quote:Op maandag 22 februari 2010 18:00 schreef Jivis het volgende:
Zoals ik al zei: die wandschildering beeldde Smokey uit en die Egyptische God, recht tegenover elkaar. Het lijkt me dan eerder dat Jacob die God is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So pardon me while I burn and rise above the flame.

huh?Ik vind lost wel leuk, maar die blog niet!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:28 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Begin dan eens bij seizoen 1.. Ik ben echt verslaafd aan Lost, jammer dat dit het laatste seizoen is.

Overdrijven is ook een vak. Ze zeiden niets wat de ervaring kon ruïneren. De beschrijving is enorm vaag namelijk. Net zoiets als "Kate is op de vlucht en doet iets wat het leven van een vriend in gevaar kan brengen" wat de beschrijving voor 6x03 was.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En die Kris begint gelijk te praten wat je kan verwachten over aflevering 5.
Pas dus op. Ik zat luid te LALALA'en

quote:Op maandag 22 februari 2010 22:13 schreef sbientje het volgende:
[..]
huh?Ik vind lost wel leuk, maar die blog niet!

quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]Oh, dat wist ik helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar witte smoke zou ik nog steeds stom vinden.
Amen.

Die irritante lui hoef ik niet meer terug te zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:37 schreef frank010 het volgende:
Vraagje, waar zijn rose en bernard? Zijn ze ook tijdens the incident terug naar het heden gestuurt of leven ze nu nog in de 70s? Als dat zo is zien we Vincent ook niet meer terug

Vincent is zwaar ondergewaardeerd!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die irritante lui hoef ik niet meer terug te zien eigenlijk.
Vincent is wel jammer.

Who cares? Het is een fucking hond...totaal geen toegevoegde waarde voor het program.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:55 schreef Haunter het volgende:
[..]
Vincent is zwaar ondergewaardeerd!

Oehhh ik voorspel boze reacties op deze post.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:20 schreef Rnie het volgende:
[..]
Who cares? Het is een fucking hond...totaal geen toegevoegde waarde voor het program.

Je bent zelf een hondquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:20 schreef Rnie het volgende:
[..]
Who cares? Het is een fucking hond...totaal geen toegevoegde waarde voor het program.

quote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef Jivis het volgende:
http://ll.media.abc.com/p(...)46dda6ba_2750371.mp3
De podcast.
quote:See if you can guess where this trailer is going. Then bask in the glory of where it DOES.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moeten gaan.
![]()

quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef Symer het volgende:
Ik zat me net te bedenken wie ik centraal zou willen zien staan morgen, ik hoop Sawyer. Maar toen bedacht ik me dat seizoen 6 tot nu toe seizoen 1 precies volgt qua centrics. Toen was de eerste na de première ook Kate en die daarna Locke. Dan zou morgen dus overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moeten gaan.
De enige echte.

quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef Symer het volgende:
Ik zat me net te bedenken wie ik centraal zou willen zien staan morgen, ik hoop Sawyer. Maar toen bedacht ik me dat seizoen 6 tot nu toe seizoen 1 precies volgt qua centrics. Toen was de eerste na de première ook Kate en die daarna Locke. Dan zou morgen dus overHeb ik geen problemen mee eigenlijk... jij wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moeten gaan.
Amen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |