Tuurlijk LovelyLadyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja zoals je zelf ziet, het kan goed gaan, en zo gaat het een dag minder, iedereen heeft wel zo zijn dag niet toch?
Da's misschien het nadeel van alleen lijstjes zien op een internetforum - ik heb geen idee hoe jij er in je hoofd mee bezig bent. Maar het voordeel voor jou: als je geen zin hebt in mijn mening, kun je me gewoon negerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja zoals je zelf ziet, het kan goed gaan, en zo gaat het een dag minder, iedereen heeft wel zo zijn dag niet toch?
nou ja, t is gewoon een soort speed, en ik zou dat niet aanraden om te gebruiken om af te vallen. net zo min als ik iemand zou aanraden om coke te nemen om zn tentamens te leren...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:45 schreef Charmedmatzzie het volgende:
[..]
Oh. Ga ik dood?
Ik sport heus... maar ik blijf aldoor een mollig mokkeltje en dat sucks.
Zal ik neit gewoon het potje proberen totie op is? Tegen die tijd is het zwembad weer open en schijnt de zon en kan ik het weer helemaal zelf zonder energydrink of pillen...
Maar ik bedoel serieus, you had bad experience met de stackerds?
ik doe zelf ook niet aan low-carb o.i.d. maar het is wel zo dat sommige mensen er baat bij hebben dat ze door vetten en eiwitten langer verzadigd zijn, en hun bloedsuiker stabieler is. in die zin geloof ik wel dat low carb eten je kan helpen beter af te vallen. alleen moet je wel voorzichtig zijn met opbouwen [edit] van carbs na je afvalperiode [/edit]quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:01 schreef Vido het volgende:
[..]
Te veel energie inname wordt omgezet in lichaamsvet, het maakt daarbij niet uit of die energie je lichaam binnenkomt in de vorm van vetten, eiwitten of koolhydraten. Je eet minder koolhydraten, en krijgt dus minder energie binnen in de vorm van koolhydraten. Je krijgt de energie echter wel binnen in de vorm van eiwitten of vetten. Per saldo dus bijna geen verschil.
Gewichtsverlies: meer energie (calorieën) verbruiken dan binnenkrijgen. Ik ben al meer dan 30kg afgevallen zonder bepaalde voedingsstoffen te vermijden. Simpelweg door voorheen genoemde "formule" te volgen, it ain't rocket science
Hoi,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik doe zelf ook niet aan low-carb o.i.d. maar het is wel zo dat sommige mensen er baat bij hebben dat ze door vetten en eiwitten langer verzadigd zijn, en hun bloedsuiker stabieler is. in die zin geloof ik wel dat low carb eten je kan helpen beter af te vallen. alleen moet je wel voorzichtig zijn met opbouwen.
ik ben zelf niet zo'n voorstander van absoluut low carb - door dat volle gevoel eet je vaak toch wel weinig kcal, en je mist wel bepaalde voedingsstoffen...
ik heb geen eetbuien meer doordat ik simpelweg overdag meer gezonde dingen eet (6 boterhammen, een ontbijt, extra salade, elke drie uur iets eten), lijngericht eten is voor veel mensen de grootste trigger (overdag te weinig eten). door low-carb zit je voller en heb je daar idd. ook minder last van. maar het werkt niet voor iedereen zo. ik werd strontchaggo van de kleine hoeveelheden, voelde me helemaal niet verzadigder enzo...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Hoi,
Vooral het stabieler worden van mijn bloedsuikerspiegel is de factor die doorslaggevend is.
Ik heb nu geen vreetbuien meer omdat ik minder honger/trek heb iets wat ik met andere dieeten nog nooit ervaren heb daarmee werd ik gek van de honger/trek.
Ik eet wel koolhydraten trouwensmaar ik, let wel op dat het er weinig zijn momenteel maximaal 40 gram per dag.
minder snelle suikers (zittne in bewerkte producten, koekjes, chips, chocolade, witbrood, frisdrank, vruchtensap)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:58 schreef Happie11 het volgende:
Inderdaad, vreetbuien hebben. Ik heb er ook helaas last van.
En ik blijf ook honger hebben, de hele dag door.
Nu snack (frikandellen etc) al veel minder!
maar hoe kom ik van die "constante" honger af?
Zwangerquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:30 schreef candygirl het volgende:
ben weer beetje bijgekomen, geen eetbuien ofzo maar hormonen compleet door de war.
Zal daar ook wel iets mee te maken hebben.
ja, je wil t of je wil t niet...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:56 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Er staat een qua voedsel/drank een kwaadaardigweekend voor de deur.
Hoe kan ik de schade het beste beperken?
Ik wil feesten![]()
![]()
Maar niet aankomen of niet meer dan 1 kilo of zo aankomen.
Maar als ik al naar 1 pint bier kijk ben ik al 2 kilo zwaarder![]()
Inmiddels 98,3kg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De weegschaal geeft inmiddels 99,7kg aan.Die 104kg die ik toen opgaf klopt ook niet, want die weegschaal was gewoon brak (het was meer rond de 105kg).
Voor één kilo lichaamsvet moet je 7.777 calorieën meer binnenkrijgen dan je verbrandt. Eén kilo vet in je voeding geeft 9.000 calorieën, maar 13% daarvan gaat naar lipiden (de bouwsteen van vet). Dus andersom geldt ook: verbrand 7.777 calorieën meer dan je binnenkrijgt, en je hebt één kilo lichaamsvet verbrandt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:38 schreef winka het volgende:
Gister uit geweest en ik kan dus niet meer tegen drankBen een beetje misselijk
ben altijd benieuwd hoeveel je moet eten/drinken op een avond om weer aan te komen? Of kan dat niet in één avond?
Vanochtend toch nog even gewogen en ik weeg nu 77.1
Thanks!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef Vido het volgende:
[..]
Voor één kilo lichaamsvet moet je 7.777 calorieën meer binnenkrijgen dan je verbrandt. Eén kilo vet in je voeding geeft 9.000 calorieën, maar 13% daarvan gaat naar lipiden (de bouwsteen van vet). Dus andersom geldt ook: verbrand 7.777 calorieën meer dan je binnenkrijgt, en je hebt één kilo lichaamsvet verbrandt.
Op één avond 7.777 calorieën meer binnenkrijgen dan je verbrand, is onmogelijk. Op een feestje sta, loop en dans je namelijk ook nog. Dus "bruto" zou je dan meer dan 10.000 calorieën moeten eten/drinkenHet kan natuurlijk wel dat de weegschaal een kilo in de plus aangeeft, maar daar zit veel vocht bij (omdat je waarschijnlijk ook veel zout hebt binnengekregen).
Grats on the weight by the way
ik werd ook altijd heeeeel misselijk van rum... brrr...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:01 schreef winka het volgende:
[..]
Thanks!
Ha wat een verhaal over de de calorieënI Hoe weet je dat allemaal?
k ben dus niet aan de 10.000 cl gekomenIk heb drie bacardi cola-light gedronken en 2 rode wijn. Dat door elkaar drinken zal ook wel geholpen hebben aan de misselijkheid
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zooo dit dikkerdje meldt zich ook weer even. Er moeten er 20 af. Er zijn er 9 af. Dus ik zeg; lekker bezig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |