abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:02:09 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83023549
Laat maar.

[ Bericht 97% gewijzigd door Keep_Walking op 20-06-2010 10:40:29 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83023846
Ez game. Straks even proberen.
pi_83023876
Ik denk door middel van druk, ik vond hem veeeeeeeeeeeeeeeeel te opdringerig.
pi_83023942
Zelfvertrouwen is de key en gewoon blijven pushen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:22:29 #5
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83024101
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:25:51 #6
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_83024210
Niet mijn ding zo, maar als het voor hem werkt, prima toch.
pi_83024345
ik vind jou fascinatie met dit soort filmpjes, kerels en technieken echt heel vreemd en een beetje eng

en dan ontopic: ik heb maar heel even er door heen gescant maar wat ik zie is dat hij zich opdringt en de kans van afwijzing probeert uit te sluiten (praat eerst inhaar oor dan ziet ze je niet aan komen als je dr gaat kussen en dan kan ze dr hoofd niet op tijd weg draaien) door truucjes ipv dat hij haar versiert of zo
tijdens het zoenen zegt haar lichaams taal ook back off maar ze is te aardig om gewoon te duwen
als ze straks naar huis gaat zegt ze denk ik eerder jezus zoiets overkwam me vandaag! ipv die kerel ga ik vanaovnd meteen bellen om een date te plannen!

[ Bericht 0% gewijzigd door rhubarbje op 19-06-2010 16:37:42 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_83024434
veel te berekenend en enkel functioneel als je perse chicks moet scoren.
Ik zou dat gewoon niet kunnen op die manier puur omdat je niet echt jezelf bent maar gewoon een beetje spelletjes speelt.
.
pi_83024490
Another pua topic.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_83024541
Ze wil hem wegdrukken, says enough...
I feel kinda Locrian today
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:45:11 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83024740
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind jou fascinatie met dit soort filmpjes, kerels en technieken echt heel vreemd en een beetje eng

en dan ontopic: ik heb maar heel even er door heen gescant maar wat ik zie is dat hij zich opdringt en de kans van afwijzing probeert uit te sluiten (praat eerst inhaar oor dan ziet ze je niet aan komen als je dr gaat kussen en dan kan ze dr hoofd niet op tijd weg draaien) door truucjes ipv dat hij haar versiert of zo
tijdens het zoenen zegt haar lichaams taal ook back off maar ze is te aardig om gewoon te duwen
als ze straks naar huis gaat zegt ze denk ik eerder jezus zoiets overkwam me vandaag! ipv die kerel ga ik vanaovnd meteen bellen om een date te plannen!
Tja, jammer dat je het eng vindt. Ken je verder niet, dus het boeit me ook niet.

Bedankt verder voor je input.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83024772
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tja, jammer dat je het eng vindt. Ken je verder niet, dus het boeit me ook niet.

Bedankt verder voor je input.
waar komt de fascinatie vandaan dan?
en na je afgelopen 92348348 topics er over denk ik dat de conclusie ondertussen toch wel mag zijn dat dames er geen fan van zijn?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83024823
Geforceerd en onpersoonlijk, slecht gedaan. Kijken alleen maar naar haar armen op het moment dat hij haar probeert te kussen
pi_83024916
ik vind het er allemaal nogal gekunsteld uitzien. het ziet er meer zo uit van ''dit moet'' in plaatst van ''dit wil ik''. en dan heb ik het over beide kanten. hij doet het alleen maar omdat het een spelletje voor hem is waarin hij zich moet bewijzen. en zij doet het omdat ze overdonderd is en nog steeds twijfelt wat ze ermee moet, terwijl ze er al mee bezig is. zo kwam het op mij over in elk geval.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:52:54 #15
286493 raebyddet
pi_83024946
Wat vind je er zelf van , TS ?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:55:57 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83025019
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:52 schreef raebyddet het volgende:
Wat vind je er zelf van , TS ?
Dat het helemaal niet werkte. Dat het meisje eerst de aandacht leuk vind en hem een kans wilde geven omdat hij redelijk knap is, maar dat ze langzaam maar zeker weg wilde gaan. Vooral na die kus. Maar op een andere forum was iemand aan het zeggen dat hij het goed heeft gedaan en ik dacht misschien dat ik de signalen verkeerd las ofzo. Dus ik wilde meningen hebben. Verder begin ik zoiezo die hele PUA gedoe minder goed te vinden, maar dat is een andere verhaal.
pi_83025067
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat het helemaal niet werkte. Dat het meisje eerst de aandacht leuk vind en hem een kans wilde geven omdat hij redelijk knap is, maar dat ze langzaam maar zeker weg wilde gaan. Vooral na die kus. Maar op een andere forum was iemand aan het zeggen dat hij het goed heeft gedaan en ik dacht misschien dat ik de signalen verkeerd las ofzo. Dus ik wilde meningen hebben.
maar waarom is dit überhaupt zo belangrijk voor je dan? heb je die tips nodig ofso? niet dat ik daar een oordeel over heb, maar ik vraag het gewoon
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:59:44 #18
286493 raebyddet
pi_83025098
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat het helemaal niet werkte. Dat het meisje eerst de aandacht leuk vind en hem een kans wilde geven omdat hij redelijk knap is, maar dat ze langzaam maar zeker weg wilde gaan. Vooral na die kus. Maar op een andere forum was iemand aan het zeggen dat hij het goed heeft gedaan en ik dacht misschien dat ik de signalen verkeerd las ofzo. Dus ik wilde meningen hebben. Verder begin ik zoiezo die hele PUA gedoe minder goed te vinden, maar dat is een andere verhaal.
Ah oké, duidelijk .

Mja, vond het vroeger ook interessant maar nu zie ik in dat het niet "oprecht" is en dat je je als manzijnde hoort af te vragen of je dat wel wil
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:06:18 #19
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_83025242
Youtube-filmpjes moeten gebruiken om vrouwen te mogen aanraken
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:37 schreef starla het volgende:
Ze wil hem wegdrukken, says enough...
Aanranding!
censuur :O
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:12:46 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83025374
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:57 schreef A-noniem het volgende:

[..]

maar waarom is dit überhaupt zo belangrijk voor je dan? heb je die tips nodig ofso? niet dat ik daar een oordeel over heb, maar ik vraag het gewoon
Eerlijk gezegd, niet.

Kijk, ik snap dat als ik zulke topics post, dat mensen zich gaan afvragen waarom. Dus ik leg het een keer uit, en jullie kunnen zelf jullie oordeel trekken.

Ik heb nooit echt gefaald bij vrouwen, ik was vrij normaal in dat opzichte. Had vriendinnetjes gehad, wel eens een scharrel, enz. Maar een keer rond mijn 18de werd ik verliefd op een meisje, dus eerste keer echt verliefd zeg maar. En ik had daar uiteindelijk keihard gefaald. Ik heb ook alles gedaan wat je NIET zou moeten doen. Dus wanhopige dingen gedaan, te veel gebeld en smst, onzekere gedrag, gewoon de standaard dingen waarop een vrouw erop zou afknappen. Maar dan wel een manier waarvoor ik me schaamde.

Natuurlijk had ik liefdesverdriet en ik bleef me afvragen wat er mis ging, want ik snapte het toen niet. Toen kwam ik een jongen tegen die bezig was met David Deangelo and PUA enzo, en hij heeft me precies uitgelegd wat ik allemaal verkeerd deed. Hij heeft me ook die filmpjes laten zien en artikelen laten lezen en forums laten kennen erover.

En ik was gewoon verbaasd. Alles wat ik toen las, klopte op dat moment wel. Dus al die wanhopige dingen die ik heb gedaan dat ik niet eens wist dat slecht was, kon ik opeens snappen door die dingen te lezen. En daardoor ben ik heel geinteresseerd geraakt in al dat, zeg maar.

En langzaam maar zeker begin ik het ook slecht en nutteloos te vinden, hoewel er nog steeds een kern van waarheid erin zit, vind ik.
pi_83025472
het punt is dat die mannen niet verliefd zijn en een spelletje spelen
als je verliefd bent ben je niet meer rationeel en dat is ook de aantrekkingskracht er in (als die wederzijds is)
als je alles goed had gedaan had je misschien met haar gezoent of meer maar iets duurzaams en gelijkwaardigs bouw je er niet mee op

de ene keer is het wederzijds en de andere niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83025494
Hij overvalt haar, dus die kus kan hij sowieso krijgen want zij kan nooit op tijd wegkomen. Daarbij schrikt ze en wil ze hem wegduwen. Dus ik gok dat ze het niet zo'n goede zet van hem vond en het voor haar een afknapper is geweest.

Als ik haar was geweest en ik had die zoen bv wel leuk gevonden dan had ik het als een afknapper gevonden dat ie toch zo snel weg moest. Eerst nog een keer zoenen dan haha.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:20:58 #23
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83025580
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:59 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Ah oké, duidelijk .

Mja, vond het vroeger ook interessant maar nu zie ik in dat het niet "oprecht" is en dat je je als manzijnde hoort af te vragen of je dat wel wil
Ja dat begin ik ook te snappen. Ik zie ook niet het nut om een vrouw te manipuleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 19-06-2010 17:32:17 ]
pi_83025627
Ze lijkt meer geintimideerd en bang dan aangetrokken..

[ Bericht 6% gewijzigd door kloontjetig op 19-06-2010 17:36:40 ]
pi_83027599
Die zoen was niet oprecht en zou zelfs freddy frietzak van de hoek kunnen krijgen, haar lichaamshouding is afstandelijk en ze legt niet voor niets haar handen op zijn borst. Zo kan ze hem zachtjes wegdrukken.

Aangezien alle vrouwen hoeren zijn is een kus zoals dit natuurlijk de normaalste zaak van de wereld.
Wie dit leest is een lezer van dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')