quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Zo'n taalnazi ben ik ook weer niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Marokkanen op FOK! - Ga we na #57 eindelijk eens meeten?
Google is een bitch.
Wel de goede post quoten dan he.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo'n taalnazi ben ik ook weer niet.
Nu ook niet hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zijn de mannen niet meer van haar af te slaan.
Ah, wat schattig!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
Nou mijn broertje heeft alle voetbalplaatjes hoor.![]()
En nu ga ik hem maar naar voetbal brengenbroertjes
![]()
Tot ziens.
Stomme zeikerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
![]()
Tot ziens.
Heb je je rijbewijs al dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
![]()
Tot ziens.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat?
edit: oh voetbalplaatjes![]()
Ik meende ieder woord![]()
Ze is zeker naar zo'n hip vrouwenfeest (waar een paar topics terug over gesproken werd)quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:43 schreef Ayca het volgende:
Feest vieren.![]()
Waarom heeft ze ons niet uitgenodigd?!
Ojaquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze is zeker naar zo'n hip vrouwenfeest (waar een paar topics terug over gesproken werd).
Ik neem alles terug over Limburg! Zelis ik wil ook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
ze is zeker adana kebab aan het eten.
Een kort dutje is af en toe wel fijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen die in de middag gaan slapen.
Kort ja (17 min. bijvoorbeeld) maar niet 2 uur zodat je alles nog om 10 uur moet doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een kort dutje is af en toe wel fijn.
Oké, maximaal een uurtje kan wel fijn zijn (heel af en toe), vooral op een hete zomerdag, maar niet langer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een kort dutje is af en toe wel fijn.
Hihi, wat schattig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:26 schreef IHVK het volgende:
http://tinyurl.com/yb2plsd
Ik vind dit een mooi tune.
Deuntje. Een deuntje. Niks geen 'tune'.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:26 schreef IHVK het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:26 schreef IHVK het volgende:
theme bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deuntje. Een deuntje. Niks geen 'tune'.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Rookert het volgende:
http://www.xs4all.nl/~atwisk/tvtunes/mp3/Netwerk%20-%20Begin.mp3
Supervet
Ga fietsen jij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, en nu ik toch bezig ben: het is 'een mooie tune', aangezien 'tune' een de-woord is.
Waar ik heb de topic gezegd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je zo nodig 'de topic' wil zeggen, moet je ook 'de tune' zeggen.
Die van Rondom 10 is veel vetter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Rookert het volgende:
http://www.xs4all.nl/~atwisk/tvtunes/mp3/Netwerk%20-%20Begin.mp3
Supervet
Nice, ik vind het programma kut btwquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die van Rondom 10 is veel vetter.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:32 schreef Ayca het volgende:
En nu wat tune's die worden gebruikt bij het Turkse nieuws.
Hij mist wel het bombastische karakter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die van Rondom 10 is veel vetter.
Serieus? Nee toch?quote:
Serieus helaas.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Serieus? Nee toch?![]()
Die soundtrack is wel baas, Hans Zimmer
Niet de tune van het nieuws, maar dat soort epische liedjes (bijvoorbeeld Lux Aeternaquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft het Turkse nieuws zo'n sensationeel deuntje?
Nou ja, ze kiezen tenminste kwaliteitsmuziek uitquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet de tune van het nieuws, maar dat soort epische liedjes (bijvoorbeeld Lux Aeterna) worden vaak gebruikt om het nieuws te ondersteunen.
Natuurquote:Ants live altruistically, but some die altruistically too.
When ants of the species Temnothorax unifasciatus get sick, they abandon their nest, walking far away from their relatives to die alone.
They perform this act of heroism to prevent the illness that is killing them from spreading to the colony.
The discovery, published in Current Biology, is the first time that such behaviour has been shown in ants or any other social insect.
Pff de mieren zijn zelfs links.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_8516000/8516017.stm
[..]
Natuur
Gebakken aardappelen, een hamburger (een goede) en groenteshizzlequote:
Als je me lief aankijkt, misschien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
wik ik wil voor m'n verjaardag jouw hersenen..
je weet dat ik alleen boos kan kijken.. gemeen ben je!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je me lief aankijkt, misschien.
Whehe,quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je weet dat ik alleen boos kan kijken.. gemeen ben je!
wik ik betaal je als jij ervoor zorgt dat ik over ga, door mijn toetsen te maken..quote:
Raus! Schnell! Arbeit macht frei!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
![]()
als ik overga krijgt iedereen uit dit topic een cadeau omdat jullie mij hebben gesteund in deze moeilijke tijden.
Geen loze beloftes maken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
![]()
als ik overga krijgt iedereen uit dit topic een cadeau omdat jullie mij hebben gesteund in deze moeilijke tijden.
Jij wil gewoon een cadeau!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Raus! Schnell! Arbeit macht frei!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoezo? Als ik jullie zou kennen, kregen jullie echt.
Nu al terugkrabbelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
![]()
quote:
Die muziek past er dus echt totaal niet bijquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:05 schreef IHVK het volgende:
En dit is een voorbeeld van een drama bericht.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:05 schreef IHVK het volgende:
En dit is een voorbeeld van een drama bericht.
Ga naar de kappersacademie bij Blaak.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik moet weer naar de kapper, maar durf niet. Ik ben bang dat er weer niet naar mijn instructies en eisen wordt geluisterd.
Echt hè!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
ik erger me ook altijd aan het turkse nieuws
Wie niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
ik erger me ook altijd aan het turkse nieuws
Was het duur? En deden ze vuur/vlam om oor?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ga naar de kappersacademie bij Blaak.![]()
Toen ik ging gingen ze 100 keer precies vragen wat ik wilde en een docente kwam het 5 keer controleren, of het wel goed was.
9,25quote:
Ze geven virtuele knipbeurten?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
9,25
Omdat het leerlingen zijn is het zo goedkoop.
Maar dat is ook meteen het nadeel, het zijn studentes. (wat ook weer een voordeel kan zijn natuurlijk)
@ je edit: nee![]()
Ze gingen wel proberen om shampoo te verkopen voor 10,50, maar dat is soort van een banner die je weg moet klikken.![]()
soort vanquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze geven virtuele knipbeurten?
Hun verkooptechnieken zijn toch niet vergelijkbaar met die van de gemiddelde bazaar/soekverkoper?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hun verkooptechnieken zijn toch niet vergelijkbaar met die van de gemiddelde bazaar/soekverkoper?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:24 schreef IHVK het volgende:
Moet je ook nog een pedicure halen wik, ik kan je daar ook tips voor geven.Niks mis met mijn prachtiggevormde voeten, thank you very much.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Wij hebben gewoon goeie hersenen, zoals bilmiyorem dat zo mooi verwoordde.quote:
Ben je tegen of voor?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef Ayca het volgende:
Hmm ik heb 3 argumenten..zou dat genoeg zijn? even in het kort: kosten, sociale veiligheid, milieu.
Oh de stelling was trouwens: Het ov moet gratis buiten de spits.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
Lijkt me wel, mag je voortborduren op wat de andere partij aan bullshit lult? Zou ook nog even kijken waarmee zij aan kunnen komen zetten
Hmm even kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef Rookert het volgende:
Neem Winamp, goed genoeg![]()
VLC alleen voor films, maar die ga je niet shufflen lijkt me
Hmm ja dat heb ik wel in mijn argumenten gezet, maar ik kon niet echt een onderzoek/cijfers vinden waaruit dat bleekquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:33 schreef Rookert het volgende:
Pak even een onderzoek erbij waarin staat dat mensen gewoon in de auto blijven, ook al is openbaar vervoer goedkoper oid, daar had je er nog 1 van laatst dacht ik
Mensen die VLC niet begrijpenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef Ayca het volgende:
Oh ik heb het al gevonden![]()
Je moest bij afspeellijst kijken en dan shuffle aanzetten![]()
Tssssssssssssssssssssssssssssssssss, brutale vlerk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:51 schreef Ayca het volgende:
Heheals het kan ben ik het liefst tegen in een discussie
het is makkelijker om mensen af te kraken.
Ik keek gewoon niet goed!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die VLC niet begrijpen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssssssssssssssssssss, brutale vlerk!
Dat overleg je toch gewoon tijdens de les.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef Ayca het volgende:
Ik heb mijn klasgenoten ook helemaal niet gesproken.handig... Ze zijn ook niet online
lekkere voorbereiding.
En ze hebben geen telefoon enzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef Ayca het volgende:
Ik heb mijn klasgenoten ook helemaal niet gesproken.handig... Ze zijn ook niet online
lekkere voorbereiding.
Is dat Alkmaars?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Ayca het volgende:
jaa! ik zat ook net ffeis met wouter te bespreken en wij hadden het idee om gewoon ffies zelf dignen op te zoeken en dan gaan we morgen nog ffies alles met elkaar bespreken
ffies![]()
Ja, daarmee is alles gezegd natuurlijk!quote:
Duh, warmenhuizen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, daarmee is alles gezegd natuurlijk!
Mensen uit Warmenhuizen, dat hoef je toch niet verder uit te leggen
Het lijkt Alkfaal wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef Ayca het volgende:
Er wonen ook echt maar 5000 mensen ofzo
Wel 100,00? Asjemenou. Stelletje Alkfalers.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:24 schreef Ayca het volgende:
Er wonen 100.000 mensen in Alkmaardat kan je niet vergelijken met een dorp als Warmenhuizen!
Hoiiquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
Bedankt voor al jullie lieve felicitaties.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
Bedankt voor al jullie lieve felicitaties.
Zo zeg, jij weet wel hoe je iemand moet opbeuren!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef Ayca het volgende:
En hoe voelt het?![]()
Je bent nu 20, dat is dus bijna 30 wat weer bijna 40!! is en dan ben je bejaard.
Bedankt ofzo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:36 schreef Rookert het volgende:
Je bent geen tiener meer, je wilde haren gaan verloren, niemand zit je meer staan
Welnee, over 1 jaartje mag je bijna alles in elk land ter wereld doen, zoals drinken en gokken in Amerikaquote:
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welnee, over 1 jaartje mag je bijna alles in elk land ter wereld doen, zoals drinken en gokken in AmerikaVerder wordt je nu serieus genomen
![]()
Komt wel goed schatje
Boven je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:45 schreef Rookert het volgende:
Kom maar door met die vlaai![]()
Er zat blijkbaar een baret in mijn vest wat ik gisteren aanhad bij carnaval en ik had geen idee hoe ie daar kwam. Hij is mee gewassen in de wasmachine![]()
Klein detail, maar kut dat ik het niet meer wist
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:45 schreef Rookert het volgende:
Kom maar door met die vlaai![]()
Er zat blijkbaar een baret in mijn vest wat ik gisteren aanhad bij carnaval en ik had geen idee hoe ie daar kwam. Hij is mee gewassen in de wasmachine![]()
Klein detail, maar kut dat ik het niet meer wist
LOL.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:53 schreef Rookert het volgende:
Thanks![]()
Ja, dat zal best, maar ik had voor mijn gevoel totaal niet het idee bezopen te zijn, anders kon ik anderen niet uitlachen en dat heb ik toch wel echt gedaanMaar goed, beter zoiets vergeten dan wakker worden naast iemand en denken "
![]()
"
![]()
Gast van studie was afgelopen zaterdag uitgeweest, had 100 euro () uitgeven aan entree, drank, portier, uitsmijter enzo en de volgende ochtend werd ie wakker naast de gast met wie ie uit was geweest. Hij checkte toen zijn portemonee, zag dat 100 euro weg was en toen zei ie "Hey vriend, voor 100 euro had je eigenlijk best een chick mogen zijn
"
Het is een beetje "ey swa" gozer, maar wel slim en komisch
Nietsquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat heb jij dan gedronken gisteren?
hongerquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nog alleen kruimelvlaai over.
[ afbeelding ]
Mmm, lekker, vlaai!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nog alleen kruimelvlaai over.
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef Sipahi het volgende:
[..]
Mmm, lekker, vlaai!Kom je uit Limburg?
*geeft met een schuldige blik 1/4 van de taart, kleine Rookert had namelijk al 3/4 opgepeuzeldquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is al helemaal niet eerlijk als jij alles op eet. Geef op!
Vreetzak.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
*geeft met een schuldige blik 1/4 van de taart, kleine Rookert had namelijk al 3/4 opgepeuzeld*
Nerelisin? Wat doe je in het dagelijkse leven? (Standaard vragen hierquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:33 schreef Sipahi het volgende:
[..]
Jep, dat ben ik.
Jullie (allemaal) ook?
Ankara. In het dagelijkse leven studeer ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nerelisin? Wat doe je in het dagelijkse leven? (Standaard vragen hier)
Rookert en Wikwakka zijn kaas, de rest is Turks.
Aldus meneer Rookert die binnen paar minuten 3 stukken vlaai naar binnen heeft gewerkt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef Rookert het volgende:
Meteen weer op kazen gooien, stel boeren zijn jullie ook
Wat studeer je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef Sipahi het volgende:
[..]
Ankara. In het dagelijkse leven studeer ik.
Als arme boerin had jij het nog eerder opgegetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aldus meneer Rookert die binnen paar minuten 3 stukken vlaai naar binnen heeft gewerkt.
Ja tuurlijk joh, daarom dat ik alles heb weggegeven aan jou.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als arme boerin had jij het nog eerder opgegeten![]()
Ik ga richting bed, mijn ogen haten me nu, ze vallen dichtTrusten
Ik studeer Bestuurskunde in Tilburg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat studeer je?
En wie is dat op je avatar?
Stoer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:43 schreef Sipahi het volgende:
[..]
Ik studeer Bestuurskunde in Tilburg.
Mijn avatar is een detail uit een middeleeuws Ottomaans miniatuur waarop een Sipahi-cavalerist is afgebeeld.
Wat doen jullie zoal in het dagelijkse leven? En leeftijd?![]()
Sommige mensen hebben een leven en halen een nacht doorquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:54 schreef Ayca het volgende:
Jullie gaan de laatste tijd wel lekker vroeg slapen he?
Ik kan lekker slapen tot 9 uur.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven en halen een nacht door
Of is dat niet gaaf?
Nu lekker slapen tot 6:30 uur
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:43 schreef ClioSporT het volgende:
Godverdomme er zat varkensgelatine in m'n roombroodje..
Midem bulaniyor uhuuuuuuuuuuuuuuu
Ik ben een gigantische vreetzakquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:50 schreef Ayca het volgende:
Trouwens het is ook niet zo slim om op dit tijdstip een roombroodje te gaan eten.die dingen zijn sowieso goor.
Gelatine mocht toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:50 schreef ClioSporT het volgende:
Niet erg ??
Dan ga ik ook ff spareribs bestellen, ruikt en ziet er altijd zo heerlijk uit
Dat kan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ben een gigantische vreetzak
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:50 schreef ClioSporT het volgende:
Niet erg ??
Dan ga ik ook ff spareribs bestellen, ruikt en ziet er altijd zo heerlijk uit
Je moet hem ook niet dippen in de zandbak, maar in de barbequesausquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:57 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Toen ik nog in het basisschool zat had ik er eentje gegeten. Ik ben de smaak nog steeds niet vergeten.
Het smaakte naar zand![]()
Nja, als klein kind was ik erg nieuwsgierig, dingen die mij verboden werden moest ik persé uitproberen
Hoezo zou dat wel mogen dan ?quote:
Aan de paus zeker.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:21 schreef Ayca het volgende:
Weet ik veel, maar een tijdje terug had ik dat ook gevraagd.
Postte jij eerst niet dat je er totaal geen zin in had?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bezoek van familie en vriendinnen. Was wel leuk.
Uhm, ja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Postte jij eerst niet dat je er totaal geen zin in had?
Dat gebeurt wel vaker, maar uiteindelijk is het tóch nog gewoon leukquote:
Jawel. Maar toch vind ik het vieren van een verjaardag nutteloos.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker, maar uiteindelijk is het tóch nog gewoon leuk.
Ofniedan!?
Geef haar je vriendschap/liefde.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef Bortecinem het volgende:
Dinsdag heeft mijn bfriend haar diploma uitreiking, maar ik weet echt niet wat ik haar cadau moet doen. Hebben jullie nog tips?
Ze is echt een meisjes meisje, alleen vind ik parfum/make-up zo afgezaagd. Daar heeft ze sowieso al genoeg van. Mijn budget is max. 70 euro.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef haar je vriendschap/liefde.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. Maar toch vind ik het vieren van een verjaardag nutteloos.
Is je vriendin Turks? Laat dan een Turkse vlag van 10 bij 10 meter maken en geef die dan aan haar. Of anders een portret van Ataturk van 2 meter hoog.quote:
LOL. Dat is meer een cadeau voor haar vader.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is je vriendin Turks? Laat dan een Turkse vlag van 10 bij 10 meter maken en geef die dan aan haar.
Wat voor beeld heb jij van ons, djeez.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Of anders een portret van Ataturk van 2 meter hoog.
Nog beter. Zijn ze allebei blij.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
LOL. Dat is meer een cadeau voor haar vader.
Ik maakte maar een grapjequote:Op donderdag 18 februari 2010 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij van ons, djeez.
Koop zo'n gebroken hartje aan een ketting, en geef de ene helft aan haarquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:39 schreef Bortecinem het volgende:
Najah, dan koop ik toch maar parfum ofzo.
HAHAHA. Zulke kettingen hadden we vroeger altijd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop zo'n gebroken hartje aan een ketting, en geef de ene helft aan haar.
Daarom, leuk cadeau toch? Of bak een taart met een foto van haar erop.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HAHAHA. Zulke kettingen hadden we vroeger altijd.
Haar hele kamer hangt vol met foto's (waar ook genoeg foto's van ons twee tussen zitten).quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:57 schreef Ayca het volgende:
Hmm koop anders zo'n digitaal fotolijstje met foto's van jullie erop ofzo?ik ben altijd heel slecht met cadeautjes, sorry.
Nope, ze houdt niet van lezen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Houdt ze van lezen ofzo? Misschien een boek kopen dat bij haar interessegebied past.
Pff, ik weet niet. Ik ben ook slecht in cadeautjes bedenken.Verjaardagen zijn sowieso onzin.
Ik weet nog dat geblondeerde haren bij mannen echt hip was bij jongens... Dat waren vreselijke tijden, al die jongens met uitgroei e.d.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:05 schreef Rookert het volgende:
Mag het hopen, blond is nooit echt mijn favoriet geweest en bovendien is geverfd blond triest
Dat is echtquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat geblondeerde haren bij mannen echt hip was bij jongens... Dat waren vreselijke tijden, al die jongens met uitgroei e.d._!
Over precies een maand en 4 uur zit ik in het vliegtuig naar warmere oorden.quote:
Ik ben nog steeds jaloersquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over precies een maand en 4 uur zit ik in het vliegtuig naar warmere oorden.
Mijn moeder gaat 11 maart naar Turkijequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over precies een maand en 4 uur zit ik in het vliegtuig naar warmere oorden.
Voorjaarsvakantiequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, ik kom thuis, zegt mijn broertje: 'ik heb vakantie trouwens"
Waarom echt?
Jij hoort netjes naar school te gaan, i.p.v. op vakantie te willen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat 11 maart naar Turkijeen ik mag niet mee.
een beetje liggen zonnebaden, historische gebouwen in cairo bekijken, rondrijden in de Sub, af en toe een potje tennis, dagelijks naar de gym.... Life is good.quote:
....quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
een beetje liggen zonnebaden, historische gebouwen in cairo bekijken, rondrijden in de Sub, af en toe een potje tennis, dagelijks naar de gym.... Life is good.
Egyptenaren zijn Noord-Afrikanenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:05 schreef IHVK het volgende:
Over een maand zit in lekker in Rotterdam en Leiden.![]()
Egypte.Arabieren.
Leiden wil het Glazen Huis van 3FM in Leiden hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:05 schreef IHVK het volgende:
Over een maand zit in lekker in Rotterdam en Leiden.![]()
Egypte.Arabieren.
Afrika.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Egyptenaren zijn Noord-Afrikanen
TurkenKoerden
Irakezen
Faalhazen
. Oost-Europeanen
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |