ok, dat is dus MiB? maar als Jacob weet wat hij van plan is, om hem te vermoordden, waarom blijft hij zo kalm, vredig en vind het maar best?quote:
Hij zegt duidelijk "I".quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:11 schreef Gratau het volgende:
[..]
en zegt hij nou hier:
'do you have any idea how they wanna kill you'
'we are gonna find a loophole'
dit betekent dus dat MiB bijgestaan wordt door andere personen, en meerdere mensen uit zijn op Jacob's dood?
Is dat zo? Ik kan me alleen herinneren dat ze zeiden dat Michael Keaton de rol van het personage dat we nu kennen als Jack was aangeboden, maar dat hij dat afsloeg omdat hij meteen zou sterven. Ik weet niet of ze ooit expliciet gezegd hebben dat Jack ook de naam van dat personage zou zijn. Bovendien past 'Shepard' ook bijzonder goed bij de leider van de kudde dus zou het me niet verbazen als de naam Jack ook later bedacht is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:07 schreef Xurk het volgende:
[..]
Cool! Je zou echt denken dat de schrijvers dat expres zo hebben gedaan, het zou goed passenAlleen jammer dat Jack oorspronkelijk in de pilot zou sterven en volgens mij heette hij al Jack voordat ze besloten hem niet te laten vermoorden.
Volgens mij komt hij juist over als een bittere man omdat hij niet accepteert dat hij in een rolstoel zit, dat het wonder waar hij op wacht nog niet gebeurd is.quote:Zeker interessant jaMaar volgens mij is Locke pas een 'man of faith' geworden op het eiland aangezien hij daar meteen al een wonder meemaakte - dat hij niet langer meer verlamd was. In alle flashbacks van hem op het vasteland komt hij meer over als een bittere man die pech heeft in alle soorten relaties.
"he knew that he was beaten." aldus Locke op dezelfde vraag van Ben.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:11 schreef Gratau het volgende:
[..]
ok, dat is dus MiB? maar als Jacob weet wat hij van plan is, om hem te vermoordden, waarom blijft hij zo kalm, vredig en vind het maar best?
Dat schip aan de horizon is toch de 'Black Rock'?quote:
Volgens mij is dat gewoon de afstreeplijst van Smokey en niet van Jacob. Smokey cannot be trusted. Hij keek me ook iets te triomfantelijk toen hij die lijst liet zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:39 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ik begrijp niet echt waarom er steeds gezegd word dat ze veilig zijn in de tempel terwijl dat juist de plek is waar smokey steeds vandaan komt. En als het standbeeld de woonplaats van Jacob was waarom heeft ie dan weer een aparte grot waar ie alle namen van kandidaten heeft genoteerd.. vragen, vragen
Ik hoop dat we wellicht in de allerlaatste aflevering nou eindelijk eens te horen krijgen waarom de Black Rock daar ooit gestrand is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:47 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Dat schip aan de horizon is toch de 'Black Rock'?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoop dat we wellicht in de allerlaatste aflevering nou eindelijk eens te horen krijgen waarom de Black Rock daar ooit gestrand is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |