Gewoon een ouderwets avondje singlesquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, andere hoofdrolspeler. Of speelster in dit geval.
Nu loop ik er 2 misquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoelde voor haar. Voor mij ben je te jong. Zo beter?
Ik bemoei me totaal niet met de complete discussie, sta alleen aan de zijkant en geef je een tip. Nu ga ik het weer over seks hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je zo gaan lopen muiken, maar je weet dat ik gelijk heb.
Ja dat snap ik na 4 uurquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
Mijn popcorn is trouwens allang op hoor.
Hoeveel films kun jij noemen waar het tweede, derde, vierde deel net zo goed was als het eerste deel?quote:
Ik had eerlijk gezegd ook meer interesse in de DP-wensen van Krengetje en Sjamzz...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik durf vanavond niet zo scherp te zijn als gister...... ben bang dat ik dat niet overleef.....
Eh, jij ook?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ROT OP!
Je bereikt niks! Je maakt alleen maar erger dom kind. Wacht gewoon op de mod die er evt. wat aan doet.
God...
DIE HARD!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel films kun jij noemen waar het tweede, derde, vierde deel net zo goed was als het eerste deel?
Lord of the Rings?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel films kun jij noemen waar het tweede, derde, vierde deel net zo goed was als het eerste deel?
Je staat aan de zijkant van degene die me de dood toewenst.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bemoei me totaal niet met de complete discussie, sta alleen aan de zijkant en geef je een tip. Nu ga ik het weer over seks hebben
Pr0n.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij staat er wel voor open dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook meer interesse in de DP-wensen van Krengetje en Sjamzz...
Goed!quote:
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef Cue_ het volgende:
Wat een gede weer.. interessat om terug te lezen?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
Mijn popcorn is trouwens allang op hoor.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je staat aan de zijkant van degene die me de dood toewenst.
De tumoren komen uit mijn mondhoeken druipen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je staat aan de zijkant van degene die me de dood toewenst.
Hans Grüber is nooit meer overtroffen als badguy in de opvolgende delen anders.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Signature staat onder de post, dat plaatje noemt men hier een User Icon.
Damn, onder welke steen kom jij dan vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |