scherpquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:47 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik zou een stukje van je riem afhalen.
leukquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Bleh, vieze spiegel.
Alles H&M, op over-the-knee-laarzen na (Taft)
Leuk en de laarzen zijn erg gaafquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Bleh, vieze spiegel.
jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Bleh, vieze spiegel.
Mooiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Bleh, vieze spiegel.
quote:
Geen lolcat..quote:Op zondag 28 februari 2010 11:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
I like!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang leve de iPhone-kwaliteitsfoto's
Oh en mijn haar had ik net gewassen, dit is dus niet gestyled
quote:
wat een emoquote:Op zondag 28 februari 2010 11:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee geen lolcat, die heeft straf. Ze heeft vanochtend over me heen geplast![]()
![]()
Ik ben niet zo'n fan van de schoenen, zien er een beetje plastic uit. Zijn dat niet van die krengen die heel gauw al pijn gaan doen i.v.m. gemene snijrandjes en zo?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
I like!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang leve de iPhone-kwaliteitsfoto's
Oh en mijn haar had ik net gewassen, dit is dus niet gestyled
Zijn ook van plasticquote:Op zondag 28 februari 2010 12:25 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van de schoenen, zien er een beetje plastic uit. Zijn dat niet van die krengen die heel gauw al pijn gaan doen i.v.m. gemene snijrandjes en zo?
Goed gecombineerd verder, is fijn.
Das wel balen hoor. Kan je d'r niet van die 'party-feet'-dingen in doen? Die zijn wel erg fijn. Ik zou dat echt niet kunnen hoor, de hele dag vrijwillig op pijnlijke hakken rondlopen. Word ik goed chagrijnig van.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Zijn ook van plastic![]()
Onder sommige kleren vind ik het ook een beetje hoochie maar zo ging het wel vond ik
Ze doen niet zeer i.v.m. randjes, wel aan mijn tenen na een paar uur staan.
Ik loop er ook niet de hele dag op inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef Marouska het volgende:
[..]
Das wel balen hoor. Kan je d'r niet van die 'party-feet'-dingen in doen? Die zijn wel erg fijn. Ik zou dat echt niet kunnen hoor, de hele dag vrijwillig op pijnlijke hakken rondlopen. Word ik goed chagrijnig van.
Mooie nagelsquote:Op zondag 28 februari 2010 13:14 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Jurk, panty & vest H&M, Vest, tas en riem Mango, laarsjes Dr. Adams
Merci. En nee, ben niet meer thuis maar in de universiteitsbibliotheek, dus een beetje foto's gaan schieten is wellicht wat raar hier.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Leuk ja
Heb je ook een overall foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |