Onverzadigbaar!quote:
Nicequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleine verbastering van Samzz en jum...
Zijn lulquote:
Misschien je wekker eens beter instellenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word elke nacht wakker van een wekker om half 2 en dan val ik weer in slaap om om 7 uur wéér wakker te worden van een wekker en 3 kwartier te snoozen.![]()
Balen! Griep ofzo? Verder wel goed?
Met wie duik je dit keer je pm in?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat weer eens veels te snel.. ik duik m'n pm wel weer in
Oh ja...scherp, Barbusse!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat de dames hun wensen al hebben aangegeven
Damn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
En Sjamzz klinkt dan weer als sjans
Alsoftie naast me op de bank ligt...quote:
Goed, volgende week beginnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef rival het volgende:
[..]
Nu loop ik er 2 mis![]()
Anyways... alles dus goed hier. ik mag niet klagen
en hoe istie met u mevrouw? en de nieuwe baan?
Wel opletten hequote:
Sjans a la Champs-Elysee, liberté!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
En Sjamzz klinkt dan weer als sjans
Voulez vous...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjans a la Champs-Elysee, liberté!
Met degenen die daar te vinden zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met wie duik je dit keer je pm in?
Je hangt hem aan de kapstok bij binnenkomst?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alsoftie naast me op de bank ligt...
Beet pakken danquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alsoftie naast me op de bank ligt...
Zou wel willen, maar dan krijg ie ruzie met z'n baasquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef stbabylon het volgende:
Misschien je wekker eens beter instellen(van andere, ik snap het
)
Eerst vorige griep, bijna voorbij en direct door naar de volgende (denk ik, of verkoudheid, iig al zo'n 2 weken verhoging/koorts)
Ik ook niet.quote:
In een Porsche Cayenne met je Louboutins aan....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjans a la Champs-Elysee, liberté!
Oeeeeeeh. Geheimzinnig!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met degenen die daar te vinden zijn
Wat duurt het nog laaaaang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |