Unsuccesful trol is unsuccesfulquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:20 schreef Stefan het volgende:
Wie moet ik bashen, ik ken al die gasten niet eens.
voor DAM begrippen valt dit nog erg mee eigenlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:17 schreef Liteuser het volgende:
Single mama en daten...
Kan iemand dat getroll van DiegoArmando verwijderen?
ja nou het zijn dus fokkersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:20 schreef Stefan het volgende:
Dus als je iemand niet kent is het geen bash? Ik ken de meeste crew ook niet, maar als ik daar een topic over open met foto's en wat lollig commentaar is het toch echt 2 weken bye bye voor crewbashquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:20 schreef Stefan het volgende:
Het is een normale vraag en OP. Als de reacties van anderen te lollig zijn haal je die weg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus als je iemand niet kent is het geen bash? Ik ken de meeste crew ook niet, maar als ik daar een topic over open met foto's en wat lollig commentaar is het toch echt 2 weken bye bye voor crewbash
Jezus hoe ben jij ooit crew gewordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is een normale vraag en OP. Als de reacties van anderen te lollig zijn haal je die weg.
En dan dé stelletjes foto die al op heel FOK belachelijk is gemaakt in de OP erbij...quote:Als stelletje een portretfoto laten maken voor aan de muur. Wie heeft dat gedaan? Het lijkt me echt vreselijk, elkaar gemaakt verliefd aankijken en dan levensgroot aan de muur.
quote:
nog een ker dan anders hou je volgens mij niet op...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is een normale vraag en OP. Als de reacties van anderen te lollig zijn haal je die weg.
Nee, had het plaatje nog nooit eerder gezien[/q]quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:28 schreef Re het volgende:
je weet dat het eerste plaatje bewust veel en negatief gebruikt wordt in andere topics,
ja hoor... en daarom heb je het er in tweede instantie bewust bijgeplaatstquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, had het plaatje nog nooit eerder gezien
dus je intentie is gewoon getroll,
Nee. Het is een normaal onderwerp waar ik afgelopen week discussies over heb gehad.
En toch heb ik m nooit gezien, zoveel hang ik niet meer rond op het forum.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Je kán ook gewoon die foto niet 'nog nooit hebben gezien' die dook echt overal op...
voor deze keer, je opent leuke topics hoor maar soms iets selectiever zijn mag bestquote:Op zondag 20 juni 2010 10:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan dit topic gesloten worden?
goed gedaan of slecht gedaan?
Haha zal ik rekening mee houden.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:01 schreef Re het volgende:
[..]
voor deze keer, je opent leuke topics hoor maar soms iets selectiever zijn mag best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |