Voedingspatroon aanpassen en correct sporten.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou ja, ik heb nog steeds abdominaal overgewicht!
Het is wel beter voor de portemonnee. Op deze manier hoef je maar 1x nieuwe kleren te kopen ipv telkens nieuwe kleren.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:13 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)l_door_dieet___.html
http://twitter.com/geertwilderspvv/status/9684430593
Wel oppassen allemaal16 kilo in twee maanden afvallen is iets te veel van het goede.
Ik zelf val tussen de pond en 1 kilo per week af
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och ik heb liever 7 dagen een ons dan 1 keer per week een halve kilo!
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:13 schreef Fuente het volgende:
Ik ben d'r ook nog steeds!
Maar 't ging niet zo lekker de afgelopen weken
Gelukkig heb ik inmiddels mijn motivatie weer gevonden
Grappig dat ik in de ochtend, meer weeg dan overdagquote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef winka het volgende:
[..]
![]()
Ik heb me net weer gewogen, na het in bad gaan75, 1 dus weer een halve kilo eraf
Wie weet weeg ik morgen wel onder de 75
Als je in de ochtend het minst wil wegen moet je dat doen na een flinke mok koffie en dan naar de wc gaan. Gegarandeerd lager dan overdag!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef winka het volgende:
[..]
Grappig dat ik in de ochtend, meer weeg dan overdagMaar liefst anderhalve kilo meer? Ik moet dat elke dag wegen maar echt eens af gaan leren
In dat geval veel succes met je crash dieet.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:01 schreef kwakz0r het volgende:anders ga je even ergens anders je dieten spammen...
iedereen hier doet het op zn eigen manier. ik eet high carb en val gewoon af. alle mensen maken insuline aan, het is niet alsof dat een gifstof is waardoor je dik wordt.
voor iedereen werkt iets anders, maar je verhaal is gewoon niet helemaal waar. zeker die onzin over verzadigd vet niet...
Kwakz0r en crashdieet... flikker toch snel op manquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:54 schreef nz1900 het volgende:
[..]
In dat geval veel succes met je crash dieet.
dat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kwakz0r en crashdieet... flikker toch snel op man
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:54 schreef nz1900 het volgende:
[..]
In dat geval veel succes met je crash dieet.
Ja ik gaf het zelf ook al een beetje aan dat het wel veel vlees is en dat die aardappels niet goed zijn. Groente eet ik overigens voldoende in avond, ik probeer altijd wel 200g te eten. het advies van een goed ontbijt zie ik ook vaker, wat is hier de reden achter?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
Minder vlees en aardappels zonder room? Meer groente? Ik zou ook kiezen voor een wat steviger ontbijt.
Tsja, en wat betreft de spreiding: zelf gedij ik prima op 3 maaltijden een 3-4 tussendoortjes, maar het verschilt enorm per persoon! Waar jij je het best bij voelt. Als je erg gevoelig bent voor vreetbuien, zijn tussendoortjes iig aan te raden.
En meer bewegen, ja! Kun je niet op de fiets naar je werk, elke avond een uurtje wandelen na het eten? Elke dag sporten is misschien wat drastisch, je moet je lichaam de kans geven eraan te wennen na zoveel jaren couch-potatoschap
Je moet dat groente ook niet overdrijvenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Het is verstandig om te voorkomen dat je honger krijgt. Met een klein ontbijt en een stevige lunch heb je misschien een deel van de ochtend honger, of krijg je na de lunch een suikerdip. Ik ben zelf niet zo'n grote ontbijter, vind ik niet lekker, dus ik neem dan om half elf nog iets tussendoor.
Eet rustig meer dan 200 gram groente, trouwens. Is goed voor je
Eet je volkoren brood/ Verreweg de gezondste keuze.
ik heb thuis een 3 a4tjes aan info over de broodmaaltijd en waarom ontbijten goed voor je is. ik zal als ik tijd heb wat voor je overtikken!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:55 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ja ik gaf het zelf ook al een beetje aan dat het wel veel vlees is en dat die aardappels niet goed zijn. Groente eet ik overigens voldoende in avond, ik probeer altijd wel 200g te eten. het advies van een goed ontbijt zie ik ook vaker, wat is hier de reden achter?
Op de fiets naar het werk gaat niet lukken, daar ik in Den Haag woon en in Amsterdam moet zijn. Wel vind ik het een goed idee om gewoon na het eten is een uurtje te wandelen, vanavond voor het eerst dan maar.
maisbrood is witbrood, met een beetje maismeel, wat zelf ook uit veel simpele koolhydraten bestaat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:13 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Je moet dat groente ook niet overdrijven.
Ik heb thuis altijd Maisbrood van de Appie, maar volkoren is beter? (Ook nu weer: Waarom eigenlijk)
Ik bedoelde daar mee te zeggen dat ik niet zo'n liefhebber van groente ben en zodoende al moeite heb om elke dag mijn tweehonderd gram naar binnen te werkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom zou je overdrijven als je wat meer groente eet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |