Wil je de linkjes?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:28 schreef rival het volgende:
[..]
zei hij dat dan? waar zie je dat LETTERLIJK staan?
als we zo gaan beginnen
jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik tyfusbek gezegd had was het zeker minder erg geweest?
Het gaat mij er gewoon om dat 7/8 van deze SC mij aanvalt en mij verwijt dat ik "Houd je kankerbek" zeg terwijl het me toewensen tig keer zo erg is.
Dat klopt inderdaad helemaal. Maar bij de aftermath (zoals nu) weten ze niet snel genoeg hoe elkaar weer in de haren te vliegenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het om het afbranden van een nieuweling gaat dan kunnen de deelkliekjes heel goed samenwerken als één.
Mensen die doodsverwensing over smijten met het woord kanker goed praten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij was de eerste die met het woord smeet. Ga nu niet de vermoorde onschuld uithangen. Met je bambi oogjes en pruillipje als zelfverdediging kom je niet ver.
Met blijven hakken ook niet hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij was de eerste die met het woord smeet. Ga nu niet de vermoorde onschuld uithangen. Met je bambi oogjes en pruillipje als zelfverdediging kom je niet ver.
Hoho....soms wordt er best wel gelachen om mijn posts hoor...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet veel leuks toe te voegen zoals de rest.
Zelfde verhaal, andere hoofdrolspeler. Of speelster in dit geval.quote:
Ik zie enkel een foto van een puber die stoer probeert te lijken en dan weet ik al genoeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
En jij moet eens signatures lezen.
ROT OP!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je de linkjes?
[Singles] Waar we kamphoeren hartelijk verwelkomen..
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
M,n laatste ex heeft een dochter die net zo oud is als m,n ex daarvoor.
Waarom post je hier nog als het hier zo kut is?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
En het is nog van iets anders, meer kan het ff niet linken.
Signature staat onder de post, dat plaatje noemt men hier een User Icon.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zie enkel een foto van een puber die stoer probeert te lijken en dan weet ik al genoeg.
bitchfighttt!quote:
Zodra de gemeenschappelijke vijand vernederd is dan pak je de draad gewoon weer op toch.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:31 schreef stbabylon het volgende:
Dat klopt inderdaad helemaal. Maar bij de aftermath (zoals nu) weten ze niet snel genoeg hoe elkaar weer in de haren te vliegen
Ik durf vanavond niet zo scherp te zijn als gister...... ben bang dat ik dat niet overleef.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoho....soms wordt er best wel gelachen om mijn posts hoor...
Verrassend.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef AirwiN het volgende:
Zelfde verhaal, andere hoofdrolspeler. Of speelster in dit geval.
Kan je zo gaan lopen muiken, maar je weet dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ROT OP!
Je bereikt niks! Je maakt alleen maar erger dom kind. Wacht gewoon op de mod die er evt. wat aan doet.
God...
Voor jou misschien niet. Mij wensen ze iig niet dood. Moet genoeg zeggen, dacht ik zo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ROT OP!
Je bereikt niks! Je maakt alleen maar erger dom kind. Wacht gewoon op de mod die er evt. wat aan doet.
God...
Damn, gister (eerste keer dat ik hier postte) was je wel behoorlijk scherp ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik durf vanavond niet zo scherp te zijn als gister...... ben bang dat ik dat niet overleef.....
Gewoon een ouderwets avondje singlesquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, andere hoofdrolspeler. Of speelster in dit geval.
Nu loop ik er 2 misquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoelde voor haar. Voor mij ben je te jong. Zo beter?
Ik bemoei me totaal niet met de complete discussie, sta alleen aan de zijkant en geef je een tip. Nu ga ik het weer over seks hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je zo gaan lopen muiken, maar je weet dat ik gelijk heb.
Ja dat snap ik na 4 uurquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
Mijn popcorn is trouwens allang op hoor.
Hoeveel films kun jij noemen waar het tweede, derde, vierde deel net zo goed was als het eerste deel?quote:
Ik had eerlijk gezegd ook meer interesse in de DP-wensen van Krengetje en Sjamzz...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik durf vanavond niet zo scherp te zijn als gister...... ben bang dat ik dat niet overleef.....
Eh, jij ook?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ROT OP!
God...
DIE HARD!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel films kun jij noemen waar het tweede, derde, vierde deel net zo goed was als het eerste deel?
Lord of the Rings?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel films kun jij noemen waar het tweede, derde, vierde deel net zo goed was als het eerste deel?
Je staat aan de zijkant van degene die me de dood toewenst.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bemoei me totaal niet met de complete discussie, sta alleen aan de zijkant en geef je een tip. Nu ga ik het weer over seks hebben
Pr0n.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij staat er wel voor open dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook meer interesse in de DP-wensen van Krengetje en Sjamzz...
Goed!quote:
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef Cue_ het volgende:
Wat een gede weer.. interessat om terug te lezen?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
Mijn popcorn is trouwens allang op hoor.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je staat aan de zijkant van degene die me de dood toewenst.
De tumoren komen uit mijn mondhoeken druipen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je staat aan de zijkant van degene die me de dood toewenst.
Hans Grüber is nooit meer overtroffen als badguy in de opvolgende delen anders.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Signature staat onder de post, dat plaatje noemt men hier een User Icon.
Damn, onder welke steen kom jij dan vandaan
Jij doet de TT eer aan?quote:
Touchéquote:
Der Heimat, Dirty Harry, The Man with No Name Serie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
absoluut niet!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef Cue_ het volgende:
Wat een gede weer.. interessat om terug te lezen?
And now I'm leaving, before Joey starts calling everybody 'bitch'. Joey: What do you mean; BITCH?quote:
Nieuwe bijnaam?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook meer interesse in de DP-wensen van Krengetje en Sjamzz...
En waarom pak jij het nou als eerste op ipv de dames?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij staat er wel voor open dus
Wel een goede reden voor het slaapgebrek?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed!Op slaapgebrek en aanhoudende verkoudheid na dan
![]()
Net mijn huisje weer eens helemaal schoongemaakt en lekker gekookt enzo![]()
Hoe is het met de zieke baby?
Lekker ding!quote:
Een Hagenees met smaak.quote:
Zoet of zout?quote:
True (hoewel zijn broer ook kicken was), maar elke film had op zich wel iets coolsquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hans Grüber is nooit meer overtroffen als badguy in de opvolgende delen anders.Alan Rickman
Mooie contaminatie! Verkracht je nu het Nederlands of het Engels?quote:
Zie je hij kent je naam niet eens...quote:
Ik word elke nacht wakker van een wekker om half 2 en dan val ik weer in slaap om om 7 uur wéér wakker te worden van een wekker en 3 kwartier te snoozen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef stbabylon het volgende:
Wel een goede reden voor het slaapgebrek?
ziek, kut
YESSSSSSSSSSSSS!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bemoei me totaal niet met de complete discussie, sta alleen aan de zijkant en geef je een tip. Nu ga ik het weer over seks hebben
Kleine verbastering van Samzz en jum...quote:
Ik verkracht iemand, geen taal.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mooie contaminatie! Verkracht je nu het Nederlands of het Engels?
Wat pakt ie op?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waarom pak jij het nou als eerste op ipv de dames?![]()
![]()
Omdat de dames hun wensen al hebben aangegevenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waarom pak jij het nou als eerste op ipv de dames?![]()
![]()
Onverzadigbaar!quote:
Nicequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleine verbastering van Samzz en jum...
Zijn lulquote:
Misschien je wekker eens beter instellenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word elke nacht wakker van een wekker om half 2 en dan val ik weer in slaap om om 7 uur wéér wakker te worden van een wekker en 3 kwartier te snoozen.![]()
Balen! Griep ofzo? Verder wel goed?
Met wie duik je dit keer je pm in?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat weer eens veels te snel.. ik duik m'n pm wel weer in
Oh ja...scherp, Barbusse!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat de dames hun wensen al hebben aangegeven
Damn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
En Sjamzz klinkt dan weer als sjans
Alsoftie naast me op de bank ligt...quote:
Goed, volgende week beginnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef rival het volgende:
[..]
Nu loop ik er 2 mis![]()
Anyways... alles dus goed hier. ik mag niet klagen
en hoe istie met u mevrouw? en de nieuwe baan?
Wel opletten hequote:
Sjans a la Champs-Elysee, liberté!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
En Sjamzz klinkt dan weer als sjans
Voulez vous...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjans a la Champs-Elysee, liberté!
Met degenen die daar te vinden zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met wie duik je dit keer je pm in?
Je hangt hem aan de kapstok bij binnenkomst?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alsoftie naast me op de bank ligt...
Beet pakken danquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alsoftie naast me op de bank ligt...
Zou wel willen, maar dan krijg ie ruzie met z'n baasquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef stbabylon het volgende:
Misschien je wekker eens beter instellen(van andere, ik snap het
)
Eerst vorige griep, bijna voorbij en direct door naar de volgende (denk ik, of verkoudheid, iig al zo'n 2 weken verhoging/koorts)
Ik ook niet.quote:
In een Porsche Cayenne met je Louboutins aan....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjans a la Champs-Elysee, liberté!
Oeeeeeeh. Geheimzinnig!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met degenen die daar te vinden zijn
Wat duurt het nog laaaaang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |