abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78233887
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik hoop dat we wellicht in de allerlaatste aflevering nou eindelijk eens te horen krijgen waarom de Black Rock daar ooit gestrand is.
Waarschijnlijk om dezelfde reden waarom iedereen op het eiland terecht komt. Door Jacob. Of iig zo lijkt het. Alleen hoe het schip uiteindelijk midden in de jungle terecht is gekomen
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_78237941
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:00 schreef Haunter het volgende:

[..]

Welkom!

Houd er echter wel rekening mee dat wij de USA volgers zijn Oftewel, je leest hier alles woensdag al over de laatste uitzending. Een NL topic zwerft hier ook wel ergens op het forum rond. Maar, dan weet je dat in ieder geval
Bedankt! Van woensdag tot de uitzending van net5 zul je me hier dan waarschijnlijk ook niet vinden . Wil graag dat de aflevering een verassing blijft. En in het NL topic gebeurd weinig heb ik gemerkt. De topic titel is nog iets met Claire en cabin .
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:43:24 #203
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_78238503
Heb nu net de aflevering gezien en ik ben erg benieuwd of Sawyer het eiland af gaat komen En ik ga al jullie theorieën morgen maar eens doorlezen
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_78240589
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:05 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gewoon de afstreeplijst van Smokey en niet van Jacob. Smokey cannot be trusted. Hij keek me ook iets te triomfantelijk toen hij die lijst liet zien.
Zit wel iets in!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78240705
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:17 schreef Jivis het volgende:

[..]

Hij zegt duidelijk "I".
Inderdaad:

"Do you have any idea how badly I wanna kill you?"
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_78241957
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:43 schreef Lov1 het volgende:
Heb nu net de aflevering gezien en ik ben erg benieuwd of Sawyer het eiland af gaat komen En ik ga al jullie theorieën morgen maar eens doorlezen
Ik denk dat de enige manier dat Sawyer van t eiland afgaat, dood is.. Dat MIB dat bedoelde. Toen Sawyer vroeg: How are we gonna get off this island? Reageerde MIB met: together..
pi_78244289
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:05 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gewoon de afstreeplijst van Smokey en niet van Jacob. Smokey cannot be trusted. Hij keek me ook iets te triomfantelijk toen hij die lijst liet zien.
Indeed, klopt dan ook weer met wat Richard tegen Sawyer zei, dat smokey al zn vrienden wil vermoorden.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:01:51 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_78260159
Ik vind die blog van die jongen die het nooit gezien heeft niet eens grappig .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:14:16 #209
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_78260598
boh ben zooo benieuwd begrijp er nog steeds weinig van
pi_78266057
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
ik ook totaal niet... begrijp niet wat er leuk aan is ook..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_78266848
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was de link daarnaar oaw?
pi_78275597
Ovrmorgen!
De enige echte.
pi_78283952
Netjes dat LOST ondanks die Olympische Spelen gewoon keihard z'n publiek heeft vastgehouden: 9,8 miljoen kijkers
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 22 februari 2010 @ 01:56:26 #215
104871 remlof
Europees federalist
pi_78291343
Aha, kleine Jacob in de jungle.

Ben wel heel benieuwd naar die Richard centered episode.
  maandag 22 februari 2010 @ 08:52:28 #216
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_78293210
Sawyer
I don't care if you're dead or timetravelling, or the saint from Christmas past. All I care about is this whiskey
opgezegd@fok.nl
pi_78293727
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 11:28 schreef hoe-die-nie het volgende:
Nu Jacob (tijdelijk) zonder lichaam zit, ben ik wel benieuwd of ie als een white smokemonster gaat verschijnen. Het zwart-wit thema werd weer duidelijk aangehaald in de grot met de weegschaal, dus het lijkt me niet vreemd dat er naast een zwart ook een witte versie van het monster is.
Wat me altijd bijgebleven is uit seizoen 1 of 2 (weet even niet meer welke) is dat Locke meerdere malen naar Smokey refereerde als een 'beautiful bright light'. In de scenes waar hij voor het eerst oog in oog stond met Smokey stond kregen wij niet te zien wat hij zag omdat de camera op z'n gezicht gefocust was (expres?). Later toen we WEL de zwarte Smokey zagen, waar Locke in een gat werd gesleept keek hij verschrikt en angstig. Dit was in de eerste ontmoeting niet het geval.
  maandag 22 februari 2010 @ 10:12:32 #218
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_78294564
Maar het moment voordat de camera op zijn gezicht gefocust werd? Wat zagen we dan? De makers moesten iig toch ons laten weten dat het om het smokemonster ging? Ik kan me het niet herinneren maar ik dacht toch echt dat we de rook zagen. Of waren het gewoon geluiden waarna we op het volgende shot Locke's gezicht zagen?
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 22 februari 2010 @ 10:21:43 #219
134538 chansadres
Black & White
pi_78294790
Het zou me nu niet verbazen dat Adam en Eve gewoon de voorlopers zijn van Jacob en MIB. Dat zij Jacob en MIB hebben gerecruit en dan samen dood zijn gegaan.
Een mogelijkheid dat in mijn hoofd zit is het volgende. Voordat Jacob en MIB op het eiland waren, zijn Adam en Eve op het eiland gekomen. Het waren geliefden en wilden beide op dat heerlijke eiland blijven. De "wachters" toen der tijd hebben hun aangeboden "Joh, lekker eilandje, hele dag niksen, chillen en relaxen. Voor 0 euro! Jullie mogen onze baantjes hebben". Adam & Eve dolgelukkig en zeggen ja. Daarna achtergekomen dat ze tekenden voor een k*tbaan. Ze proberen (zoals Jacob en MIB) elkaar het leven zuur te maken. Terwijl ze zielsveel van elkaar houden. Ze wilden eruit maar konden pas weg als ze vervolgers hebben (en misschien dood zijn). Dus Adam en Eve halen Jacob en MIB naar het eiland. En in plaats van dat Adam & Eve elkaar (proberen) te vermoorden, stappen ze (heel romantisch in beeld gebracht door ABC en Carlton) uit het leven zodat ze samen gelukkig kunnen leven. Daarom ook de twee steentjes in hun hand, die bij MIB op die weegschaal lag.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_78294976
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:46 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik ook totaal niet... begrijp niet wat er leuk aan is ook..
Begin dan eens bij seizoen 1.. Ik ben echt verslaafd aan Lost, jammer dat dit het laatste seizoen is.
pi_78295353
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:12 schreef Mirel het volgende:
Maar het moment voordat de camera op zijn gezicht gefocust werd? Wat zagen we dan? De makers moesten iig toch ons laten weten dat het om het smokemonster ging? Ik kan me het niet herinneren maar ik dacht toch echt dat we de rook zagen. Of waren het gewoon geluiden waarna we op het volgende shot Locke's gezicht zagen?
pi_78295788
De audio podcast al gesignaleerd?
De enige echte.
pi_78297725

pi_78297826
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:21 schreef chansadres het volgende:
Het zou me nu niet verbazen dat Adam en Eve gewoon de voorlopers zijn van Jacob en MIB. Dat zij Jacob en MIB hebben gerecruit en dan samen dood zijn gegaan.
Een mogelijkheid dat in mijn hoofd zit is het volgende. Voordat Jacob en MIB op het eiland waren, zijn Adam en Eve op het eiland gekomen. Het waren geliefden en wilden beide op dat heerlijke eiland blijven. De "wachters" toen der tijd hebben hun aangeboden "Joh, lekker eilandje, hele dag niksen, chillen en relaxen. Voor 0 euro! Jullie mogen onze baantjes hebben". Adam & Eve dolgelukkig en zeggen ja. Daarna achtergekomen dat ze tekenden voor een k*tbaan. Ze proberen (zoals Jacob en MIB) elkaar het leven zuur te maken. Terwijl ze zielsveel van elkaar houden. Ze wilden eruit maar konden pas weg als ze vervolgers hebben (en misschien dood zijn). Dus Adam en Eve halen Jacob en MIB naar het eiland. En in plaats van dat Adam & Eve elkaar (proberen) te vermoorden, stappen ze (heel romantisch in beeld gebracht door ABC en Carlton) uit het leven zodat ze samen gelukkig kunnen leven. Daarom ook de twee steentjes in hun hand, die bij MIB op die weegschaal lag.
Dat gaat um worden!
pi_78298251
Viel me wel op dat de stenen van MiB/Jacob gewone stenen waren die zwart en wit geschilderd zijn, terwijl de stenen van Adam en Eve meer van nature die kleur lijken te hebben.

Alsof Jacob en MiB hun voorgangers wilden imiteren door ook zulke steentjes te maken.
pi_78298275
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:06 schreef Symer het volgende:
Viel me wel op dat de stenen van MiB/Jacob gewone stenen waren die zwart en wit geschilderd zijn, terwijl de stenen van Adam en Eve meer van nature die kleur lijken te hebben.

[ afbeelding ]

Alsof Jacob en MiB hun voorgangers wilden imiteren door ook zulke steentjes te maken.
niet overdrijven met het zoeken naar details he
pi_78298942
Over overdreven details gesproken:

Volgens mij zag ik Thomas Mittelwerk bij het bord staan toen Locke de teachers lounge binnenreed.
pi_78299382
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:17 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Ik denk dat de enige manier dat Sawyer van t eiland afgaat, dood is.. Dat MIB dat bedoelde. Toen Sawyer vroeg: How are we gonna get off this island? Reageerde MIB met: together..
Als in 'when I take over your body....' of zoiets.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_78299973
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:41 schreef Montagui het volgende:

[..]

Als in 'when I take over your body....' of zoiets.
of ze hebben dan samen de controle over het lichaam. Heb bij MIB toch het idee dat Locke daar nog ergens inzit. Hij herinnert zich iig wel verdacht veel dingen die locke wist of deed
pi_78300555
Ilana heeft belangrijke woorden gesproken. Ze zei dat MIB gaat recruteren. Sawyer zal de eerste zijn. Toen Ben Linus loog tegen Ilana dat Flocke Jacob zou hebben vermoord, zal zij in naam van Jacob wraak nemen.
Dus zij gaat ook recruteren en beginnen ze misschien een oorlog.
pi_78302611
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

of ze hebben dan samen de controle over het lichaam. Heb bij MIB toch het idee dat Locke daar nog ergens inzit. Hij herinnert zich iig wel verdacht veel dingen die locke wist of deed
En het verbaasde me dat MIB 'Don't tell me what I can't do!' riep. Zo'n beetje de lijfspreuk van Locke.

Ik hoop niet dat de rol van Ilana al te groot wordt, ze doet me denken aan Ana-Lucia .
  maandag 22 februari 2010 @ 14:04:40 #232
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_78302664
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef SlimShady het volgende:
Ilana heeft belangrijke woorden gesproken. Ze zei dat MIB gaat recruteren. Sawyer zal de eerste zijn. Toen Ben Linus loog tegen Ilana dat Flocke Jacob zou hebben vermoord, zal zij in naam van Jacob wraak nemen.
Dus zij gaat ook recruteren en beginnen ze misschien een oorlog.
Nou, dan ben ik voor MIB . Ilana
pi_78305110
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:29 schreef ice_9 het volgende:

[..]

Wat me altijd bijgebleven is uit seizoen 1 of 2 (weet even niet meer welke) is dat Locke meerdere malen naar Smokey refereerde als een 'beautiful bright light'. In de scenes waar hij voor het eerst oog in oog stond met Smokey stond kregen wij niet te zien wat hij zag omdat de camera op z'n gezicht gefocust was (expres?). Later toen we WEL de zwarte Smokey zagen, waar Locke in een gat werd gesleept keek hij verschrikt en angstig. Dit was in de eerste ontmoeting niet het geval.
Zover ik weet zijn er scenes waar je duidelijk Smokey ziet met zwarte rook etc. Maar er zijn ook scenes waar je alles vanuit het oogpunt van een 'smoke monster' ziet zonder zwarte rook. Die bright light ontmoeting met Locke was ook alleen vanuit dat oogpunt. Zelfde als Kate en Juliet hun bright light ervaring hebben.

op 2.40 min
  maandag 22 februari 2010 @ 15:22:34 #234
87680 Mirel
pi_78305913
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:21 schreef chansadres het volgende:
Leuk ideetje over de geschiedenis en hoe Adam en Eve eindigden, maar dat is het wel. Waarom zouden ze elkaar gaan haten, en bij het eind van elkaar houden?
pi_78306426
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Illuminated, Subtle & Aware
pi_78306663
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En het verbaasde me dat MIB 'Don't tell me what I can't do!' riep. Zo'n beetje de lijfspreuk van Locke.

precies. En ook dat hij Sawyer aansprak: hello james... zoals locke dat alleen bij sawyer deed
  maandag 22 februari 2010 @ 15:44:47 #237
134538 chansadres
Black & White
pi_78306777
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:22 schreef Mirel het volgende:

[..]

Leuk ideetje over de geschiedenis en hoe Adam en Eve eindigden, maar dat is het wel. Waarom zouden ze elkaar gaan haten, en bij het eind van elkaar houden?
Ik bedoelde het volgende:
Het zou goed kunnen dat Jacob en MIB vroeger vrienden waren. Maar doordat ze beide strijden tegen elkaar, ze juist uit elkaar zijn gegroeid. Black/White principe. Adam & Eve kunnen geliefden zijn geweest. Adam werd zwart en Eve wit. Je wilt niet weten wat concurrentie kan doen met een relatie
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_78308796
Bijna weer nieuwe aflevering!
  maandag 22 februari 2010 @ 16:36:08 #239
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_78308886
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:36 schreef frank010 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is nog steeds een mysterie. Het is wel bevestigd dat het vinden van deze lichamen in het eerste seizoen HET bewijs is dat de makers dit einde al sinds het begin hebben gepland. Dat hebben ze wel zelf aangegeven
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_78309399
Volgens mij zijn er gewoon twee smokeys, een 'goeie' en een 'slechte'
Adam and eve zijn denk ik personnages die we al kennen, die op het eind van de show zullen kiezen om op het eiland te blijven, en er uiteindelijk te sterven (zij het in het verleden) nl Rose en haar man.
Nah... nah nah
pi_78309746
Zou jacob ook kunnen veranderen?! Misschien wel in the cabin?
Of is al een keer voorbij gekomen?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 22 februari 2010 @ 17:00:30 #242
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78309804
Frogurt = MIB
Dr Arzt = Jacob
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78310486
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

Volgens mij kan smokey in mensen kijken. In wat ze denken en voelen dus.
pi_78310514
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou jacob ook kunnen veranderen?! Misschien wel in the cabin?
Daar zeg je wat idd. Van the cabin is bekend dat het zich kan verplaatsen, niet iets wat je van een levenloos object zou verwachten.

Aan de andere kant: Jacob die in een gebouw kan veranderen gaat misschien wel wat ver.

maandag 22 februari 2010 @ 17:23:46 #245
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78310640
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:19 schreef Symer het volgende:

[..]

Daar zeg je wat idd. Van the cabin is bekend dat het zich kan verplaatsen, niet iets wat je van een levenloos object zou verwachten.

Aan de andere kant: Jacob die in een gebouw kan veranderen gaat misschien wel wat ver.

Hij was ook veranderd in die blauwe van.

TRANSFORMERS!
pi_78310669
Jacob en Cerberus zijn Adam & Steve
pi_78311698
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:19 schreef Symer het volgende:

[..]

Nee, in een rookmonster veranderen !
pi_78311737
Ik zou het eerlijk gezegd nogal teleurstellend vinden als ze ineens witte smoke introduceren.

Zoals ik al zei: die wandschildering beeldde Smokey uit en die Egyptische God, recht tegenover elkaar. Het lijkt me dan eerder dat Jacob die God is...
Amen.
pi_78321557
quote:
En die Kris begint gelijk te praten wat je kan verwachten over aflevering 5.

Pas dus op. Ik zat luid te LALALA'en
pi_78322206
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:00 schreef Jivis het volgende:

Zoals ik al zei: die wandschildering beeldde Smokey uit en die Egyptische God, recht tegenover elkaar. Het lijkt me dan eerder dat Jacob die God is...
SPOILER
pi_78323214
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:28 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:

[..]

Begin dan eens bij seizoen 1.. Ik ben echt verslaafd aan Lost, jammer dat dit het laatste seizoen is.
huh?Ik vind lost wel leuk, maar die blog niet!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_78332181
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

En die Kris begint gelijk te praten wat je kan verwachten over aflevering 5.

Pas dus op. Ik zat luid te LALALA'en
Overdrijven is ook een vak. Ze zeiden niets wat de ervaring kon ruïneren. De beschrijving is enorm vaag namelijk. Net zoiets als "Kate is op de vlucht en doet iets wat het leven van een vriend in gevaar kan brengen" wat de beschrijving voor 6x03 was.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:40:22 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_78332193
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:13 schreef sbientje het volgende:

[..]

huh?Ik vind lost wel leuk, maar die blog niet!
pi_78333119
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]
SPOILER
Oh, dat wist ik helemaal niet .

Maar witte smoke zou ik nog steeds stom vinden .
Amen.
pi_78333393
Vraagje, waar zijn rose en bernard? Zijn ze ook tijdens the incident terug naar het heden gestuurt of leven ze nu nog in de 70s? Als dat zo is zien we Vincent ook niet meer terug
pi_78333711
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:37 schreef frank010 het volgende:
Vraagje, waar zijn rose en bernard? Zijn ze ook tijdens the incident terug naar het heden gestuurt of leven ze nu nog in de 70s? Als dat zo is zien we Vincent ook niet meer terug
Die irritante lui hoef ik niet meer terug te zien eigenlijk.

Vincent is wel jammer .
Amen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:55:33 #258
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_78335704
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:48 schreef Jivis het volgende:

[..]

Die irritante lui hoef ik niet meer terug te zien eigenlijk.

Vincent is wel jammer .
Vincent is zwaar ondergewaardeerd!
pi_78340953
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:55 schreef Haunter het volgende:

[..]

Vincent is zwaar ondergewaardeerd!
Who cares? Het is een fucking hond...totaal geen toegevoegde waarde voor het program.
De enige echte.
pi_78341163
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:20 schreef Rnie het volgende:

[..]

Who cares? Het is een fucking hond...totaal geen toegevoegde waarde voor het program.
Oehhh ik voorspel boze reacties op deze post.
pi_78341941
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:20 schreef Rnie het volgende:

[..]

Je bent zelf een hond .
Amen.
pi_78341974
quote:

Damons twitter:
quote:
See if you can guess where this trailer is going. Then bask in the glory of where it DOES.

WTF?
pi_78342083
Ik las een gerucht dat ABC de band Sound of Guns benaderd heeft om dit liedje te mogen gebruiken:

Vind het wel lekker klinken en de tekst is toepasselijk, maar ik vind het niet echt bij Lost passen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:48:52 #264
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78342102
Misschien voor een promo?
pi_78342408
Eindelijk wat creativiteit in hun promo's?

Dat zou wel tof zijn.
pi_78342582
Ik zat me net te bedenken wie ik centraal zou willen zien staan morgen, ik hoop Sawyer. Maar toen bedacht ik me dat seizoen 6 tot nu toe seizoen 1 precies volgt qua centrics. Toen was de eerste na de première ook Kate en die daarna Locke. Dan zou morgen dus over
SPOILER
moeten gaan.
pi_78343461
Ik vind dit er maar eng uitzien trouwens:

Zoveel haar heeft Kate toch geeneens?
pi_78343873
zou haar niet eens herkennen
pi_78344508
Deze vind ik ook eng

pi_78344527
Hey, leuk, een Lost-reeks! Ik heb het zelf altijd genegeerd wegens "zal toch niet iets voor mij zijn", todat ik een paar weken geleden toch maar eens samen met m'n lief aan seizoen 1 ben begonnen. En.. nouja, nu zijn we hooked . (Desmond ). (Whiii). We zijn nu bij seizoen 5, aflevering 4.. dus we moeten nog even wat inhalen, maar op dit tempo (voorjaarsvakantie ) moet dat wel snel lukken. Alvast een TVP dus!
pi_78345654
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef Symer het volgende:
Ik zat me net te bedenken wie ik centraal zou willen zien staan morgen, ik hoop Sawyer. Maar toen bedacht ik me dat seizoen 6 tot nu toe seizoen 1 precies volgt qua centrics. Toen was de eerste na de première ook Kate en die daarna Locke. Dan zou morgen dus over
SPOILER
moeten gaan.
De enige echte.
pi_78345685
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:44 schreef Jivis het volgende:

[..]

Je bent zelf een hond .
Weleens een hond zien posten?
De enige echte.
pi_78345711
quote:
SPOILER
moeten gaan.
Heb ik geen problemen mee eigenlijk... jij wel?
Amen.
pi_78346017
Afleveringen rondom dat personage staan me altijd tegen om de een of andere reden.
pi_78346214
Artikel in de Rolling Stone:
http://yonomeaburro.blogs(...)a-rolling-stone.html

Lost is een "sci-fi wackjob fantasy for hardcore gamers and stoners, drenched in a kind of wake-and-bake, there's-no-such-thing-as-a-coincidence paranoia and full of psychedelic in-jokes."

Zo psychedelisch is Lost toch niet?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:31:59 #276
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78346228
Ik vind het personage uit de spoiler juist tof. Al vind ik hem/haar on-island toffer.
pi_78346262
Volgens is er niemand die ik off-island toffer vind dan on-island.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:33:31 #278
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78346285
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef Symer het volgende:
Desmond? Widmore?
pi_78346395
Widmore wel idd, maar dan alleen omdat ik de acteur die hem off-island speelt beter vindt dan de acteurs die hem on-island spelen.

Desmond was off-island ook maar een zielige hoopje schroot dat van hot naar her rende voor aandacht en approval van z'n schoonpa.
pi_78348086
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:31 schreef Symer het volgende:
Artikel in de Rolling Stone:
http://yonomeaburro.blogs(...)a-rolling-stone.html

Lost is een "sci-fi wackjob fantasy for hardcore gamers and stoners, drenched in a kind of wake-and-bake, there's-no-such-thing-as-a-coincidence paranoia and full of psychedelic in-jokes."

Zo psychedelisch is Lost toch niet?
Naja, als iemand mij op dit moment vraagt: "waar gaat Lost over?" en ik probeer het uit te leggen, dan kijken ze me heel raar aan. Dat zegt wel genoeg denk ik .
Amen.
pi_78352052
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef Symer het volgende:
Off-island zuigt kont op dit moment...ik hoop dat er echt een major plottwist inzit wat mijn piemel doet groeien.
De enige echte.
pi_78354552
quote:
Hahaha Damon is helemaal obsessed met die film... Die chick ziet er wel goed uit, dat is dan weer een pluspunt.
pi_78356638
"Heee.. dat is toch Damon uit The Vampire Diaries?"

* DJKoster is net begonnen met de eerste episode van seizoen 6
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:04:28 #284
87680 Mirel
pi_78357707
Wat is die Birdemic slecht geacteerd zeg.
pi_78358711
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:04 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Birdemic slecht geacteerd zeg.
Heb je de hele trailer gezien of alleen de eerste minuut?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:06:57 #286
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78365537
Ik weet niet zeker of dit nou echt een spoiler is, maar ik doe 'm toch even achter spoilers. Algemene opmerking (geen spoiler ofzoiets) van Carlton Cuse over twee acteurs die vanavond te zien zijn (wat dus wel als een spoiler opgevat zou kunnen worden):
SPOILER
pi_78369142
quote:
SPOILER
moeten gaan.

Damon en Carlton zelf zijn de schrijvers weer. Deze wordt waarschijnlijk net zo goed als the Substitute, misschien beter. Ik baseer dit op de hype die weer aadig groot is in tegenstelling tot bijvoorbeeld What Kate Does.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:02:37 #288
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_78371089
hele late TVP
Heb pas net #04 gekeken
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_78371568
Zo'n plottwist als in de 10km vanavond hadden zelfs Carlton en Damon niet kunnen bedenken volgensmij .
Amen.
pi_78373576
Dat hoop ik ook niet zeg. Als ik me na de finale net zo kut voel als nu stuur ik ze een brief op hoge poten.

pi_78374395
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef Jivis het volgende:
Zo'n plottwist als in de 10km vanavond hadden zelfs Carlton en Damon niet kunnen bedenken volgensmij .
er zullen er vast in dit topic zijn die dit wel hadden zien aan komen
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:42:24 #292
87680 Mirel
pi_78374829
10km?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:45:56 #293
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78375112
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:35:48 #294
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78377956
Voor de snelle downloaders:
quote:
Update: 23rd Feb Like last week, Canada will get the episode 2hrs early and all the rules from last week apply. There was no Canadian stream last week and I doubt we'll get one this week, but you never know
http://darkufo.blogspot.c(...)th-live-streams.html
pi_78379709
Trouwens, ik geloof niet dat iemand het er al over heeft gehad. Maar ik vond het erg vreemd dat MIB zei: "Don't tell me what I can't do" tegen het blonde jochie.

Het is Locke niet meer, obviously. Maar ineens, vanuit het niets, gedraagt hij zich als Locke door een van zijn karakter eigenschappen naar voren te laten komen. Zou dat iets betekenen?
pi_78382788
Niemand heeft hem al gezien? Dat is ook anders geweest!

Ik kom in 121 wel weer langs !
pi_78382930
Hmm hier komen toch wat eindjes samen... Claire met haar vriend, Jack met een zoon, Hurley met een missie... Ook wat nieuwe vraagtekens dus.
pi_78383085
Ik heb het gevoel dat het hele Valenzetti Equation gedoe nu wel losgelaten is nu de schrijvers voor een hele andere uitleg lijken te gaan.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:00:56 #299
87680 Mirel
pi_78383151
Wat is Claire slecht geschreven zeg.
pi_78383192
Ik vond haar wel tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')