Ik ga voor je bezig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:01 schreef marcel-o het volgende:
iemand een HQ render?
veel soeps mislukken door de lage resolutie
Netjes!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:23 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
ook nog maar weer 1 van mij dan
kon de font die gebruikt was niet vinden; dus zelf maar even wat scheurtjes in de letters gemaakt
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:29 schreef TPS het volgende:
Dat ik dit nog heb mogen meemaken, wat prachtig!
Qua figuur het zelfde!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:45 schreef PlakkieOle het volgende:
[..]
http://users.telenet.be/libeer/charisma3.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:08 schreef Downstar het volgende:
ToT waar blijven je mooie shops??
Geen Deventenaar meer, ik ben naar een klein kutgehucht verhuisd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben vandaag flink aan het klussen en heb momenteel weinig tijd om een shopje te maken, maar misschien vanavond weer. Sowieso moet ik weer ff inspiratie zien te vinden.
haha gaafquote:
Hue, saturation, contrast en vibrance!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
haha gaaf![]()
doe doe je die kleur van zn harses ?
mocht ze willen, zo'n figuurquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje te gehaast gemaakt!
kleurtoon, verzadiging?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hue, saturation, contrast en vibrance!
Ow en een beetje burn en dodge.
En die ene boven Kleurtoon/verzadiging.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
mocht ze willen, zo'n figuur
[..]
kleurtoon, verzadiging?
die laatste 2 zie k niet zo 123 ?
quote:
Whehehe idd!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:19 schreef Kw4Kje het volgende:
Als je van beneden naar boven scrolt.
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
*Kuch!*
[PAINT] plaatje van die Paul (net bij Uri Geller geweest)
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In de herkansing dan maar
[ afbeelding ]
Deze werd trouwens creepy bevonden door iemand!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken wie de jaren '90 bewust hebben meegemaakt!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In de herkansing dan maar
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:00 schreef Kw4Kje het volgende:
Mis het niet......a.s zondag bij SBS 6!
Paul gaat langs bij de Hells Angels!
In Undercover in Nederland
[ afbeelding ]
Ongelooflijk, ik loop hier tussen de mannen van de Hells Angels en ze hebben het niet eens door!
deze heeft n wat meer Finnenmocro smoelwerkquote:
Finnen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:19 schreef marcel-o het volgende:
[..]
deze heeft n wat meer Finnen smoelwerk
Ik niet dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken wie de jaren '90 bewust hebben meegemaakt!
Paul is de nieuwe playboybunny?quote:
Idee is in ieder gevalquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef HaJee het volgende:
Weinig tijd, matige bijdrage![]()
[ afbeelding ]
Hmm.....zag hem laatst in een discotheek........ah fijn ik heb een foto gemaakt:quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan ook best een aardig stukje dansen!
GMTA!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:14 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Hmm.....zag hem laatst in een discotheek........ah fijn ik heb een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
GMTA!
[PAINT] plaatje van die Paul (net bij Uri Geller geweest)
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:29 schreef TPS het volgende:
Ahahahahaha die laatsteheld (ik bedoel die van ToT
)
vrouwen hygiene is overratedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:22 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit weekend komen er waarschijnlijk weinig paintjes van mij er meer bij, want ik krijg schoon vrouwvolk over de vloer!
quote:
[PAINT] plaatje van die Paul (net bij Uri Geller geweest)quote:
Helemaal niet gezienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
[PAINT] plaatje van die Paul (net bij Uri Geller geweest)Dit is echter wel een mooier plaatje!
Tja, HaJee is gewoon de Paul op Photoshopgebied he!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Minifan het volgende:
[..]
Helemaal niet gezien
Maar dat is wel een betere fotosoepIk krjg het veranderen van huidskleuren enzo niet voor elkaar
Vol verwachting klopt ons hartquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:21 schreef ToT het volgende:
Ff iemand van het station ophalen. Vanavond probeer ik een leuk verhaaltje te maken a.d.h.v. de paintjes die ik heb gemaakt!Ik heb al met een stuk of 8 een leuk lopend verhaal in gedachten!
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:33 schreef ToT het volgende:
HET VERHAAL VAN EPIC PAUL!
Er was eens een heerschende baas die Epische PaulGod heette:
[ afbeelding ]
Jaren geleden schiep God hemel en aarde.
Op dag nummero zoveel schiep hij de beestjes.
Één van deze beestjes was de Epische Paulslang, die de later geschapen mensen ging pesten:
[ afbeelding ]
Hij liet de mensen appelhappen waardoor God pissig op hen werd. Epische Paulslang lolde en werd als beloning anaal verwend door de duivel:
[ afbeelding ]
Een ander beestje dat in die tijd leefde was de Epische PaulBever:
[ afbeelding ]
Epische PaulGod was pissig op de door hem geschapen mensen en schiep Darwin om de Epische PaulBever te laten evolueren tot de Epic PaulMan, hier als jonge spruit te zien:
[ afbeelding ]
(Ja, lang haar was bij de eerste EpicPaulMan in de mode!)
De Epische Paulslang evolueerde onder invloed van het zaad van de duivel in zijn holletje door tot SuperWormPaul!
[ afbeelding ]
De eerder geschapen mensen vonden de Epic PaulMan maar een newfag en wilden hem Pownen. God stuurde een gevleugelde idioot naar de mens toe en zei dat hij maar lekker moest gaan schapenneuken en Epic Paulman met rust moest laten.
[ afbeelding ]
Epic Paulman kreeg de kans om zich verder door te ontwikkelen en besloot op een gegeven moment om gewoon Epic Paul te gaan heten.
Hij pakte een hamer om een zwaard te gaan smeden.
[ afbeelding ]
Epic Paul pakte zijn zwaard en hakte de kop van de schapenneukende man, die hem had willen Pownen, af.
[ afbeelding ]
Paul merkte dat hij te veel heerschte voor de mensen van deze tijd, en besloot een poosje te gaan wachten.
[ afbeelding ]
Omdat hij op een gegeven moment toch wat krakkemikkig geworden was, besloot hij wat mensen te gaan Pownen om met hun bloed zijn lichaam weer te herstellen.
[ afbeelding ]
Al gauw zagen de mensen in dat hij de meest ultieme warrior aller tijden was, en gaven hem heerschappij over een groot rijk.
[ afbeelding ]
Hij had alles wat zijn hartje begeerde: macht, roem, rijkdom en een bunch'o geyle chickz0rz om geyle neuqsecks mee te hebben.
[ afbeelding ]
Ook was hij een begenadigd danser, zowel met geyle chickz0rz...
[ afbeelding ]
...als solo...
[ afbeelding ]
....als multi-culti....
[ afbeelding ]
....als zelfs met de doden!
[ afbeelding ]
Helaas waren modernere dansen niet echt wat voor Epic Paul.
[ afbeelding ]
Toch had hij nog steeds ruim genoeg succes bij de chickies:
[ afbeelding ]
....die hij vaak graag met zijn grappen en grollen verraste.
[ afbeelding ]
Geyle neuqsecks kreeg hij ook in deze moderne tijden nog meer dan genoeg!
[ afbeelding ]
Ondertussen maakte de SuperWormPaul rare evolutiesprongen mee.
[ afbeelding ]
WORDT VERVOLGD!!!
SuperWormPaul gaat een grote rol spelen in het leven van Epic Paul!
Zie eerst dit topic maar eens vol te krijgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:48 schreef ToT het volgende:
Deeltje 2 is gemaakt, ff de foto's er bij zoeken.
Deel 3 is in gedachten ook al klaar, maar moet dus nog uitgewerkt worden!
quote:
And you rock!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
WAUW! Wat een geweldig verhaal weer!ToT you rule!
![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
And you rock!
[ afbeelding ]
Deeltje 3 is al weer in elkaar geflanst!Ff de pica's er bij zoeken. De laatste foto's plemp ik er toch maar in deeltje 4 er in, anders wordt het allemaal zo veel in 1 keer!
WTF! Wat doet ie met die auto!?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:39 schreef ToT het volgende:
DEELTJE 3!!!!
Paul raakte helemaal gefrustreerd!
Eerst probeerde hij zijn woede te uiten met harde muziek.
[ afbeelding ]
Vervolgens werd hij gokverslaafd, maar zijn kick-ass coolness leek verdwenen te zijn doordat zijn zelfvertrouwen een deuk had opgelopen. Hij verloor het ene spel na het andere!
[ afbeelding ]
Ook zijn lichaam liet het steeds meer afweten, omdat hij zichzelf steeds meer verwaarloosde.
[ afbeelding ]
Hij kreeg enorme vreetbuien, in de hoop om zo zijn verdriet te verzachten.
[ afbeelding ]
Hij ging allerlei sexuele experimenten doen om voldoening te krijgen. Eerst liet hij zich stevig palen door een cowboy.
[ afbeelding ]
...maar zijn sexuele experimenten werden steeds extremer.
[ afbeelding ]
PAUL, GODVERDOMME!!! JE LAAT HET!!!
[ afbeelding ]
Hij trok zich terug, probeerde zich te verbergen voor de wereld. Hij zat er over te denken zich te gaan vermommen.
[ afbeelding ]
Hij kwijnde steeds verder weg....
[ afbeelding ]
...steeds verder...
[ afbeelding ]
Op een gegeven moment kreeg hij een idee: DRUGS!
Hij rende naar zijn kasteel toe, 1 van de weinige dingen die hij nog op deze wereld overhad, dook zijn laboratorium in en maakte een cocktail van LSD, heroïne en meer van die plezante goedjes!
[ afbeelding ]
"Meteen uitproberen!" dacht hij. ALS hij naar de klote gaat, dan maar op een manier waarop hij er nog lol aan kan beleven!
[ afbeelding ]
Meteen kreeg hij een buikloop van hier tot Tokyo en ging stevig een portie op de pot zitten kleien terwijl de drugs inkickten.
[ afbeelding ]
Oh JA....ze kickten GOED in!
[ afbeelding ]
Hoe zal het verhaal van onze held eindigen? Gaat hij kapot aan de drugs, of komt hij er weer bovenop? Wat maakt hij allemaal mee tijdens de trip?
STAY TUNED!!!!
Geen idee!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:42 schreef Schroevendraaier het volgende:
Haha geweldig, hoe kom je erop![]()
Nieuw in dit topic?quote:
I know, maar die kop lijkt er zoveel op. Heeft geen paintjob nodig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuw in dit topic?
Is idd ook best een bek om mee te kunnen werken, maar dit topic gaat over onze held Paul!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:29 schreef HaJee het volgende:Mooi levensverhaal ToT
Ik miste alleen de geboorte
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk niet eens of 't wel een jongetje isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ziet er eigenlijk best vet ranzig uit zeg!
![]()
En thx!
Uiteraard niet, zal zodra ik weer tijd heb wel weer wat bedenkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:24 schreef ToT het volgende:
Maar dit levensverhaal betekent niet dat er niet nog meer paintjes gemaakt mogen worden he!![]()
![]()
Neuh, alledrie 100% origineel!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:35 schreef Minifan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of was die al langs gekomen? :$
Toch nog een redelijk hoog WTF-gehalte!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:55 schreef Minifan het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, iets minder gelukt
dat had het alquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch nog een redelijk hoog WTF-gehalte!
Geen idee, en ik hoef het niet te weten ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:38 schreef ToT het volgende:
idd jah!Gay travo party of zo?
Weer eentje van mij:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ook meteen ff in het verhaal verwerkt!
Ik herken Louis de Funès. Ik ben oudquote:Op zondag 21 februari 2010 20:41 schreef ToT het volgende:
Even kijken wie de ÉCHT ouwe lullen hier zijn!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik herken Louis de Funès. Ik ben oud![]()
![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is van Picassoquote:Op maandag 22 februari 2010 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het schilderij wel eens gezien, maarre.....
Ziet er al netjes uit!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef Minifan het volgende:
[..]
Hij is van Picasso
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 22 februari 2010 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ziet er al netjes uit!
Nog een beetje klooien met contrast, een GROTE zachte brush nemen om de overgang wat minder scherp te maken bij het voorhoofd, beetje dodge en burn en je bent een heel eind op weg!
heerschquote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef ToT het volgende:
Achter die 2 kale negers, waar nog een kleine blanke gozer tussen staat!
Neuh!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:50 schreef Minifan het volgende:
[..]![]()
Hij was ook niet heel moeilijk toch?
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ELK plaatje is tot nu toe in het verhaal verwerkt!
Hmmm ik wilde van die onderste een boef met een gestreept blousje en zo'n "Zware Jongens"-maskertje (van de Donald Duck) van maken met zo'n zwarte ronde bom in z'n hand, maar het lukt niet echt!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:08 schreef ToT het volgende:MEER SHOPMATERIAAL!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Game on!
Awesomeness!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:20 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, inspiratie van ToT![]()
quote:
Geen idee, het is één of ander heel ielig oud verwaarloosd Chinees kereltje!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
wie is deze man met schimmel op zijn hoofd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |