abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78322206
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:00 schreef Jivis het volgende:

Zoals ik al zei: die wandschildering beeldde Smokey uit en die Egyptische God, recht tegenover elkaar. Het lijkt me dan eerder dat Jacob die God is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_78323214
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:28 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:

[..]

Begin dan eens bij seizoen 1.. Ik ben echt verslaafd aan Lost, jammer dat dit het laatste seizoen is.
huh?Ik vind lost wel leuk, maar die blog niet!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_78332181
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

En die Kris begint gelijk te praten wat je kan verwachten over aflevering 5.

Pas dus op. Ik zat luid te LALALA'en
Overdrijven is ook een vak. Ze zeiden niets wat de ervaring kon ruïneren. De beschrijving is enorm vaag namelijk. Net zoiets als "Kate is op de vlucht en doet iets wat het leven van een vriend in gevaar kan brengen" wat de beschrijving voor 6x03 was.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:40:22 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_78332193
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:13 schreef sbientje het volgende:

[..]

huh?Ik vind lost wel leuk, maar die blog niet!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_78333119
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat wist ik helemaal niet .

Maar witte smoke zou ik nog steeds stom vinden .
Amen.
pi_78333393
Vraagje, waar zijn rose en bernard? Zijn ze ook tijdens the incident terug naar het heden gestuurt of leven ze nu nog in de 70s? Als dat zo is zien we Vincent ook niet meer terug
Illuminated, Subtle & Aware
pi_78333711
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:37 schreef frank010 het volgende:
Vraagje, waar zijn rose en bernard? Zijn ze ook tijdens the incident terug naar het heden gestuurt of leven ze nu nog in de 70s? Als dat zo is zien we Vincent ook niet meer terug
Die irritante lui hoef ik niet meer terug te zien eigenlijk.

Vincent is wel jammer .
Amen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:55:33 #258
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_78335704
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:48 schreef Jivis het volgende:

[..]

Die irritante lui hoef ik niet meer terug te zien eigenlijk.

Vincent is wel jammer .
Vincent is zwaar ondergewaardeerd!
pi_78340953
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:55 schreef Haunter het volgende:

[..]

Vincent is zwaar ondergewaardeerd!
Who cares? Het is een fucking hond...totaal geen toegevoegde waarde voor het program.
De enige echte.
pi_78341163
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:20 schreef Rnie het volgende:

[..]

Who cares? Het is een fucking hond...totaal geen toegevoegde waarde voor het program.
Oehhh ik voorspel boze reacties op deze post.
Illuminated, Subtle & Aware
pi_78341941
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:20 schreef Rnie het volgende:

[..]

Je bent zelf een hond .
Amen.
pi_78341974
quote:

Damons twitter:
quote:
See if you can guess where this trailer is going. Then bask in the glory of where it DOES.

WTF?
pi_78342083
Ik las een gerucht dat ABC de band Sound of Guns benaderd heeft om dit liedje te mogen gebruiken:

Vind het wel lekker klinken en de tekst is toepasselijk, maar ik vind het niet echt bij Lost passen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:48:52 #264
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78342102
Misschien voor een promo?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78342408
Eindelijk wat creativiteit in hun promo's?

Dat zou wel tof zijn.
pi_78342582
Ik zat me net te bedenken wie ik centraal zou willen zien staan morgen, ik hoop Sawyer. Maar toen bedacht ik me dat seizoen 6 tot nu toe seizoen 1 precies volgt qua centrics. Toen was de eerste na de première ook Kate en die daarna Locke. Dan zou morgen dus over
SPOILER
moeten gaan.
pi_78343461
Ik vind dit er maar eng uitzien trouwens:

Zoveel haar heeft Kate toch geeneens?
pi_78343873
zou haar niet eens herkennen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_78344508
Deze vind ik ook eng

pi_78344527
Hey, leuk, een Lost-reeks! Ik heb het zelf altijd genegeerd wegens "zal toch niet iets voor mij zijn", todat ik een paar weken geleden toch maar eens samen met m'n lief aan seizoen 1 ben begonnen. En.. nouja, nu zijn we hooked . (Desmond ). (Whiii). We zijn nu bij seizoen 5, aflevering 4.. dus we moeten nog even wat inhalen, maar op dit tempo (voorjaarsvakantie ) moet dat wel snel lukken. Alvast een TVP dus!
pi_78345654
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef Symer het volgende:
Ik zat me net te bedenken wie ik centraal zou willen zien staan morgen, ik hoop Sawyer. Maar toen bedacht ik me dat seizoen 6 tot nu toe seizoen 1 precies volgt qua centrics. Toen was de eerste na de première ook Kate en die daarna Locke. Dan zou morgen dus over
SPOILER
moeten gaan.
De enige echte.
pi_78345685
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:44 schreef Jivis het volgende:

[..]

Je bent zelf een hond .
Weleens een hond zien posten?
De enige echte.
pi_78345711
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef Symer het volgende:
SPOILER
moeten gaan.
Heb ik geen problemen mee eigenlijk... jij wel?
Amen.
pi_78346017
Afleveringen rondom dat personage staan me altijd tegen om de een of andere reden.
pi_78346214
Artikel in de Rolling Stone:
http://yonomeaburro.blogs(...)a-rolling-stone.html

Lost is een "sci-fi wackjob fantasy for hardcore gamers and stoners, drenched in a kind of wake-and-bake, there's-no-such-thing-as-a-coincidence paranoia and full of psychedelic in-jokes."

Zo psychedelisch is Lost toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')