Dope kicksquote:Op zondag 28 februari 2010 15:58 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, kom maar op met het commentaar dat ik een V-hals draag![]()
Dat hoeft toch niet zo?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:58 schreef RaymanNL het volgende:
En ja, kom maar op met het commentaar dat ik een V-hals draag![]()
Zo vel blauw is het niet hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 16:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Dope kicks![]()
Verder vind ik het grijs en felblauw niet zo mooi bij elkaar passen.
Je hebt gelijkquote:
Anders zakt mn broek af hehquote:Op zondag 28 februari 2010 16:13 schreef choclat het volgende:
[..]
ik stoor me een beetje aan je riem, voor de rest wel oké
Mooie outfit.quote:
Da's mn normale brilquote:Op zondag 28 februari 2010 18:07 schreef Marouska het volgende:
[..]
Mooie outfit.
Alleen, is die bril noodzakelijk? Ik vind 'm zo cliché...
Tof! Mint kleurtje nagellak?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:14 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Jurk, panty & vest H&M, Vest, tas en riem Mango, laarsjes Dr. Adams
Wauw, ik heb -7,5 en kan mij daadwerkelijk niet voorstellen dat je dan nog een bril zou dragen ipv lenzen. Ik bedoel, als ik m'n bril op m'n neus draag houdt de wereld letterlijk op bij de randjes.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's mn normale brilIk heb -8
En ik vind hem tof.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef Marouska het volgende:
[..]
Wauw, ik heb -7,5 en kan mij daadwerkelijk niet voorstellen dat je dan nog een bril zou dragen ipv lenzen. Ik bedoel, als ik m'n bril op m'n neus draag houdt de wereld letterlijk op bij de randjes.
En had je succes?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was vanmiddag, ik was op visite bij mijn oma.
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
restecp.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |