abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78594293
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:24 schreef candygirl het volgende:
begin nu wel langzaam aan ook complimenten te krijgen over dat ik ben afgevallen
Ik niet terwijl er bijna 8 kilo eraf is
pi_78594976
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik niet terwijl er bijna 8 kilo eraf is
Gewoon doorbikkelen. Bij mij was het ook pas na 12 kilo ofzo. Maar toen zei ineens iedereen er iets van! En bij 16 kilo opnieuw! Blijkbaar gaat het in fases.
  maandag 1 maart 2010 @ 16:18:21 #128
279894 winka
There is no place like home..
pi_78595207
Herkenbaar Ik ben nu 11 en een halve kilo afgevallen en vandaag hoorde ik tot drie keer toe dat ik zo afgevallen was

Typisch dat het zo laat wordt opgemerkt door anderen
pi_78596179
Het hangt er ook vanaf wie hoor, als je iemand een tijdje niet hebt gezien dan gaat dat volgens mij veel sneller
Iemand die je dagelijks ziet valt het niet zo op denk ik
  maandag 1 maart 2010 @ 18:26:57 #130
277120 Vido
Jeuheu!
pi_78600573
Het ligt er daarnaast OOK nog aan dat mensen soms niet vragen of je afgevallen bent omdat het pijnlijk kan zijn voor mensen als ze afgevallen zijn zonder dat het de bedoeling was. Het kan namelijk ook een bijverschijnsel zijn van een ziekte. Ik vraag/zeg het ook altijd pas tegen iemand als ik zeker weet dat ze niks mankeren (dat is dus bij personen die je niet zo heel goed kent, zoals collega's).

En bij mij zag men het overigens pas na 10-15kg. Ondertussen begin ik vragen te krijgen als "ben je nog niet klaar?" terwijl ik nog steeds op "ongezond" (BMI 26,5 ofzo) gewicht zit.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 19:27:43 #131
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78603937
87,3
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_78604039
WAARSCHUWING!

Als je een koolhydraatarm dieet volgt en op een gegeven moment weer vezels/granen gaat eten.
Zorg er dan voor dat je in de buurt bent van een toilet met ruim voldoende wc-papier.

Ik ging me vandaag toch aan de racekak na het ontbijt met muesli

Nu is het weer gestabiliseerd maar je moet er niet aan denken dat je b.v. aan het reizen ben en dan .....

[ Bericht 0% gewijzigd door Circle.Of.Filth op 01-03-2010 19:51:18 ]
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 19:34:39 #133
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78604377
Ik moest een beetje lachen sorry .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_78604568
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Skaai het volgende:
Ik moest een beetje lachen sorry .
Ik kan er ook om lachen hoor het ging net aan goed
pi_78610508
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
WAARSCHUWING!

Als je een koolhydraatarm dieet volgt en op een gegeven moment weer vezels/granen gaat eten.
Zorg er dan voor dat je in de buurt bent van een toilet met ruim voldoende wc-papier.

Nu is het weer gestabiliseerd maar je moet er niet aan denken dat je b.v. aan het reizen ben en dan .....
Na mijn proefperiode met Modifast Intensive was ik ook vaste klant van het toilet. Niet fijn inderdaad.
  maandag 1 maart 2010 @ 22:22:08 #136
277120 Vido
Jeuheu!
pi_78614176
Ik snap al die xxx-vermijdend of xxx-arme diëten (xxx = koolhydraten of vetten, of whatever) sowieso niet... Behalve medisch voorgeschreven vormen dan, zoals natrium arme diëten. Wat is nu het nut van bijna geen koolhydraten binnenkrijgen? De energie komt toch wel op een andere manier je lichaam binnen, en uiteindelijk zit je waarschijnlijk aan het einde van de dag aan dezelfde hoeveelheid kilocalorieën waar je van "rond moet komen".

Ik eet zelf al jaren elke ochtend een flinke kom Brinta als ontbijt. Ik kan met niet voorstellen dat er iets bestaat met meer koolhydraten dan dat En het vult ook nog als een dolle, ik vergeet soms m'n tussendoortje en heb dan zelfs om 13.00u nog geen honger (ik ontbijt om 6.30u)... Zal waarschijnlijk aan de voedingsvezels liggen. Brinta for life!

Gewoon normaal eten, alle voedingsstoffen met mate, that's the way to go.

Ow, en wat wilde je dan toen ter ere van post #300 Troel? Ik ben wel benieuwd...
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_78614606
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Vido het volgende:
Ik snap al die xxx-vermijdend of xxx-arme diëten (xxx = koolhydraten of vetten, of whatever) sowieso niet... Behalve medisch voorgeschreven vormen dan, zoals natrium arme diëten. Wat is nu het nut van bijna geen koolhydraten binnenkrijgen? De energie komt toch wel op een andere manier je lichaam binnen, en uiteindelijk zit je waarschijnlijk aan het einde van de dag aan dezelfde hoeveelheid kilocalorieën waar je van "rond moet komen".

Ik eet zelf al jaren elke ochtend een flinke kom Brinta als ontbijt. Ik kan met niet voorstellen dat er iets bestaat met meer koolhydraten dan dat En het vult ook nog als een dolle, ik vergeet soms m'n tussendoortje en heb dan zelfs om 13.00u nog geen honger (ik ontbijt om 6.30u)... Zal waarschijnlijk aan de voedingsvezels liggen. Brinta for life!

Gewoon normaal eten, alle voedingsstoffen met mate, that's the way to go.

Ow, en wat wilde je dan toen ter ere van post #300 Troel? Ik ben wel benieuwd...
Hoi,

Het gaat erom dat je je lichaam forceert om vet te gebruiken als energiebron ipv suikers.
Dan ga je vanzelf ook je eigen vet verbranden om aan je energiebehoefte te kunnen voldoen

Lees anders eens wat meer hierover zat info op het internet te vinden
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:12:56 #138
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_78630605
Okay lieve mensen.

Ik ben Matz en ik moet ook dringen afvallen.

En ik ben heel bang want ik heb stackers gekauft en ik heb net een stacker 4 opgegeten..
Wacht in spanning of ik ook ga stuiteren... =P

Verder nog de vraag..
Wat voor sporten doen jullie?
Ik doe al maanden cardio (zo'n 3x per week) maar het enige wat eraf gaat is mijn KONT en ik hield wel van mijn KONT terwijl mijn buik er juist af moest/moet en de kg nog steeds evenveel zijn.. d'oh!!!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:15:05 #139
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_78630692
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
WAARSCHUWING!

Hahaha bofkont.
Ik kan vezels eten wat ik wil maar sotelgang is altijd moeilijk... miss moet ik maar meer drinken.
Iif succes met de racekak dat lijkt me nou ook weer niet zo fijn.. vooral als het zomaar komt opzetten
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:43:04 #140
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78634094
nou matz, stackers zijn zo ongeveer het domste en ongezondste wat je kan doen om af te vallen. ik zeg: wegmieteren en gezond gaan eten en meer bewegen.
Kwak
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:45:10 #141
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_78634187
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:43 schreef kwakz0r het volgende:
nou matz, stackers zijn zo ongeveer het domste en ongezondste wat je kan doen om af te vallen. ik zeg: wegmieteren en gezond gaan eten en meer bewegen.
Oh. Ga ik dood?
Ik sport heus... maar ik blijf aldoor een mollig mokkeltje en dat sucks.
Zal ik neit gewoon het potje proberen totie op is? Tegen die tijd is het zwembad weer open en schijnt de zon en kan ik het weer helemaal zelf zonder energydrink of pillen...
Maar ik bedoel serieus, you had bad experience met de stackerds?
pi_78634818
Ik heb geen ervaring met stackers ik heb er ook nog nooit van gehoord
De dag loopt tot nu toe een beetje raar maar goed het kon even niet anders
O glas fruitontbijt en een glas optimel
T 250ml kwark
T 2 yoghurtsultana's
L 3 melkbroodjes
planning:
T een appel een kiwi en wat druifjes
D broccoli krieltjes en stukje kipfilet
T bakje probiotische yoghurt
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:13:00 #143
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_78635311
Ik denk dat u goed bezig bent, lovelylady.
Vooral dat broccoli. Broccoli overwint alles.

Aber wat is melkbroodjes??
pi_78635647
LovelyLady, het valt mij op dat je op sommige dagen echt keurig eet, en op andere dagen -in mijn ogen- veel teveel suikers. Zoals vandaag. Ontbijt: suiker, sultana's: suiker, melkbroodjes: suiker, fruit: suiker, yoghurt: suiker (en dan ga ik ervan uit dat je kwark naturel is).
Niet dat je doodgaat van suiker, maar je maakt jezelf het afvallen zo niet makkelijk.

Matzzie, als ik zo die foto op je blog bekijk (gesteld dat jij dat bent), dan ben je helemaal niet superdik ofzo. Waarom dan gaan kutten met je gezondheid? Stackers zijn niet goed voor je, gezond eten en sporten is dat wel. Zo simpel is dat.
pi_78640910
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
LovelyLady, het valt mij op dat je op sommige dagen echt keurig eet, en op andere dagen -in mijn ogen- veel teveel suikers. Zoals vandaag. Ontbijt: suiker, sultana's: suiker, melkbroodjes: suiker, fruit: suiker, yoghurt: suiker (en dan ga ik ervan uit dat je kwark naturel is).
Niet dat je doodgaat van suiker, maar je maakt jezelf het afvallen zo niet makkelijk.
ik weet het op de 1 of andere manier moet ik gewoon suiker hebben
kwark is van optimel, probiotische yoghurt bevat ook geen suiker
pi_78641521
Geen toegevoegde suiker, nee.

Nou ja. Het lijkt mij wel iets om rekening mee te houden. Van cold-turkey afkicken kun je wel wat klachten krijgen (hoofdpijn, moe, chagrijnig), en heel erg suiker-arm eten is ook niet zo fijn, maar kun je niet gewoon een beetje minderen?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:01:37 #147
277120 Vido
Jeuheu!
pi_78644819
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Hoi,

Het gaat erom dat je je lichaam forceert om vet te gebruiken als energiebron ipv suikers.
Dan ga je vanzelf ook je eigen vet verbranden om aan je energiebehoefte te kunnen voldoen

Lees anders eens wat meer hierover zat info op het internet te vinden
Te veel energie inname wordt omgezet in lichaamsvet, het maakt daarbij niet uit of die energie je lichaam binnenkomt in de vorm van vetten, eiwitten of koolhydraten. Je eet minder koolhydraten, en krijgt dus minder energie binnen in de vorm van koolhydraten. Je krijgt de energie echter wel binnen in de vorm van eiwitten of vetten. Per saldo dus bijna geen verschil.

Gewichtsverlies: meer energie (calorieën) verbruiken dan binnenkrijgen. Ik ben al meer dan 30kg afgevallen zonder bepaalde voedingsstoffen te vermijden. Simpelweg door voorheen genoemde "formule" te volgen, it ain't rocket science
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:10:20 #148
277120 Vido
Jeuheu!
pi_78645139
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Okay lieve mensen.

Ik ben Matz en ik moet ook dringen afvallen.

En ik ben heel bang want ik heb stackers gekauft en ik heb net een stacker 4 opgegeten..
Wacht in spanning of ik ook ga stuiteren... =P

Verder nog de vraag..
Wat voor sporten doen jullie?
Ik doe al maanden cardio (zo'n 3x per week) maar het enige wat eraf gaat is mijn KONT en ik hield wel van mijn KONT terwijl mijn buik er juist af moest/moet en de kg nog steeds evenveel zijn.. d'oh!!!
Helaas pindakaas: plaatselijke vetverbranding is onmogelijk. Elk product dat beweert plaatselijke vetverbranding te realiseren is een fabeltje. Het maakt daarbij ook niet uit welke sport je doet, als jouw lichaam "kiest" je kontvet te verbranden met de energie die je verbruikt, dan zal je lichaam dat doen bij zowel traplopen als zwemmen. Dit klinkt inderdaad niet logisch, je zou verwachten dat vet verdwijnt waar je je spieren gebruikt, maar toch werkt dat niet zo. Je zult dus door moeten gaan met afvallen tot je buik "aan de beurt is". Ze heten niet voor niets probleemzones Dus cardio kun je gewoon blijven doen. Ben overigens niet bang om ook wat aan krachttraining te doen... Grotere spieren verbranden meer energie (vet), en het vormt je lichaam ook nog eens. Ow, en vrouwen krijgen heus niet van die bodybuilder spieren hoor

Stackerds heb ik overigens zelf geen ervaring mee, een collega van me wel. Die werd er zo opgefokt van dat ie zich ziek heeft gemeld en de zooi heeft weggegooid.
pi_78645316
Kut, een kilotje teruggevallen.
Veel jarigen op het werk en mijn vriendin was een week niet thuis was duidelijk de oorzaak.
We hebben een watercooler op het werk, dus ik drink nu overdag 2 liter water ( en 2 liter koffie )
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_78649275
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Geen toegevoegde suiker, nee.

Nou ja. Het lijkt mij wel iets om rekening mee te houden. Van cold-turkey afkicken kun je wel wat klachten krijgen (hoofdpijn, moe, chagrijnig), en heel erg suiker-arm eten is ook niet zo fijn, maar kun je niet gewoon een beetje minderen?
mja zoals je zelf ziet, het kan goed gaan, en zo gaat het een dag minder, iedereen heeft wel zo zijn dag niet toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')