scherpquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:47 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik zou een stukje van je riem afhalen.
leukquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Bleh, vieze spiegel.
Alles H&M, op over-the-knee-laarzen na (Taft)
Leuk en de laarzen zijn erg gaafquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Bleh, vieze spiegel.
jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Bleh, vieze spiegel.
Mooiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Bleh, vieze spiegel.
quote:
Geen lolcat..quote:Op zondag 28 februari 2010 11:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
I like!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang leve de iPhone-kwaliteitsfoto's
Oh en mijn haar had ik net gewassen, dit is dus niet gestyled
quote:
wat een emoquote:Op zondag 28 februari 2010 11:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee geen lolcat, die heeft straf. Ze heeft vanochtend over me heen geplast![]()
![]()
Ik ben niet zo'n fan van de schoenen, zien er een beetje plastic uit. Zijn dat niet van die krengen die heel gauw al pijn gaan doen i.v.m. gemene snijrandjes en zo?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
I like!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ook van plasticquote:Op zondag 28 februari 2010 12:25 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van de schoenen, zien er een beetje plastic uit. Zijn dat niet van die krengen die heel gauw al pijn gaan doen i.v.m. gemene snijrandjes en zo?
Goed gecombineerd verder, is fijn.
Das wel balen hoor. Kan je d'r niet van die 'party-feet'-dingen in doen? Die zijn wel erg fijn. Ik zou dat echt niet kunnen hoor, de hele dag vrijwillig op pijnlijke hakken rondlopen. Word ik goed chagrijnig van.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Zijn ook van plastic![]()
Onder sommige kleren vind ik het ook een beetje hoochie maar zo ging het wel vond ik
Ze doen niet zeer i.v.m. randjes, wel aan mijn tenen na een paar uur staan.
Ik loop er ook niet de hele dag op inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef Marouska het volgende:
[..]
Das wel balen hoor. Kan je d'r niet van die 'party-feet'-dingen in doen? Die zijn wel erg fijn. Ik zou dat echt niet kunnen hoor, de hele dag vrijwillig op pijnlijke hakken rondlopen. Word ik goed chagrijnig van.
Mooie nagelsquote:Op zondag 28 februari 2010 13:14 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Jurk, panty & vest H&M, Vest, tas en riem Mango, laarsjes Dr. Adams
Merci. En nee, ben niet meer thuis maar in de universiteitsbibliotheek, dus een beetje foto's gaan schieten is wellicht wat raar hier.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Leuk ja
Heb je ook een overall foto?
Dope kicksquote:Op zondag 28 februari 2010 15:58 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, kom maar op met het commentaar dat ik een V-hals draag![]()
Dat hoeft toch niet zo?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:58 schreef RaymanNL het volgende:
En ja, kom maar op met het commentaar dat ik een V-hals draag![]()
Zo vel blauw is het niet hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 16:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Dope kicks![]()
Verder vind ik het grijs en felblauw niet zo mooi bij elkaar passen.
Je hebt gelijkquote:
Anders zakt mn broek af hehquote:Op zondag 28 februari 2010 16:13 schreef choclat het volgende:
[..]
ik stoor me een beetje aan je riem, voor de rest wel oké
Mooie outfit.quote:
Da's mn normale brilquote:Op zondag 28 februari 2010 18:07 schreef Marouska het volgende:
[..]
Mooie outfit.
Alleen, is die bril noodzakelijk? Ik vind 'm zo cliché...
Tof! Mint kleurtje nagellak?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:14 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Jurk, panty & vest H&M, Vest, tas en riem Mango, laarsjes Dr. Adams
Wauw, ik heb -7,5 en kan mij daadwerkelijk niet voorstellen dat je dan nog een bril zou dragen ipv lenzen. Ik bedoel, als ik m'n bril op m'n neus draag houdt de wereld letterlijk op bij de randjes.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's mn normale brilIk heb -8
En ik vind hem tof.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef Marouska het volgende:
[..]
Wauw, ik heb -7,5 en kan mij daadwerkelijk niet voorstellen dat je dan nog een bril zou dragen ipv lenzen. Ik bedoel, als ik m'n bril op m'n neus draag houdt de wereld letterlijk op bij de randjes.
En had je succes?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was vanmiddag, ik was op visite bij mijn oma.
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
restecp.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten wat je oma met je deed toen ze je zag in dat geile shirtquote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf, dat t-shirt heb ik ook!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil jouw kindjequote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:36 schreef Marouska het volgende:
Ik kwam laatst deze tegen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Play them off keyboard cats.
[ afbeelding ]
(threadless.com)
Die katten huilen niet naar de maan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
Jij hebt geloof ik echt een awesome slaapkamer.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
I like!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie spiegel iigquote:Op zondag 28 februari 2010 23:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik echt een awesome slaapkamer.
Ik moest echt keihard lachen, de combinatie van dat shirt (zonder hoofd), die armen en je oma op de achtergrond deden 't 'm!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik echt een awesome slaapkamer.
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:36 schreef Marouska het volgende:
Ik kwam laatst deze tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:06 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Tijdperk van de spijkerjasjes ligt toch al mijlenver achter ons?
Verder wel oke!
Niets, maar zo'n spijkerjasje ziet er gewoon niet meer uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]!
Wat maakt het nu uit dat ze een spijkerjasje aanheeft als het er goed uit ziet
Niet je mening als feit proberen weer te gevenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:32 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Niets, maar zo'n spijkerjasje ziet er gewoon niet meer uit.
In de jaren '90 misschien, maar nu niet meer
Naja, ik vind het er gewoon niet uit zien. En blijkbaar ben ik niet de enige, want ik zie zelden nog iemand met z'n spijkerjasje.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Niet je mening als feit proberen weer te gevenDaarnaast vind ik het er leuk uit zien..
En ik vind dat niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Naja, ik vind het er gewoon niet uit zien..
Oh, maar de jeans-look mag anders weer he-le-maal deze lente/zomer.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Naja, ik vind het er gewoon niet uit zien. En blijkbaar ben ik niet de enige, want ik zie zelden nog iemand met z'n spijkerjasje.
Conformist.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:32 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd nog een winkel van binnen gezien?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:06 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Tijdperk van de spijkerjasjes ligt toch al mijlenver achter ons?
Verder wel oke!
Ja, maar niet de kringloopwinkels waar jij je kleding koopt.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd nog een winkel van binnen gezien?
Hihihihi, jij maakt een goede slechte grapquote:Op maandag 1 maart 2010 13:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja, maar niet de kringloopwinkels waar jij je kleding koopt.hihihi
Nee even serieus, ik heb de spijkerjasjes de afgelopen jaren niet meer bij een Bijenkorf, M@W, Hillfiger zien hangen.
Maar goed, over smaak valt niet te twisten. Ik vind het lelijk, maar iemand anders vind het wel mooi. Even goede vrienden.
Kijk eens. Een spijkerjasje bij de Bijenkorf van Tommy Hilfiger. En oja, kijk ook bij de M@W zijn ze te koop.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:11 schreef w00h00 het volgende:
Nee even serieus, ik heb de spijkerjasjes de afgelopen jaren niet meer bij een Bijenkorf, M@W, Hillfiger zien hangen.
Damnit je bent me voorquote:Op maandag 1 maart 2010 13:32 schreef Debsterr het volgende:
Okay, ik kom bij de H&M etc. en daar hangt het vol met denim op dit moment. Ook spijkerjasjes. Vandaar.
Wat heb ik op de dames afdeling te zoeken?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Kijk eens. Een spijkerjasje bij de Bijenkorf van Tommy Hilfiger. En oja, kijk ook bij de M@W zijn ze te koop.
Weet je zeker dat je de afgelopen 5 jaar wel achter je computertje vandaan ben geweest?
Rot gewoon op troll.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wat heb ik op de dames afdeling te zoeken?
Dat jij daar loopt te neuzen tussen de lingerie, ouwe slipjessnuiver.
hiihih
Thnx, mooie fit van je selvagequote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef Jeltosfive het volgende:
Netjes don-diablo![]()
Op naar school
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WRONNNNGGGquote:Op maandag 1 maart 2010 12:32 schreef w00h00 het volgende:
[..]
mooie kroonluchter, mooie outfit, mooi lichaam. Jammer van de rommel in je huisquote:Op zondag 28 februari 2010 11:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
I like!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind je broek/legging heel leuk! Je schoenen kan ik niet zo goed zien, enkellaarsjes denk ik?quote:
Dank u mevrouw, had 2 gesprekken vanochtend vandaar suited and bootedquote:Op maandag 1 maart 2010 17:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Leuk don-diablo, 's ochtends iets bijzonders op het programma gehad? Omdat je 's middags meer casual gekleed ging?
@ Jeltosfive, ook erg leukIk houd persoonlijk niet van opgerolde spijkerbroeken maar het geheel is leuk bij elkaar gezocht
@ Fortitudo: nou de balans hangt naar de goede kantthanks voor de complimentjes
dan ga ik nu even de rommel opruimen samen met lolcat
Ja heel de H&M hangt vol denim zooiquote:Op maandag 1 maart 2010 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihihihi, jij maakt een goede slechte grap.
Okay, ik kom bij de H&M etc. en daar hangt het vol met denim op dit moment. Ook spijkerjasjes. Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |