abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2010 @ 12:14:00 #161
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_78134431
Heftig zeg. Het is al eerder gezegd, maar neem een advocaat. Over de kosten hoef je je geen zorgen te maken. Gezien je verhaal over je inkomen kom je in aanmerking voor gefinancierde rechtsbijstand. Voor meer informatie hierover moet je even op de site van de Raad voor Rechtsbijstand kijken. Daar staat meer informatie. Succes.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_78135537
Ik heb het huurcontract gevonden in mijn mailbox! en krijg zojuist een mailtje binnen van de advocaat:)

Ze hebben zijn adres kunnen achterhalen & ik moet nu van mijn advocaat aangifte doen bij het politie bureau wat ik dus ook strakjes ga doen.

Ojah en de verhuurder kan op een dagvaarding rekenen
Of wel?
  donderdag 18 februari 2010 @ 12:51:39 #163
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_78135581
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:50 schreef Pikachu21 het volgende:
Ik heb het huurcontract gevonden in mijn mailbox! en krijg zojuist een mailtje binnen van de advocaat:)

Ze hebben zijn adres kunnen achterhalen & ik moet nu van mijn advocaat aangifte doen bij het politie bureau wat ik dus ook strakjes ga doen.

Goed werk.
pi_78135594
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:50 schreef Pikachu21 het volgende:

Ze nemen die aangifte toch niet op? Hoe ga je dat nu doen dan?
pi_78135647
Ben je al achter nieuwe woonruimte aan geweest? Dat lijkt mij eerlijk gezegd nu even prioriteit.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_78135711
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:52 schreef Green1 het volgende:

[..]

Ze nemen die aangifte toch niet op? Hoe ga je dat nu doen dan?
ik laat de advocaat bellen dat ik er straks aankom om aangifte te doen, helaas zullen ze dan wel moeten! en anders ga ik zoals meerdere mensen al zeiden naar de chef vragen
Of wel?
pi_78135775
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:53 schreef Kimbell het volgende:
Ben je al achter nieuwe woonruimte aan geweest? Dat lijkt mij eerlijk gezegd nu even prioriteit.
Nieuw? Pikachu heeft toch woonruimte? Weliswaar leeggehaald door de huurbaas, maar toch..

Pikachu, vergeet je niet om je huur te blijven betalen? Tenzij je er niet meer wilt wonen natuurlijk..
pi_78135819
Topic helemaal doorgelezen, wat een bizar verhaal Benieuwd naar de afloop...
Oh, and that's a bad miss!
pi_78135832
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:56 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

ik laat de advocaat bellen dat ik er straks aankom om aangifte te doen, helaas zullen ze dan wel moeten! en anders ga ik zoals meerdere mensen al zeiden naar de chef vragen
Wauw, ga je nu eindelijk eens ruggegraat tonen op het politiebureau?
3 maal is scheepsrecht zullen we dan maar zeggen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_78135850
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:58 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Nieuw? Pikachu heeft toch woonruimte? Weliswaar leeggehaald door de huurbaas, maar toch..

Pikachu, vergeet je niet om je huur te blijven betalen? Tenzij je er niet meer wilt wonen natuurlijk..
Ook heeft hij al 34x aangegeven daar niet meer te willen wonen.
pi_78135940
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Ravvie het volgende:

[..]

Ook heeft hij al 34x aangegeven daar niet meer te willen wonen.
Ah, sorry
pi_78137043
Zo ik moest dus aangifte doen van mijn advocaat mocht dat niet, dan moest ik een verklaring vragen voor mn lawyer.

Ik mocht dus ook geen verklaring, kreeg geen naam van de agent! en mocht de chef ook niet spreken

Dus het gaat weer belle worden
Of wel?
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:37:34 #173
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_78137123
Ja, de politie helpt je graag in dit soort situaties...
pi_78137139
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:34 schreef Pikachu21 het volgende:
Zo ik moest dus aangifte doen van mijn advocaat mocht dat niet, dan moest ik een verklaring vragen voor mn lawyer.

Ik mocht dus ook geen verklaring, kreeg geen naam van de agent! en mocht de chef ook niet spreken

Weet je wel zeker dat je een politiebureau bent ingelopen?
pi_78137165
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:34 schreef Pikachu21 het volgende:

Oke, als ik jou was zou ik dan in ieder geval een klacht indienen bij de ombudsman. Al is het alleen maar om die kut agent terug te pakken.

Edit: lees dit even: http://www.politie.nl/Utrecht/klachten/procedure_klacht/

Edit: je kreeg de naam niet? Voor zover ik weet móet die agent zich legitimeren als je daarom vraagt. Wat voor een corrupt zooitje is dat daar bij die politie zeg.. jezus!

[ Bericht 10% gewijzigd door Green1 op 18-02-2010 13:44:26 ]
pi_78137482
het zijn achterlijke mensen daar! toen ik binnen kwam lopen zeiden ze al gelijk van aaah neee hee! en liepen ze weg:S moest ik weer wachten hoor.

Begin het nu aardig zat te worden
Of wel?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 februari 2010 @ 13:52:31 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78137575
Kan je advocaat niet met je meegaan naar het politiebureau? En is aangifte via internet misschien nog een optie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_78137600
Prima, laat maar dan. Wel heel raar dat je de naam van de politieagente niet mocht noteren!

Ik ga voor je aan de slag.

Van mn advocaat gekregen

Edit:
Of wel?
pi_78137628
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:53 schreef Pikachu21 het volgende:
Prima, laat maar dan. Wel heel raar dat je de naam van de politieagente niet mocht noteren!

Ik ga voor je aan de slag.
OEPS!
Volgende keer even inloggen onder je andere account he?

Dit topic is dus een HOAX.

pi_78137655
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Krijg ik van mn advocaat;)
Of wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: