Jij doet de TT eer aan?quote:
Touchéquote:
Der Heimat, Dirty Harry, The Man with No Name Serie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel films kun jij noemen waar het tweede, derde, vierde deel net zo goed was als het eerste deel?
absoluut niet!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef Cue_ het volgende:
Wat een gede weer.. interessat om terug te lezen?
And now I'm leaving, before Joey starts calling everybody 'bitch'. Joey: What do you mean; BITCH?quote:
Nieuwe bijnaam?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook meer interesse in de DP-wensen van Krengetje en Sjamzz...
En waarom pak jij het nou als eerste op ipv de dames?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij staat er wel voor open dus
Wel een goede reden voor het slaapgebrek?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed!Op slaapgebrek en aanhoudende verkoudheid na dan
![]()
Net mijn huisje weer eens helemaal schoongemaakt en lekker gekookt enzo![]()
Hoe is het met de zieke baby?
Lekker ding!quote:
Een Hagenees met smaak.quote:
Zoet of zout?quote:
True (hoewel zijn broer ook kicken was), maar elke film had op zich wel iets coolsquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hans Grüber is nooit meer overtroffen als badguy in de opvolgende delen anders.Alan Rickman
Mooie contaminatie! Verkracht je nu het Nederlands of het Engels?quote:
Zie je hij kent je naam niet eens...quote:
Ik word elke nacht wakker van een wekker om half 2 en dan val ik weer in slaap om om 7 uur wéér wakker te worden van een wekker en 3 kwartier te snoozen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef stbabylon het volgende:
Wel een goede reden voor het slaapgebrek?
ziek, kut
YESSSSSSSSSSSSS!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bemoei me totaal niet met de complete discussie, sta alleen aan de zijkant en geef je een tip. Nu ga ik het weer over seks hebben
Kleine verbastering van Samzz en jum...quote:
Ik verkracht iemand, geen taal.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mooie contaminatie! Verkracht je nu het Nederlands of het Engels?
Wat pakt ie op?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waarom pak jij het nou als eerste op ipv de dames?![]()
![]()
Omdat de dames hun wensen al hebben aangegevenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waarom pak jij het nou als eerste op ipv de dames?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |