De 'linkse hippies' willen sowieso geen deel uitmaken van de NAVO.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:31 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook? Het IS onverantwoordelijk. Alleen die linkse hippies begrijpen dat niet.
En dat NAVO-verzoek komt ineens uit het niks, zonder dat enig Nederlands politicus daar een hand in heeft gehad?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:31 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook? Het IS onverantwoordelijk. Alleen die linkse hippies begrijpen dat niet.
Rouvoetquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef alors het volgende:
Rouvoet die doet alsof hij het totaal niet had niet aankomen
Of de Navo is blij met wat we tot nu toe wél hebben gedaan en zoeken nu nieuwe 'vrijwilligers'. Doorgaan terwijl middelen, motivatie en steun ontbreken lijkt me ook niet het toppunt van je verantwoordelijkheid nemen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:31 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)en-christenunie.html
De missie in huidige vorm is sowieso ten einde. Doorgaan op deze manier is inderdaad onverantwoordelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Of de Navo is blij met wat we tot nu toe wél hebben gedaan en zoeken nu nieuwe 'vrijwilligers'. Doorgaan terwijl middelen, motivatie en steun ontbreken lijkt me ook niet het toppunt van je verantwoordelijkheid nemen.
Ik ben het met je eens, maar Verhagen is degene die de NAVO heeft geschoffeerd, niet de PvdA. Verhagen heeft namelijk het verzoek laten komen terwijl er helemaal geen overeenstemming was binnen het kabinet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:31 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Zijn al reconstructies in de pers verschenen hierover?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar Verhagen is degene die de NAVO heeft geschoffeerd, niet de PvdA. Verhagen heeft namelijk het verzoek laten komen terwijl er helemaal geen overeenstemming was binnen het kabinet.
Dat doet ie al heel lang, maar sinds "Nee hoor, ik ga echt niet naar Europa" nog wel iets harder. Toch jammer dat dit soort figuren het landsbelang nog wel eens uit het oog verliest.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef alors het volgende:
Zit Verhagen niet stiekempjes aan de poten van Balkenende te zagen?
Verhagen is een stiekeme matennaaierquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef alors het volgende:
Zit Verhagen niet stiekempjes aan de poten van Balkenende te zagen?
op www.spixtv.nl staan veel links, klik op journaal 24. die nederland1/2/3 streams werken helaas enkel bij bepaalde programma'squote:Op woensdag 17 februari 2010 17:52 schreef RvLaak het volgende:
Heeft iemand toevallig een linkje naar een livestream van de NOS/EenVandaag? Heb hier namelijk geen kabel & Google weet het niet
Heb er wel 1 gevonden van RTL Nieuws, maar die werkt helaas enkel op Windows. (speelt dus momenteel op mn TV)
En zie hier de reden waarom ze dat wss dan ook zullen doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef Deprater het volgende:
Als de PVDA voet bij stuk zal houden, dan ga ik PVDA stemmen
"Weer"?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef Confetti het volgende:
Ben benieuwd of het CDA weer een knieval gaat maken voor de PVDA.
Balkenende lijkt me zo iemand die dat niet zomaar weer zal doen.
dank, maar journaal24 is hier ff incompetent & op politiek24 hebben ze een debat over de verlenging van het vaderschapsverlofquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
op www.spixtv.nl staan veel links, klik op journaal 24. die nederland1/2/3 streams werken helaas enkel bij bepaalde programma's
inderdaad, journaal 24 werkt normaal wel. storing?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
dank, maar journaal24 is hier ff incompetent & op politiek24 hebben ze een debat over de verlenging van het vaderschapsverlof
Welke knieval? Balkenende die elk negatief woord uit het rapport Davids verdraait of ontkent? Dat Balkenende geen schaamte kent lijkt me nu wel duidelijk. Ik hoop dat de PvdA hem voor het blok zet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef Confetti het volgende:
Ben benieuwd of het CDA weer een knieval gaat maken voor de PVDA.
Balkenende lijkt me zo iemand die dat niet zomaar weer zal doen.
Uitzending gemist dan maar... Klote, had t graag live gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
inderdaad, journaal 24 werkt normaal wel. storing?
op de website werkt de link ook niet echt lekker:
www.nederland24.nl
http://content.nos.nl/liv(...)6faf3/ned-1-hq/true/quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uitzending gemist dan maar... Klote, had t graag live gezien.
Werkt we, als je het laatste stukje eraf haalt... Alleen:quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://content.nos.nl/liv(...)6faf3/ned-1-hq/true/
alsjeblieft, nog een link gevonden!
edit: ohh... ze geven het niet door![]()
quote:Op dit moment worden onze systemen geupdate, onze excuses voor het ongemak. U kunt het over een paar seconden opnieuw proberen
Heh jammerquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef Crazy Harry het volgende:
Helaas, vanavond zal het m niet worden:
Dat kan dan alleen een brief zijn waarin het woord Uruzgan niet wordt genoemdquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:00 schreef Crazy Harry het volgende:
oh noes!!!
RT Elsevier komt met nieuwe optie in #kabinetscrisis: De NAVO stuurt een nieuwe brief, waar ook de PvdA mee akkoord gaat" http://is.gd/8AMus
Die zat ook meer met zijn kop in de bijbel en in de kerk. Dan zie je veel niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef alors het volgende:
Gaat de navo niet doen. Lijden ze gezichtsverlies tov de hele wereld voor een klein land als NLquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:00 schreef Crazy Harry het volgende:
oh noes!!!
RT Elsevier komt met nieuwe optie in #kabinetscrisis: De NAVO stuurt een nieuwe brief, waar ook de PvdA mee akkoord gaat" http://is.gd/8AMus
Dat doen ze met alles. Ook als het enorm bewolkt is en het gaat regenen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef alors het volgende:
Ik zie dat nergens staan in dat artikel?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:00 schreef Crazy Harry het volgende:
oh noes!!!
Nee, ik dus ook nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan in dat artikel?
1 keer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan dan alleen een brief zijn waarin het woord Uruzgan niet wordt genoemd
Dat lijkt me toch geen optie. Veel te veel gedoe om alles over te vliegen en in een heel ander gebied weer bij nul moeten beginnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 keer.In de regel waar staat dat de Britten naar Uruzgan gaan en Nederland naar Helmand.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan in dat artikel?
In dat kader rechts, het laatste punt:quote:
Ze zijn zich aan het inlikken bij cda.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat doen ze met alles. Ook als het enorm bewolkt is en het gaat regenen.
Ze hopen op medelijden.
Medelijden -> stemmen
Denk niet dat de CU in een volgend kabinet zit, te klein.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ze zijn zich aan het inlikken bij cda.
Voor volgend termijn. Strategisch handig, Er is minstens een 3 partijen coalitie nodig.
Omdat de PvdA de vorige keer alleen met de verlenging van de missie akkoord is gegaan op voorwaarde dat in december 2010 de laatste troepen zouden zijn teruggetrokken? Het is een principekwestie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef Resistor het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom een partij die er feitelijk niets over te zeggen heeft (CDA heeft BuZa en de CU heeft Def) zo'n grote bek opzet over een oude belofte van die partij?
Vergelijk het maar met een oud militair vliegtuig: je hebt een piloot, navigator, radioman, boordschutter voor, boordschutter achter, bommenrichter... Als de radioman zich met het droppen van de bommen gaat bemoeien en niet bij de radio blijft gaat het mis, maar waarom bemoeit de minister van financiën zich nou met een oorlog in een ver buitenland?
De generaal geeft een commando, en de commandanten moeten het opknappen, de generaal is in dit geval Balkenende en Verhagen, en de commandant (van Middelkoop) zorgt dat de juiste mensen op de juiste plek komen.
Het mooie is natuurlijk dat Van Middelkoop voorheen zelf heeft gezegd dat Nederland weg moest uit Uruzgan in 2010.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef Resistor het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom een partij die er feitelijk niets over te zeggen heeft (CDA heeft BuZa en de CU heeft Def) zo'n grote bek opzet over een oude belofte van die partij?
Zo zal je het nooit gaan horen. Het CDA zal er werkelijk alles aan doen om de schuld in de schoenen van Bos/PvdA te schuiven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Het mooie is natuurlijk dat Van Middelkoop voorheen zelf heeft gezegd dat Nederland weg moest uit Uruzgan in 2010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |