quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Zo'n taalnazi ben ik ook weer niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Marokkanen op FOK! - Ga we na #57 eindelijk eens meeten?
Google is een bitch.
Wel de goede post quoten dan he.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo'n taalnazi ben ik ook weer niet.
Nu ook niet hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zijn de mannen niet meer van haar af te slaan.
Ah, wat schattig!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
Nou mijn broertje heeft alle voetbalplaatjes hoor.![]()
En nu ga ik hem maar naar voetbal brengenbroertjes
![]()
Tot ziens.
Stomme zeikerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
![]()
Tot ziens.
Heb je je rijbewijs al dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
![]()
Tot ziens.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat?
edit: oh voetbalplaatjes![]()
Ik meende ieder woord![]()
Ze is zeker naar zo'n hip vrouwenfeest (waar een paar topics terug over gesproken werd)quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:43 schreef Ayca het volgende:
Feest vieren.![]()
Waarom heeft ze ons niet uitgenodigd?!
Ojaquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze is zeker naar zo'n hip vrouwenfeest (waar een paar topics terug over gesproken werd).
Ik neem alles terug over Limburg! Zelis ik wil ook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
ze is zeker adana kebab aan het eten.
Een kort dutje is af en toe wel fijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen die in de middag gaan slapen.
Kort ja (17 min. bijvoorbeeld) maar niet 2 uur zodat je alles nog om 10 uur moet doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een kort dutje is af en toe wel fijn.
Oké, maximaal een uurtje kan wel fijn zijn (heel af en toe), vooral op een hete zomerdag, maar niet langer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een kort dutje is af en toe wel fijn.
Hihi, wat schattig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:26 schreef IHVK het volgende:
http://tinyurl.com/yb2plsd
Ik vind dit een mooi tune.
Deuntje. Een deuntje. Niks geen 'tune'.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:26 schreef IHVK het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:26 schreef IHVK het volgende:
theme bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deuntje. Een deuntje. Niks geen 'tune'.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Rookert het volgende:
http://www.xs4all.nl/~atwisk/tvtunes/mp3/Netwerk%20-%20Begin.mp3
Supervet
Ga fietsen jij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, en nu ik toch bezig ben: het is 'een mooie tune', aangezien 'tune' een de-woord is.
Waar ik heb de topic gezegd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je zo nodig 'de topic' wil zeggen, moet je ook 'de tune' zeggen.
Die van Rondom 10 is veel vetter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef Rookert het volgende:
http://www.xs4all.nl/~atwisk/tvtunes/mp3/Netwerk%20-%20Begin.mp3
Supervet
Nice, ik vind het programma kut btwquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die van Rondom 10 is veel vetter.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:32 schreef Ayca het volgende:
En nu wat tune's die worden gebruikt bij het Turkse nieuws.
Hij mist wel het bombastische karakter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die van Rondom 10 is veel vetter.
Serieus? Nee toch?quote:
Serieus helaas.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Serieus? Nee toch?![]()
Die soundtrack is wel baas, Hans Zimmer
Niet de tune van het nieuws, maar dat soort epische liedjes (bijvoorbeeld Lux Aeternaquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft het Turkse nieuws zo'n sensationeel deuntje?
Nou ja, ze kiezen tenminste kwaliteitsmuziek uitquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet de tune van het nieuws, maar dat soort epische liedjes (bijvoorbeeld Lux Aeterna) worden vaak gebruikt om het nieuws te ondersteunen.
Natuurquote:Ants live altruistically, but some die altruistically too.
When ants of the species Temnothorax unifasciatus get sick, they abandon their nest, walking far away from their relatives to die alone.
They perform this act of heroism to prevent the illness that is killing them from spreading to the colony.
The discovery, published in Current Biology, is the first time that such behaviour has been shown in ants or any other social insect.
Pff de mieren zijn zelfs links.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_8516000/8516017.stm
[..]
Natuur
Gebakken aardappelen, een hamburger (een goede) en groenteshizzlequote:
Als je me lief aankijkt, misschien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
wik ik wil voor m'n verjaardag jouw hersenen..
je weet dat ik alleen boos kan kijken.. gemeen ben je!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je me lief aankijkt, misschien.
Whehe,quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je weet dat ik alleen boos kan kijken.. gemeen ben je!
wik ik betaal je als jij ervoor zorgt dat ik over ga, door mijn toetsen te maken..quote:
Raus! Schnell! Arbeit macht frei!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
![]()
als ik overga krijgt iedereen uit dit topic een cadeau omdat jullie mij hebben gesteund in deze moeilijke tijden.
Geen loze beloftes maken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
![]()
als ik overga krijgt iedereen uit dit topic een cadeau omdat jullie mij hebben gesteund in deze moeilijke tijden.
Jij wil gewoon een cadeau!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Raus! Schnell! Arbeit macht frei!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoezo? Als ik jullie zou kennen, kregen jullie echt.
Nu al terugkrabbelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |