Ik wil niet weten wat je oma met je deed toen ze je zag in dat geile shirtquote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was vanmiddag, ik was op visite bij mijn oma.
Gaaf, dat t-shirt heb ik ook!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil jouw kindjequote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:36 schreef Marouska het volgende:
Ik kwam laatst deze tegen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Play them off keyboard cats.
[ afbeelding ]
(threadless.com)
Die katten huilen niet naar de maan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
Jij hebt geloof ik echt een awesome slaapkamer.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
I like!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang leve de iPhone-kwaliteitsfoto's
Oh en mijn haar had ik net gewassen, dit is dus niet gestyled
Goeie spiegel iigquote:Op zondag 28 februari 2010 23:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik echt een awesome slaapkamer.
Ik moest echt keihard lachen, de combinatie van dat shirt (zonder hoofd), die armen en je oma op de achtergrond deden 't 'm!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik echt een awesome slaapkamer.
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:36 schreef Marouska het volgende:
Ik kwam laatst deze tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:06 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Tijdperk van de spijkerjasjes ligt toch al mijlenver achter ons?
Verder wel oke!
Niets, maar zo'n spijkerjasje ziet er gewoon niet meer uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]!
Wat maakt het nu uit dat ze een spijkerjasje aanheeft als het er goed uit ziet
Niet je mening als feit proberen weer te gevenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:32 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Niets, maar zo'n spijkerjasje ziet er gewoon niet meer uit.
In de jaren '90 misschien, maar nu niet meer
Naja, ik vind het er gewoon niet uit zien. En blijkbaar ben ik niet de enige, want ik zie zelden nog iemand met z'n spijkerjasje.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Niet je mening als feit proberen weer te gevenDaarnaast vind ik het er leuk uit zien..
En ik vind dat niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Naja, ik vind het er gewoon niet uit zien..
Oh, maar de jeans-look mag anders weer he-le-maal deze lente/zomer.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Naja, ik vind het er gewoon niet uit zien. En blijkbaar ben ik niet de enige, want ik zie zelden nog iemand met z'n spijkerjasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |