net alsof de pvda dit debat bijeen roept?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is tekenend voor de PvdA. Een besluit toch maar even uitstellen.
Nou iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor je, maar we kunnen wel wat bedachtzame politici gebruiken in Den Haag... Van der Vliesquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef Louis22 het volgende:
Iedereen die nu iets van de strekking van 'Ik ben het niet met hem eens, maar ik vind hem een heel goede debater en heb daarom veel respect voor hem' zegt, kan er eentje krijgen van mij.
toch ga ik stiekem een keer op hem stemmen, goed politicusquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef ethiraseth het volgende:
Van der Vlies is tof. Alleen zijn standpunten niet.
Hij is wel wat minder energiek, maar dat zal wel door een gebrek aan amfetamines komen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
*kijkt even achterom naar de tv*quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |