abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82950973
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ook. Maar ze ontmoet dus wel ergens mannen. Alleen ziet TS (of de mannen) daar schijnbaar niet meer dan seks in. Terwijl ze wellicht juist ook op zo'n manier weleens eentje kan ontmoeten die wel meer is
Snap je punt. De 'scharrels' ken ik vanuit mn sportclub. En ja daar ontmoet ik wel mannen maar in vijf jaar tijd nog niet 1 die echt 'relatiemateriaal' was (gatverdamme wat een kriebelwoord).
pi_82950987
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Nee niet echt. Soms nog wel hoor maar dan ga je met vrienden op stap en ben ik eigenlijk meer met hen bezig. Kan zijn dat ik daar wat fout doe
Katsjing !! Is niet 'fout' wat je doet maar als je andere lui wilt ontmoeten cq leren kennen kun je gewoon lekker gaan ouwehoeren met andere mensen tijdens stappen .. Kan een hoop opleveren
We shall rise again !
pi_82951173
Misschien moet je juist op zoek naar vriendinnen waar je mee kan stappen zodat je nieuwe mensen leert kennen. Het is waarschijnlijk net die ene vriend van de vriend van je nieuwe vriendin Relax het komt vanzelf wel, je bent 'pas' 24...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_82951324
En zo ben je in 1 post ineens 2 jaar ouder en nog maar 13 jaar verwijderd van rimpels en andere ellende
pi_82951391
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
En zo ben je in 1 post ineens 2 jaar ouder en nog maar 13 jaar verwijderd van rimpels en andere ellende
haha
pi_82951399
Nou ja 22 dan
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_82958876
Ik zou er zelf geen behoefte aan hebben, omdat ik geen kinderen wil maar eerlijk gezegd ook omdat op die leeftijd alleenstaande moeder zijn mij doet denken aan domme keuzes en verkeerde prioriteiten.

Daarentegen ken ik ook mannen die een goede relatie hebben opgebouwd met zo iemand.
pi_82959031
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:24 schreef JohnLocke het volgende:
Ik zou er zelf geen behoefte aan hebben, omdat ik geen kinderen wil maar eerlijk gezegd ook omdat op die leeftijd alleenstaande moeder zijn mij doet denken aan domme keuzes en verkeerde prioriteiten.

Daarentegen ken ik ook mannen die een goede relatie hebben opgebouwd met zo iemand.
Inderdaad wat een enge ziekte een kind hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82959689
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Inderdaad wat een enge ziekte een kind hebben
Waarom heb jij negatieve connotaties met het woord 'iemand'?
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:41:30 #210
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_82959770
Pffff ik kan amper voor mezelf zorgen, moet er niet aan denken om dan ook nog verantwoordelijk voor een kind te zijn. Naja mijn hamster heeft het ook dik 2 jaar volgehouden
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_82959812
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:39 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Waarom heb jij negatieve connotaties met het woord 'iemand'?
Omdat jij het doet voorkomen of ze een enge ziekte heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82959879
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Omdat jij het doet voorkomen of ze een enge ziekte heeft
Dat zit echt in je hoofd.

Jij maakt het woord iemand ook vet in je reactie op mij, dus kennelijk lees jij daar meer in dan ermee bedoeld is. Met zo iemand bedoel ik niet meer of minder dan een jonge alleenstaande moeder.
pi_82959928
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:17 schreef Jolene22 het volgende:

Komt een beetje over als je hebt jong kinderen gekregen dus accepteer maar dat het beste niet meer voor jou is weggelegd. Ik blijf liever alleen dan dat ik genoegen neem met minder dan alles.
Je neemt niet genoegen met minder dan alles. Maar jij komt wel met een kind van iemand anders... Het klassieke huisje boompje beestje kan jij dus al niet aanbieden. Naja succes.
pi_82959963
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:43 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Dat zit echt in je hoofd.

Jij maakt het woord iemand ook vet in je reactie op mij, dus kennelijk lees jij daar meer in dan ermee bedoeld is. Met zo iemand bedoel ik niet meer of minder dan een jonge alleenstaande moeder.
Denk dat het duidelijk is wat er staat
pi_82960074
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Denk dat het duidelijk is wat er staat
Kennelijk niet voor jou, maar ik denk dat je de uitzondering bent.
pi_82960294
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:48 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Kennelijk niet voor jou, maar ik denk dat je de uitzondering bent.
Toen je ging denken ging je de fout in
pi_82962658
Ik zou zelf dus niet zo snel in zo een relatie stappen omdat zo een ex over tien jaar terug kan komen en een bezoekregeling wil. Dit nadat je energie en tijd in de opvoeding hebt gestoken en mee hebt gedragen in het onderhoud van het kind.
pi_82964069
Ben zelf 23 en heb vorig jaar een maandje een meid met een 2 jarig kindje gedate. Maar iets serieus kan het echt niet worden hoe hard ik ook probeer. Je bent gelijk zo beperkt elke keer als je wat wilt afspreken wordt je bij haar thuis uitgenodigd. Je bent ontzettend beperkt in wat je kan gaan doen nooit ff lekker spontaan naar de bioscoop of uit eten. Om nog maar te zwijgen over een keer gezellig met z'n 2en een paar weken op vakantie.

Daarnaast komt haar kind natuurlijk altijd op de eerste plaats wat logisch is. Maar ik wil geen vaderrol op me nemen van andermans kind waar ik verder niet echt een band mee heb. Er zijn op zo'n jonge leeftijd nog meer dan genoeg leukere meiden zonder kind en een stabielere toekomst waar je iets serieus mee kan beginnen. (leuker bedoel ik: kan je meer mee ondernemen, hebben hetzelfde interesses, lichamelijk nog zonder striemen, keizersnee, uitgelubbert).

Maar ik heb het echt geprobeerd maar het is geen aanrader. Ik denk dat je op zoek moet gaan naar een man die zich al graag wilt settelen en er helemaal voor wilt gaan. En een huisje boompje beestje instelling heeft. Want aan je verhaal te lezen heb je verder alles goed voor elkaar. Hoewel hoe ga je na je studie rechten carriere maken als fulltime moeder? Succes iig!
pi_82964090
Alleen die duffe rechtenstudie staat me een beetje tegen.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:20:30 #220
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_82966100
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:59 schreef Master4Disaster het volgende:
Ik zou zelf dus niet zo snel in zo een relatie stappen omdat zo een ex over tien jaar terug kan komen en een bezoekregeling wil. Dit nadat je energie en tijd in de opvoeding hebt gestoken en mee hebt gedragen in het onderhoud van het kind.
En wat is dan precies het probleem? Dat jij tijd hebt gestoken in het kind en de relatie en dat de vader eens in de 2 weken een weekend voor zijn kind mag zorgen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_82966123
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:20 schreef sanger het volgende:

[..]

En wat is dan precies het probleem? Dat jij tijd hebt gestoken in het kind en de relatie en dat de vader eens in de 2 weken een weekend voor zijn kind mag zorgen?
Vooral dat jij altijd op het 2e plan komt
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:21:44 #222
65960 sanger
pi_82966127
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 03:34 schreef Noisiv het volgende:
Ben zelf 23 en heb vorig jaar een maandje een meid met een 2 jarig kindje gedate. Maar iets serieus kan het echt niet worden hoe hard ik ook probeer. Je bent gelijk zo beperkt elke keer als je wat wilt afspreken wordt je bij haar thuis uitgenodigd. Je bent ontzettend beperkt in wat je kan gaan doen nooit ff lekker spontaan naar de bioscoop of uit eten. Om nog maar te zwijgen over een keer gezellig met z'n 2en een paar weken op vakantie.
Dat is wellicht een beperking inderdaad.
quote:
Daarnaast komt haar kind natuurlijk altijd op de eerste plaats wat logisch is. Maar ik wil geen vaderrol op me nemen van andermans kind waar ik verder niet echt een band mee heb. Er zijn op zo'n jonge leeftijd nog meer dan genoeg leukere meiden zonder kind en een stabielere toekomst waar je iets serieus mee kan beginnen. (leuker bedoel ik: kan je meer mee ondernemen, hebben hetzelfde interesses, lichamelijk nog zonder striemen, keizersnee, uitgelubbert).
Niet iedere vrouw is meteen uitgelubberd hoor Of heeft striemen.
quote:
Maar ik heb het echt geprobeerd maar het is geen aanrader. Ik denk dat je op zoek moet gaan naar een man die zich al graag wilt settelen en er helemaal voor wilt gaan. En een huisje boompje beestje instelling heeft. Want aan je verhaal te lezen heb je verder alles goed voor elkaar. Hoewel hoe ga je na je studie rechten carriere maken als fulltime moeder? Succes iig!
Dus kom je automatisch bij een iets oudere man terecht
pi_82966210
Iemand overigens ooit een succesvolle relatie gezien waar er minimaal 2 van de 3 zijn

1: Moeder met kind(eren) uit een eerdere relatie
2: Vader met kind(eren) uit een eerdere relatie
3: Samen gezamelijk kind(eren)

Ik niet in elk geval
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:32:12 #224
285351 dalaiblama
too much bla
pi_82966398
Dit is de eerste jonge alleenstaande moeder die haar verhaal vertelt en niet jeukerig, vervelend of asociaal overkomt. Ik vind het zelfs verwonderlijk dat je nog niet aan de man bent.
Ik ben al voorzien dus kan je niet helpen verder, maar het lijkt erop dat je alle zaken in huis hebt om aan een leuke relatie te komen.
Wellicht zullen sommige mannen wel wat schrikken van zoveel zelfstandigheid en realiteitszin, maar daarmee scheid je gelukkig het kaf van het koren.

Overigens ontmoet je zonder kind ook niet zomaar de liefde van je leven hoor; het blijft voor iedereen gewoon een kwestie van mazzel hebben en ervoor open staan ( en naar buiten gaan ).
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:33:54 #225
285351 dalaiblama
too much bla
pi_82966447
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand overigens ooit een succesvolle relatie gezien waar er minimaal 2 van de 3 zijn

Ik niet in elk geval
Mijn ouders; ieder een kind uit een vorige relatie en samen een kind. Vorig jaar alweer 37 jaar samen.
En in die tijd was dat behoorlijk progressief.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:38:17 #226
285351 dalaiblama
too much bla
pi_82966604
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vooral dat jij altijd op het 2e plan komt

Je lijkt wel een wijf ( grapje hoor ) Er is in mijn optiek echt iets mis met je als je zoveel aandacht opeist.
Ik zou me achter mijn oren krabben als mijn partner mij als eerste prioriteit zou hebben.
Dit zal ik ook even uitleggen; in ons leven komen wijzelf op de eerste plaats; ons werk op de tweede want dat houd ons in leven en zorgt ervoor dat we leuke dingen kunnen doen.
Dan komt onze relatie , vrienden en familie en daarachter komen hobbies e.d.
Ik begrijp best dat voor sommigen een relatie een soort tweede leven is, maar relaties zijn wat mij betreft een heerlijk extraatje.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:39:56 #227
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_82966654
Als jongens echt voor je vallen en je leuk vinden dan zouden ze niet op je afknappen omdat je een kind hebt lijkt mij...
Het zou wellicht een belemmering zijn voor het doen van dingen samen..

Maar als ik naar mezelf zou kijken zou ik het wel een kans geven...
en je bent 22 dus jong genoeg nog voor ee nmooie toekomst, en je kunt jezelf goed redden vind ik echt een positief punt.

er komt een dag ts dan land alles op zijn voeten.
ik ben 25 en ook nog single, niet dat ik daarmee wat richting jou wil zeggen.
Maar wat ik wel wil zeggen is dat je je niet druk moet maken om de leeftijd er zijn nog genoeg personen die vrijgezel zijn en begin / midden 20 zijn (zoals ik soms merk)
A man's got to do what a man's got to do
pi_82966766
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:38 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Je lijkt wel een wijf ( grapje hoor ) Er is in mijn optiek echt iets mis met je als je zoveel aandacht opeist.
Ik zou me achter mijn oren krabben als mijn partner mij als eerste prioriteit zou hebben.
Dit zal ik ook even uitleggen; in ons leven komen wijzelf op de eerste plaats; ons werk op de tweede want dat houd ons in leven en zorgt ervoor dat we leuke dingen kunnen doen.
Dan komt onze relatie , vrienden en familie en daarachter komen hobbies e.d.
Ik begrijp best dat voor sommigen een relatie een soort tweede leven is, maar relaties zijn wat mij betreft een heerlijk extraatje.
Heeft niks met aandacht te maken maar alles met je eigen niet achter te stellen. Zoals een andere user al zei, nooit samen op vakantie, vrijwel nooit iets spontaans en zit je een keer samen voor een gezellig dinier is de koter ziek of kan de oppas de baby niet aan

Leuk
pi_82966792
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:33 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Mijn ouders; ieder een kind uit een vorige relatie en samen een kind. Vorig jaar alweer 37 jaar samen.
En in die tijd was dat behoorlijk progressief.
Uitzonderingen zijn er altijd
pi_82966837
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Uitzonderingen zijn er altijd
Daar vroeg je toch ook naar
compact en kleverig.
pi_82966868
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Daar vroeg je toch ook naar
Precies, om aan te tonen dat het juist de uitzondering is en niet de regel
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:47:18 #232
65960 sanger
pi_82966886
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik niet in elk geval
Ik

Mijn broer zijn vriendin heeft twee kinderen uit eerdere relatie en is nu zwanger
pi_82966930
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik

Mijn broer zijn vriendin heeft twee kinderen uit eerdere relatie en is nu zwanger
Slimme broer heb je

Echte wrijvingen komen er ook vaak pas als de kind(eren) in de pubertijd komen. En veel succes dan met je broer om ouderlijk gezag uit te oefenen terwijl de moeder en vader toekijken
pi_82967065
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Slimme broer heb je

Echte wrijvingen komen er ook vaak pas als de kind(eren) in de pubertijd komen. En veel succes dan met je broer om ouderlijk gezag uit te oefenen terwijl de moeder en vader toekijken
Beetje minder bevooroordeeld zijn zou je sieren
compact en kleverig.
pi_82967120
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Beetje minder bevooroordeeld zijn zou je sieren
Je zou het ook realistisch kunnen noemen, is maar net hoe je er tegen aan kijkt

Maar wat zijn precies de voordelen van een single moeder te daten?
pi_82967145
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:59 schreef Master4Disaster het volgende:
Tsja. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren hoewel het mij zou verbazen. Er blijft natuurlijk wel altijd een kans dat het kind op zoek gaat naar de biologische vader. Daar zit ik zelf ook best mee maar er is niets wat ik daaraan kan veranderen. Dus je hebt daar zeker wel een punt. Een relatie met een vrouw die kinderen meebrengt zal altijd wat meer haken en ogen hebben dan als dat niet het geval is. Daarom begrijp ik ook heel goed dat sommigen zeggen 'mij niet gezien'. Maar er zijn er toch best een aantal bij die er geen problemen mee hebben blijkbaar.
pi_82967185
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Toen je ging denken ging je de fout in
Het is niet erg om toe te geven dat je gewoon verkeerd zat hoor, domme mensen zijn we wel gewend.
pi_82967203
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Slimme broer heb je

Ben ik het niet met je eens. Ligt er maar net aan hoe jong de kids waren toen zijn broer in het spel kwam. En dat het waarschijnlijk ooit in een ruzie tegen je gebruikt wordt is wel zeker. Vooral tijdens de pubertijd. Maar het is niet zo dat iedere relatie gedoemd is te mislukken omdat je kids meebrengt.

zeg mensen, kinderen hebben is ook best leuk hoor
pi_82967216
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:56 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Tsja. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren hoewel het mij zou verbazen. Er blijft natuurlijk wel altijd een kans dat het kind op zoek gaat naar de biologische vader. Daar zit ik zelf ook best mee maar er is niets wat ik daaraan kan veranderen. Dus je hebt daar zeker wel een punt. Een relatie met een vrouw die kinderen meebrengt zal altijd wat meer haken en ogen hebben dan als dat niet het geval is. Daarom begrijp ik ook heel goed dat sommigen zeggen 'mij niet gezien'. Maar er zijn er toch best een aantal bij die er geen problemen mee hebben blijkbaar.
Als je kind wat groter is wordt het makkelijker omdat je dan meer contacten hebt met gelijkgestemden door middel van je kind, peuterspeelplaats, kleuterschool, sport, spelende kinderen, etc

Wat voor een relatie heb/had je met de vader van je kind?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:00:45 #240
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82967267
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:56 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Het ligt er ook aan hoe je er in staat natuurlijk, als je echt zoiets hebt van ik zoek een vader voor mijn kind dan kan ik me voorstellen dat veel mannen dat niet willen ,maar als je gewoon een vriendjuh zoekt ipv ieman ddie je helpt dat kind op te voeden, dan maak je meer kans.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82967270
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:58 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ben ik het niet met je eens. Ligt er maar net aan hoe jong de kids waren toen zijn broer in het spel kwam. En dat het waarschijnlijk ooit in een ruzie tegen je gebruikt wordt is wel zeker. Vooral tijdens de pubertijd. Maar het is niet zo dat iedere relatie gedoemd is te mislukken omdat je kids meebrengt.

zeg mensen, kinderen hebben is ook best leuk hoor
Je moet het maar net willen dat je pleegkind(eren) je niet bloed relatie tegen je gebruiken
pi_82967272
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heeft niks met aandacht te maken maar alles met je eigen niet achter te stellen. Zoals een andere user al zei, nooit samen op vakantie, vrijwel nooit iets spontaans en zit je een keer samen voor een gezellig dinier is de koter ziek of kan de oppas de baby niet aan

Leuk
Ja. Helemaal waar. Hoewel dat nooit iets spontaans niet helemaal opgaat. Het is heus niet zo dat alles georganiseerd en gestructureerd is in mijn leven hoor. Ben zelf een grote chaoot en doe spontane dingen genoeg. Maar het is wel degelijk iets om rekening mee te houden.

Maar als ik jou zo hoor heb je helemaal niks met kids. Het is niet alleen maar zorgen en verantwoording hoor.
pi_82967292
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je moet het maar net willen dat je pleegkind(eren) je niet bloed relatie tegen je gebruiken
Ach kinderen in de pubertijd gebruiken alles tegen hun ouders. Dus dat zal er ook wel bijhoren ja. Net als een kind die een driftbui krijgt alles doet om zn ouders op dat moment te kwetsen. Dat gebeurd gewoon zal ook bij je eigen kids gebeuren.
pi_82967327
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:00 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ja. Helemaal waar. Hoewel dat nooit iets spontaans niet helemaal opgaat. Het is heus niet zo dat alles georganiseerd en gestructureerd is in mijn leven hoor. Ben zelf een grote chaoot en doe spontane dingen genoeg. Maar het is wel degelijk iets om rekening mee te houden.

Maar als ik jou zo hoor heb je helemaal niks met kids. Het is niet alleen maar zorgen en verantwoording hoor.
Je moest eens weten, maar het is gewoon anders als het jou kind is, dat gevoel kan je op termijn wel benaderen maar het is maar de vraag of je dat wil als man zijnde
pi_82967352
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je kind wat groter is wordt het makkelijker omdat je dan meer contacten hebt met gelijkgestemden door middel van je kind, peuterspeelplaats, kleuterschool, sport, spelende kinderen, etc

Wat voor een relatie heb/had je met de vader van je kind?
Nja maar daar kom je over het algemeen weinig single mannen tegen en meer getrouwde kerels die even een pleziertje willen omdat ze hun vrouw zat zijn.

Relatie was best een tijd helemaal geweldig. Helaas is er een hoop mis gegaan en ik heb op dit moment geen enkele relatie meer met hem en als er al contact is bestaat dat voornamelijk uit haat en nijd helaas.
pi_82967362
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:01 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ach kinderen in de pubertijd gebruiken alles tegen hun ouders. Dus dat zal er ook wel bijhoren ja. Net als een kind die een driftbui krijgt alles doet om zn ouders op dat moment te kwetsen. Dat gebeurd gewoon zal ook bij je eigen kids gebeuren.
Ongetwijfeld maar dan wordt er tenminste niks tegen je gebruikt waar je zelf niet bij was
pi_82967426
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:03 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Nja maar daar kom je over het algemeen weinig single mannen tegen en meer getrouwde kerels die even een pleziertje willen omdat ze hun vrouw zat zijn.

Relatie was best een tijd helemaal geweldig. Helaas is er een hoop mis gegaan en ik heb op dit moment geen enkele relatie meer met hem en als er al contact is bestaat dat voornamelijk uit haat en nijd helaas.
Denk dat er voldoende single vaders, denk ook dat single moeders vaak hun partners leren kennen door middel van hun kinderen. Een voordeel voor je is dat je ook over 4/8 jaar nog jong bent voor mogelijke partners
pi_82967485
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het ligt er ook aan hoe je er in staat natuurlijk, als je echt zoiets hebt van ik zoek een vader voor mijn kind dan kan ik me voorstellen dat veel mannen dat niet willen ,maar als je gewoon een vriendjuh zoekt ipv ieman ddie je helpt dat kind op te voeden, dan maak je meer kans.
Het is zeker niet zo dat ik primair op zoek ben naar een papa figuur. Als ik iemand tegenkom die mij gelukkig maakt, rekening houdt met de kleine maar totaal geen zin heeft om een opvoedingsrol te spelen dan is dat echt prima. Hoewel ik gewoon het allerleukste knulletje heb van deze aardbol en ik denk dat het moeilijk wordt om niet betrokken te raken bij hem /opschepmodus off
pi_82967537
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:08 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Het is zeker niet zo dat ik primair op zoek ben naar een papa figuur. Als ik iemand tegenkom die mij gelukkig maakt, rekening houdt met de kleine maar totaal geen zin heeft om een opvoedingsrol te spelen dan is dat echt prima. Hoewel ik gewoon het allerleukste knulletje heb van deze aardbol en ik denk dat het moeilijk wordt om niet betrokken te raken bij hem /opschepmodus off
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:10:56 #250
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82967566
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:08 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

wil je wel nog meer kinderen met je toekomstige partner of blijf je het bij die ene houden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')