Ik niet terwijl er bijna 8 kilo eraf isquote:Op maandag 1 maart 2010 09:24 schreef candygirl het volgende:
begin nu wel langzaam aan ook complimenten te krijgen over dat ik ben afgevallen
Gewoon doorbikkelen. Bij mij was het ook pas na 12 kilo ofzo. Maar toen zei ineens iedereen er iets van! En bij 16 kilo opnieuw! Blijkbaar gaat het in fases.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet terwijl er bijna 8 kilo eraf is
quote:
Na mijn proefperiode met Modifast Intensive was ik ook vaste klant van het toilet.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
WAARSCHUWING!
Als je een koolhydraatarm dieet volgt en op een gegeven moment weer vezels/granen gaat eten.
Zorg er dan voor dat je in de buurt bent van een toilet met ruim voldoende wc-papier.
Ik ging me vandaag toch aan de racekak na het ontbijt met muesli![]()
![]()
Nu is het weer gestabiliseerd maar je moet er niet aan denken dat je b.v. aan het reizen ben en dan .....
Hoi,quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Vido het volgende:
Ik snap al die xxx-vermijdend of xxx-arme diëten (xxx = koolhydraten of vetten, of whatever) sowieso niet... Behalve medisch voorgeschreven vormen dan, zoals natrium arme diëten. Wat is nu het nut van bijna geen koolhydraten binnenkrijgen? De energie komt toch wel op een andere manier je lichaam binnen, en uiteindelijk zit je waarschijnlijk aan het einde van de dag aan dezelfde hoeveelheid kilocalorieën waar je van "rond moet komen".
Ik eet zelf al jaren elke ochtend een flinke kom Brinta als ontbijt. Ik kan met niet voorstellen dat er iets bestaat met meer koolhydraten dan datEn het vult ook nog als een dolle, ik vergeet soms m'n tussendoortje en heb dan zelfs om 13.00u nog geen honger (ik ontbijt om 6.30u)... Zal waarschijnlijk aan de voedingsvezels liggen. Brinta for life!
Gewoon normaal eten, alle voedingsstoffen met mate, that's the way to go.
Ow, en wat wilde je dan toen ter ere van post #300 Troel? Ik ben wel benieuwd...
Hahaha bofkont.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
WAARSCHUWING!
Als je een koolhydraatarm dieet volgt en op een gegeven moment weer vezels/granen gaat eten.
Zorg er dan voor dat je in de buurt bent van een toilet met ruim voldoende wc-papier.
Ik ging me vandaag toch aan de racekak na het ontbijt met muesli![]()
![]()
Nu is het weer gestabiliseerd maar je moet er niet aan denken dat je b.v. aan het reizen ben en dan .....
Oh. Ga ik dood?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:43 schreef kwakz0r het volgende:
nou matz, stackers zijn zo ongeveer het domste en ongezondste wat je kan doen om af te vallen. ik zeg: wegmieteren en gezond gaan eten en meer bewegen.
ik weet hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
LovelyLady, het valt mij op dat je op sommige dagen echt keurig eet, en op andere dagen -in mijn ogen- veel teveel suikers. Zoals vandaag. Ontbijt: suiker, sultana's: suiker, melkbroodjes: suiker, fruit: suiker, yoghurt: suiker (en dan ga ik ervan uit dat je kwark naturel is).
Niet dat je doodgaat van suiker, maar je maakt jezelf het afvallen zo niet makkelijk.
Te veel energie inname wordt omgezet in lichaamsvet, het maakt daarbij niet uit of die energie je lichaam binnenkomt in de vorm van vetten, eiwitten of koolhydraten. Je eet minder koolhydraten, en krijgt dus minder energie binnen in de vorm van koolhydraten. Je krijgt de energie echter wel binnen in de vorm van eiwitten of vetten. Per saldo dus bijna geen verschil.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Hoi,
Het gaat erom dat je je lichaam forceert om vet te gebruiken als energiebron ipv suikers.
Dan ga je vanzelf ook je eigen vet verbranden om aan je energiebehoefte te kunnen voldoen![]()
Lees anders eens wat meer hierover zat info op het internet te vinden
Helaas pindakaas: plaatselijke vetverbranding is onmogelijk. Elk product dat beweert plaatselijke vetverbranding te realiseren is een fabeltje. Het maakt daarbij ook niet uit welke sport je doet, als jouw lichaam "kiest" je kontvet te verbranden met de energie die je verbruikt, dan zal je lichaam dat doen bij zowel traplopen als zwemmen. Dit klinkt inderdaad niet logisch, je zou verwachten dat vet verdwijnt waar je je spieren gebruikt, maar toch werkt dat niet zo. Je zult dus door moeten gaan met afvallen tot je buik "aan de beurt is". Ze heten niet voor niets probleemzonesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Okay lieve mensen.
Ik ben Matz en ik moet ook dringen afvallen.
En ik ben heel bang want ik heb stackers gekauft en ik heb net een stacker 4 opgegeten..
Wacht in spanning of ik ook ga stuiteren... =P
Verder nog de vraag..
Wat voor sporten doen jullie?
Ik doe al maanden cardio (zo'n 3x per week) maar het enige wat eraf gaat is mijn KONT en ik hield wel van mijn KONT terwijl mijn buik er juist af moest/moet en de kg nog steeds evenveel zijn.. d'oh!!!
mja zoals je zelf ziet, het kan goed gaan, en zo gaat het een dag minder, iedereen heeft wel zo zijn dag niet toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Geen toegevoegde suiker, nee.
Nou ja. Het lijkt mij wel iets om rekening mee te houden. Van cold-turkey afkicken kun je wel wat klachten krijgen (hoofdpijn, moe, chagrijnig), en heel erg suiker-arm eten is ook niet zo fijn, maar kun je niet gewoon een beetje minderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |