D66 juist niet toch, of gingen ze achteraf alsnog overstag?quote:Ook de VVD, GroenLinks, D66, de PvdD en Rita Verdonk wilden een debat.
Plus einde Afghanistan, meest ideale uitkomst.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:09 schreef Blistering het volgende:
tvp. Dat het zootje vandaag goed hard gaat vallen.
D'66 wilde ook een debat, alleen op basis van een brief met het standpunt van het kabinet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:39 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)bat-afghanistan.html
[..]
D66 juist niet toch, of gingen ze achteraf alsnog overstag?
Heerlijk, werken waar iedereen bijna de hele dag met een koptelefoon op zitquote:
Inderdaad... een politieke ping van pakweg 144.000.000 msquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een lag van enkele dagen in je reactie.
Ron Fresen sprak in het NOS journaal over een meerderheid. Dat had ik natuurlijk even moeten verifiërenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Meerderheid? Dan komen er dus alleen spoeddebatten als de regeringspartijen dat goed vinden? Lijkt me sterk.. Of bedoel je een meerderheid van de oppositie?
Vraag me af wat hij tot die tijd te doen heeft dat belangrijker is dan het redden van zijn vierde kabinet. Verkiezingsprogrammatje schrijven?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef Kwaliteit het volgende:
fritswester
Nieuw schema Tweede Kamer het debat over Uruzgan niet om 15.00 uu maar om 16.15 uur. JPB kan niet eerder. Wel live te volgen op RTL Z.
Even op zijn skateboard door de halfpipe.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vraag me af wat hij tot die tijd te doen heeft dat belangrijker is dan het redden van zijn vierde kabinet. Verkiezingsprogrammatje schrijven?
Ik denk crisisoverleg niet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vraag me af wat hij tot die tijd te doen heeft dat belangrijker is dan het redden van zijn vierde kabinet. Verkiezingsprogrammatje schrijven?
voorbereiden anders wordt het weer hachelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
contentonist Balkenende heeft om 15uur geen tijd voor kabinetscrisis hij spreekt om 14:30 op een VNG bijeenkomst in het kader van de crisis en herstelwetquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
quote:21 februari 2010, 7:21 | BNR.nl | Ria Roerink
nogmaals bla bla bla en nog meer
Dan zal de PvdA zeggen dat het verzoek van de Navo dus in de prullenbak kan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat het allemaal met een sisser zal aflopen gezien het feit dat Van Geel en Balkenende vandaag al hebben verklaard dat wat hun betreft alles nog op staat wat betreft de besluitvorming rondom Uruzgan, dus ook een eventueel vertrek uit de provincie Uruzgan.
Zozo, Ria kan in de toekomst kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:25 schreef RvLaak het volgende:
Off topic, maar wel leuk:
nieuws van Ria
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |