Precies! dit laat zien hoe zo ONGELOOFLIJK nep 911 was !quote:Op maandag 22 februari 2010 10:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan?Een soort van *splut* tegen de gevel en een vliegtuig met een platgeslagen neus die vervolgens omlaag valt?
Misschien moet dit filmpje maar weer eens gepost worden:
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies! dit laat zien hoe zo ONGELOOFLIJK nep 911 was !
Wat een Calimero-filmpjequote:
is geen argument. Het is een spiegel voor gebruikers als A-tuinhek, Terecht en consorten.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat een Calimero-filmpjeSneu als je dit echt als argument gebruikt.
Heb je al eens kritisch naar jezelf gekeken?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
is geen argument. Het is een spiegel voor gebruikers als A-tuinhek, Terecht en consorten.
Ah vandaar al die getuigenverklaringen over groene schermen die in de lucht hingen...quote:Op maandag 22 februari 2010 08:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de torens die niet weg zouden zijn. Ik heb het over vliegtuigen e.d. die er als Roadrunner-cartoon in klapt.
Ach, soms 'past' die spiegel ons allemaalquote:Op maandag 22 februari 2010 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
is geen argument. Het is een spiegel voor gebruikers als A-tuinhek, Terecht en consorten.
Dit is een F4 gevechtsvliegtuig tegen een klomp massief beton, beton van een sterkte enkel gebruikt in bunkers en nucleaire reactors. Hoe lijkt dat op een (deels) losstaande stalen contructie met ramen er in waar een veel groter verkeersvliegtuig in vliegt?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies! dit laat zien hoe zo ONGELOOFLIJK nep 911 was !
Ok, waar zijn de berichten dan van mensen die immense groene schermen op 160 meter hoogte hebben gezien?quote:Op maandag 22 februari 2010 08:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de torens die niet weg zouden zijn. Ik heb het over vliegtuigen e.d. die er als Roadrunner-cartoon in klapt.
Oh.. jij was me voor.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ah vandaar al die getuigenverklaringen over groene schermen die in de lucht hingen...
Harde knallen hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het explosies zijn. Het knappen van stalen balken maakt ook best wat herrie, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ok, waar zijn de berichten dan van mensen die immense groene schermen op 160 meter hoogte hebben gezien?![]()
Dat er vliegtuigen in zijn gevlogen staat voor mij vast. Dat de gebouwen zijn ingestort als een kaartenhuis met als oorzaak die vliegtuigen en de brand... dat niet. Ooggetuigen, waaronder brandweer en politiemensen hebben net voor het instorten harde knallen van explosies gehoord. De "puffs of smoke" waren op enkele video's te zien, kan een truc zijn natuurlijk, maar daar heb ik iig geen bewijs van gezien. Misschien is het er wel, dus kom maar op.
WTC 7 en het Pentagon zijn idd vreemde zaken.quote:Verder is het compleet instorten van gebouw 7 voor mij een vreemde zaak. Hoe kan daar uberhaupt brand zijn ontstaan?
Dan hebben we nog de geanalyseerde data van de FDR uit het vliegtuig dat het Pentagon heeft geraakt. De vluchtroute die werd geschetst door de media en overheid kwam niet overeen met de route die af te lezen was uit de data recorder.
Ook het falen van NORAD vind ik nogal wat dubieus.
Nee, ik wil niet zeggen dat het geen terroristen waren, maar ik vind het wel allemaal meer dan merkwaardig. Het was na de aanslagen nogal makkelijk om oorlogen te beginnen. Hetgeen niet zo makkelijk zijn goedkeuring had gekregen, zonder dat er aanlagen op US grondgebied waren gepleegd.
[..]
Oh.. jij was me voor.![]()
Ik moest vooral erg lachen om de vormen van argumentatie die ze opnoemen die je zelf ook gebruikt hebtquote:Op maandag 22 februari 2010 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En als ik daarna nog vragen heb?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:04 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Als je daarna nog vragen hebt over 9/11, kijk je hem maar nog een keer, omg.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:04 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Spoel door naar 32:01.
"The concrete was pulverized"
"They had detonators, boom boom boom"
"I heard a second explosion"
"There was an..uhhh..heavy-duty explosion"
"There was a secondary explosion, and the building collapses"
"It immediately sounded like..an explosion"
"It sounded like gunfire...bang bang bang, and then all of a sudden 3 big explosions"
"..with a big explosion coming down"
"The entire top of the building just blew up"
"Some kind of explosion"
"words of explosions"
"Then we went to the lobby, there was a big explosion"
"A lot of people told us, a bomb exploded there"
"...a huge explosion"
"...a huge explosion"
"..a huge explosion that we all heard"
"We just witnessed some kind of follow-up explosion"
"..we heard a loud blast explosion"
"There was another bomb going of..he thinks there were actually devices planted in the building"
Juist!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:04 schreef todaviamoonbathing het volgende:
"It sounded like gunfire...bang bang bang, and then all of a sudden 3 big explosions"
"Some kind of explosion"
"words of explosions"
"...a huge explosion"
"...a huge explosion"
"There was another bomb going of..he thinks there were actually devices planted in the building"
Een explosie is niet hetzelfde als het gebruik van explosievenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Juist!!![]()
Ik wil wel eens weten wie die mensen wijs kan maken dat het hier niet om een explosie ging.
Dan kan je misschien nederlandse ontertiteling toevoegen. Blijkbaar volg je het allemaal niet zo goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En als ik daarna nog vragen heb?
Precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]een "explosie" staat niet gelijk aan het gebruik van explosieven. Onder druk vinden ook explosies plaats etc.
Volgens mij ript die Alex Jones dat gewoon uit de opnamen van 1993 toen er een bom afging in de kelder van het WTC.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:04 schreef todaviamoonbathing het volgende:
"Some kind of explosion"
"words of explosions"
"...a huge explosion"
"...a huge explosion"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |