Ik blijf erbij dat het stoerdoenerij is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Misschien lukt het ze wel als de z de achterste letter van een woord is maar niet als het de beginletter van een woord is. Weet jij veel..
Stoerdoenerij, of gewoon erbij willen horen. Zonder straataccent kun je zeker niet overleven in de ghetto's van Nederlandquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het stoerdoenerij is.
Mijn broertje zei dat laatst toen hij aan het slapen was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:23 schreef Rookert het volgende:
*vriendelijke, ontwetende, guitige nerdstudent* Wat is tozz ook alweer?
Dat kán je denken ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het stoerdoenerij is.
Jij denkt dat ze allemaal spraakproblemen hebben en nodig eens de logopedist met een bezoekje moeten vereren?quote:
Sommigen van hen wellicht ja..quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze allemaal spraakproblemen hebben en nodig eens de logopedist met een bezoekje moeten vereren?
Doe datquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor de tip, een 8,2 op imdb.com - dus ga ik hem even kijken.
Spraakgebrek dus!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:21 schreef Sjaakz het volgende:
De "Z" als een "S" uitspreken is gewoon Amsterdams.
En Hagenezen hebben ook wel een aparte "Z"
Hij is al aan het downloadenquote:
Dat ook. Letters horen gewoon normaal uitgesproken te worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef Sjaakz het volgende:
Hoewel ik het Amsterdams best lelijk vind om te horen heb ik meer moeite met mensen die de "S" als een "Z" uitspreken.
In veel dorpen er omheen is het nog veel erger.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ook. Letters horen gewoon normaal uitgesproken te worden.
Rotterdams is overigens ook lelijk.
Valt wel mee...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Rotterdams is overigens ook lelijk.
Oh, ben jij ook een Rotterdammer?quote:
Oh jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van discussieleid(st)er?
Dat is heéééééél gezond, weet je hoeveel vitamines en anti-oxidanten daarin zitten? Het is wellicht één der gezondste vruchten. Echt.quote:
I knowquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is heéééééél gezond, weet je hoeveel vitamines en anti-oxidanten daarin zitten? Het is wellicht één der gezondste vruchten. Echt.²
Probeer het maar.quote:
Moge Allah onze moeders beschermen en voor ons behouden!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Probeer het maar.Het is wel vervelend om alles eruit te halen, maar gelukkig wilde mijn moeder het wel doen
Eruit halen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Probeer het maar.Het is wel vervelend om alles eruit te halen, maar gelukkig wilde mijn moeder het wel doen
Amen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moge Allah onze moeders beschermen en voor ons behouden!²
Hehe, het is gewoon fruit hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een spacend ding is dat zeg![]()
Wat een vet ding
Gewoon.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toch wel een van je betere binnenkomers, vanwaar deze liefde![]()
Peace
Misschien als jij hem spacet wel!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh, verwachtte dat het op zijn minst wel kon praten
Ik ben mijn mobieltje kwijt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik moet de oplader van mn mobieltje zien te vinden..geen leuke klus
Nóg gekker?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Zelfs mét het raam open en 1 dunne deken is het warm..ik word gek.
Oh ok. Hoe is het met je "depressie"?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vooooooooral serieus erop ingaan gozer.
Het gaat wel}:|quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh ok. Hoe is het met je "depressie"?²
Volgens mij krijgt iedereen daar wel even last van..quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Serieus, ik heb ook eens zo'n periode gehad. Toen was ik 17. Ik had echt nergens zin in. Toen ben ik ook gestopt met de opleiding. Was één van mijn beste beslissingen ooit.
Want daardoor ben ik een half jaar later met een andere opleiding begonnen, een opleiding die me maandelijks 1500 netto oplevert.²
Kijk een miljonair lief aan en je hebt binnen no time al het geld tot je beschikking dat je hartje maar kan begeren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt iedereen daar wel even last van..![]()
Maarmaarmaar ik wil rijk worden. Weet alleen nog niet hoe en wat. Ik heb een plan nodig
Neuh, ik wil mn eigen geld verdienen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk een miljonair lief aan en je hebt binnen no time al het geld tot je beschikking dat je hartje maar kan begeren.
Wat voor opleiding was het?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Serieus, ik heb ook eens zo'n periode gehad. Toen was ik 17. Ik had echt nergens zin in. Toen ben ik ook gestopt met de opleiding. Was één van mijn beste beslissingen ooit.
Want daardoor ben ik een half jaar later met een andere opleiding begonnen, een opleiding die me maandelijks 1500 netto oplevert.²
Nou, dan houd je het in gedachten als reserveplan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neuh, ik wil mn eigen geld verdienen.
WTF!!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neuh, ik wil mn eigen geld verdienen.
Ach, Nadia wordt niet gemist. Vreemd figuur, dat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
WTF!!!!!
HISTORISCH MOMENT MENSEN!!!!!!!!!!!!
Een vrouw die haar eigen geld wilt verdienen! Kennen jullie nadia nog![]()
Wel een leuk nummer, John Legend zijn cameo slaat alleen nergens op, kutpromotiequote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef Sala-adin het volgende:
Die had de meest kansloze gold diggende praatjes
http://www.worldstarhiphop.com/videos/vide...8j9925sv1tbz7zL
[X] terecht
[ ] Onterecht
Stond ook op Dumpert.nl gisterenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:47 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh68j9925sv1tbz7zL
[X] terecht
[ ] Onterecht
Nu dan
Niet zo chaggie. Waar is de liefdequote:Op donderdag 18 februari 2010 15:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo strontvervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |