Dus kunnen we concluderen:quote:Op zondag 21 februari 2010 12:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die deed dat inderdaad, echter hij onderbouwde zijn meningen en theorieën met onafhankelijk te verifiëren formules etc, en gaf ook wel eens toe dat hij mis zat. 2 dingen waartoe jij je tot op heden niet in staat hebt getoond...
Begin in godsnaam een eigen forum, of rot op naar een forum waar iedereen het met je eens is.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
Zo!! mag het duidelijk zijn dat 911 nep was.
quote:Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
Zo!! mag het duidelijk zijn dat 911 nep was.
Ik heb vanavond op SBS6 weer eens de vliegtuigen in de torens zien vliegen en de mensen op straat in ontzetting zien kijken. Had wéér kippenvel. En ja, ik geloof in de officiele versie, en vind het verschrikkelijk wat die terroristen hebben gedaan, Amerika in het hart getroffen.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zelf iets minder dan een jaar na de aanslagen op Ground Zero geweest en je raad het nooit, de torens waren echt weg. Er was zelfs een gapend gat.
Ja, dat blijven bizarre beelden. Zelf geloof ik het officiële verhaal niet. Het zaakje stinkt aan alle kanten.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb vanavond op SBS6 weer eens de vliegtuigen in de torens zien vliegen en de mensen op straat in ontzetting zien kijken. Had wéér kippenvel. En ja, ik geloof in de officiele versie, en vind het verschrikkelijk wat die terroristen hebben gedaan, Amerika in het hart getroffen.
Omdat iets "stinkt" of "te erg om waar te zijn" lijkt betekent het nog niet dat het een vergezocht complot hoeft te zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat blijven bizarre beelden. Zelf geloof ik het officiële verhaal niet. Het zaakje stinkt aan alle kanten.
eens.quote:Op maandag 22 februari 2010 01:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Omdat iets "stinkt" of "te erg om waar te zijn" lijkt betekent het nog niet dat het een vergezocht complot hoeft te zijn
Hollywood saluts 6B66...quote:Op maandag 22 februari 2010 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb vanavond op SBS6 weer eens de vliegtuigen in de torens zien vliegen en de mensen op straat in ontzetting zien kijken. Had wéér kippenvel. En ja, ik geloof in de officiele versie, en vind het verschrikkelijk wat die terroristen hebben gedaan, Amerika in het hart getroffen.
a is waar want b is onwaar...?quote:Op maandag 22 februari 2010 03:16 schreef Amos_ het volgende:Nee het concept van vage niet natuurkundig ondersteunde explosieven-theorieën en hologrammen is veeeel realistischer
Ik zou een piloot dan niet als eerste bellen voor vragen over de contructie berekeningen van mijn nieuwbouwhuis, idem trouwens als ik op vakantie wil naar een grieks eiland, dan heb ik meer aan een piloot dan aan een architect.quote:Op maandag 22 februari 2010 03:30 schreef Orwell het volgende:
[..]
a is waar want b is onwaar...?
...of kunnen deze experts misschien licht op de zaak schijnen..?
http://pilotsfor911truth.org/
Ik heb het niet over de torens die niet weg zouden zijn. Ik heb het over vliegtuigen e.d. die er als Roadrunner-cartoon in klapt.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zelf iets minder dan een jaar na de aanslagen op Ground Zero geweest en je raad het nooit, de torens waren echt weg. Er was zelfs een gapend gat.
Nu heb je Pandora's Box open getrokken hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook wel interessant:
Ik vroeg mij opeens af of de impact van de vliegtuigen niet geregistreerd zou zijn als seismische activiteit.
Volgens deze site in ieder geval wel:
http://www.leo.lehigh.edu/projects/seismic/nyquakes2.html (klein stukje naar beneden scrollen).
De impact van de vliegtuigen werd geregistreerd als resp. 0,7 en 0,9 op de schaal van Richter door een basisstation op 21 mijl afstand. Het instorten van de torens op 2,1 en 2,3.
Oh, ik volg niet alle topics op de voet.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:31 schreef CoolGuy het volgende:
Nu heb je Pandora's Box open getrokken hoorDat is ooit hier al es uitgebreid aan bod gekomen, en ook daar was natuurlijk vanalles geks mee, dat snap je natuurlijk wel
Als roadrunner-cartoon? Als iets met zo'n massa op zo'n snelheid ergens invliegt, dan ziet het eruit zoals het er op 9/11 uitzag...quote:Op maandag 22 februari 2010 08:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de torens die niet weg zouden zijn. Ik heb het over vliegtuigen e.d. die er als Roadrunner-cartoon in klapt.
Wat had je verwacht dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 08:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de torens die niet weg zouden zijn. Ik heb het over vliegtuigen e.d. die er als Roadrunner-cartoon in klapt.
Preciesquote:Op maandag 22 februari 2010 11:00 schreef Erasmo het volgende:
En da's niet zomaar beton maar die meuk die ze in kerncentrales ed. gebruiken
Precies! dit laat zien hoe zo ONGELOOFLIJK nep 911 was !quote:Op maandag 22 februari 2010 10:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan?Een soort van *splut* tegen de gevel en een vliegtuig met een platgeslagen neus die vervolgens omlaag valt?
Misschien moet dit filmpje maar weer eens gepost worden:
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies! dit laat zien hoe zo ONGELOOFLIJK nep 911 was !
Wat een Calimero-filmpjequote:
is geen argument. Het is een spiegel voor gebruikers als A-tuinhek, Terecht en consorten.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat een Calimero-filmpjeSneu als je dit echt als argument gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |