quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:57 schreef A-noniem het volgende:[..]
maar waarom is dit überhaupt zo belangrijk voor je dan? heb je die tips nodig ofso? niet dat ik daar een oordeel over heb, maar ik vraag het gewoon
Eerlijk gezegd, niet.
Kijk, ik snap dat als ik zulke topics post, dat mensen zich gaan afvragen waarom. Dus ik leg het een keer uit, en jullie kunnen zelf jullie oordeel trekken.
Ik heb nooit echt gefaald bij vrouwen, ik was vrij normaal in dat opzichte. Had vriendinnetjes gehad, wel eens een scharrel, enz. Maar een keer rond mijn 18de werd ik verliefd op een meisje, dus eerste keer echt verliefd zeg maar. En ik had daar uiteindelijk keihard gefaald. Ik heb ook alles gedaan wat je NIET zou moeten doen. Dus wanhopige dingen gedaan, te veel gebeld en smst, onzekere gedrag, gewoon de standaard dingen waarop een vrouw erop zou afknappen. Maar dan wel een manier waarvoor ik me schaamde.
Natuurlijk had ik liefdesverdriet en ik bleef me afvragen wat er mis ging, want ik snapte het toen niet. Toen kwam ik een jongen tegen die bezig was met David Deangelo and PUA enzo, en hij heeft me precies uitgelegd wat ik allemaal verkeerd deed. Hij heeft me ook die filmpjes laten zien en artikelen laten lezen en forums laten kennen erover.
En ik was gewoon verbaasd. Alles wat ik toen las, klopte op dat moment wel. Dus al die wanhopige dingen die ik heb gedaan dat ik niet eens wist dat slecht was, kon ik opeens snappen door die dingen te lezen. En daardoor ben ik heel geinteresseerd geraakt in al dat, zeg maar.
En langzaam maar zeker begin ik het ook slecht en nutteloos te vinden, hoewel er nog steeds een kern van waarheid erin zit, vind ik.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."