abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78208070
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

WAUW! Wat een geweldig verhaal weer! ToT you rule!
And you rock!

Deeltje 3 is al weer in elkaar geflanst! Ff de pica's er bij zoeken. De laatste foto's plemp ik er toch maar in deeltje 4 er in, anders wordt het allemaal zo veel in 1 keer!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 23:30:15 #177
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78208234
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 23:27 schreef ToT het volgende:

[..]

And you rock!

[ afbeelding ]

Deeltje 3 is al weer in elkaar geflanst! Ff de pica's er bij zoeken. De laatste foto's plemp ik er toch maar in deeltje 4 er in, anders wordt het allemaal zo veel in 1 keer!
Trouwen?
Echt geweldig jouw humor, keep them coming!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_78208779
DEELTJE 3!!!!

Ook zijn veldslagen verliepen niet meer zo soepeltjes als vroeger.

Geen hond wilde hem meer zien!

Paul raakte helemaal gefrustreerd!
Eerst probeerde hij zijn woede te uiten met harde muziek.

Vervolgens werd hij gokverslaafd, maar zijn kick-ass coolness leek verdwenen te zijn doordat zijn zelfvertrouwen een deuk had opgelopen. Hij verloor het ene spel na het andere!

Ook zijn lichaam liet het steeds meer afweten, omdat hij zichzelf steeds meer verwaarloosde.

En terwijl Epic Beard Paul zich met louche praktijken bezig hield....

...kreeg Epic Paul enorme vreetbuien, in de hoop om zo zijn verdriet te verzachten.

Hij ging allerlei seksuele experimenten doen om voldoening te krijgen. Eerst liet hij zich stevig palen door een cowboy.

...maar zijn sexuele experimenten werden steeds extremer.

PAUL, GODVERDOMME!!! JE LAAT HET!!!

Hij raakte zijn identiteit volledig kwijt!

Hij trok zich terug, probeerde zich te verbergen voor de wereld. Hij zat er over te denken zich te gaan vermommen.

Ondertussen begon Epic BeardPaul zich ook in de filmindustrie te mengen, maar hij stortte zich op de evil rollen:

Epic Paul stortte psychisch compleet in...

Hij kwijnde steeds verder weg....

...steeds verder...

Op een gegeven moment kreeg hij een idee: DRUGS!
Hij rende naar zijn kasteel toe, 1 van de weinige dingen die hij nog op deze wereld overhad, dook zijn laboratorium in en maakte een cocktail van LSD, heroïne en meer van die plezante goedjes!

"Meteen uitproberen!" dacht hij. ALS hij naar de klote gaat, dan maar op een manier waarop hij er nog lol aan kan beleven!

Meteen kreeg hij een buikloop van hier tot Tokyo en ging stevig een portie op de pot zitten kleien terwijl de drugs inkickten.

Oh JA....ze kickten GOED in!

Het voelde alsof zijn hersenen implodeerden!

Hoe zal het verhaal van onze held eindigen? Gaat hij kapot aan de drugs, of komt hij er weer bovenop? Wat maakt hij allemaal mee tijdens de trip?

STAY TUNED!!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door ToT op 04-03-2010 14:55:24 ]
  zaterdag 20 februari 2010 @ 00:01:24 #179
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78210085
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 23:39 schreef ToT het volgende:
DEELTJE 3!!!!

Paul raakte helemaal gefrustreerd!
Eerst probeerde hij zijn woede te uiten met harde muziek.

[ afbeelding ]

Vervolgens werd hij gokverslaafd, maar zijn kick-ass coolness leek verdwenen te zijn doordat zijn zelfvertrouwen een deuk had opgelopen. Hij verloor het ene spel na het andere!

[ afbeelding ]

Ook zijn lichaam liet het steeds meer afweten, omdat hij zichzelf steeds meer verwaarloosde.

[ afbeelding ]

Hij kreeg enorme vreetbuien, in de hoop om zo zijn verdriet te verzachten.

[ afbeelding ]

Hij ging allerlei sexuele experimenten doen om voldoening te krijgen. Eerst liet hij zich stevig palen door een cowboy.

[ afbeelding ]

...maar zijn sexuele experimenten werden steeds extremer.

[ afbeelding ]

PAUL, GODVERDOMME!!! JE LAAT HET!!!

[ afbeelding ]

Hij trok zich terug, probeerde zich te verbergen voor de wereld. Hij zat er over te denken zich te gaan vermommen.

[ afbeelding ]

Hij kwijnde steeds verder weg....

[ afbeelding ]

...steeds verder...

[ afbeelding ]

Op een gegeven moment kreeg hij een idee: DRUGS!
Hij rende naar zijn kasteel toe, 1 van de weinige dingen die hij nog op deze wereld overhad, dook zijn laboratorium in en maakte een cocktail van LSD, heroïne en meer van die plezante goedjes!

[ afbeelding ]

"Meteen uitproberen!" dacht hij. ALS hij naar de klote gaat, dan maar op een manier waarop hij er nog lol aan kan beleven!

[ afbeelding ]

Meteen kreeg hij een buikloop van hier tot Tokyo en ging stevig een portie op de pot zitten kleien terwijl de drugs inkickten.

[ afbeelding ]

Oh JA....ze kickten GOED in!

[ afbeelding ]

Hoe zal het verhaal van onze held eindigen? Gaat hij kapot aan de drugs, of komt hij er weer bovenop? Wat maakt hij allemaal mee tijdens de trip?

STAY TUNED!!!!
WTF! Wat doet ie met die auto!?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_78211573
Ik kan verdorie 1 plaatje niet meer terugvinden! Die van die jongen in de trein. (Die ontzettend slechte zwart-wit paint.)
Kan iemand ff mee helpen zoeken waar die staat? Volgens mij moet hij ergens in het 1e topic staan.

Schijt, ik heb 'm maar gewoon ff opnieuw ge-upload!
pi_78211754
DEELTJE 4!!!!! The final part!

De trip verliep in het begin, omdat hij opgevreten werd door zijn negatieve emoties, eerst heel erg beangstigend! Hij kreeg visioenen van zijn einde:

...tot hij zijn gevoelens los durfde te laten....

...en zich helemaal mee kon laten slepen met de trip. Hij zag zichzelf en Epic Beard Paul samen als een kat en een hond, wat natuurlijk best symbolisch is!

....maar al gauw sloeg de waanzin compleet toe!

...tot hij een visioen kreeg van YvonnePaulGodin, de geyle neuxlet van de Epische PaulGod die de Epische Paulslang, de mensen en de Epische Paulbever geschapen had!

"Hee lutser! Wees geen pauper en krijg je leven weer op de rails, huilie! Je kunt er gewoon niet mee omgaan! Het leven is geen beeldje dat je kapotstampt omdat je hem gekocht hebt, het is een famfare die met een hendig sjieke slip door de straten gaat!"
Epic Paul zag de wijsheid in deze woorden en kwam uit de trip. Hij kwam weer tot zichzelf, en maakte weer contact met zijn innerlijk kind.

Hij probeerde meteen zijn leven weer op te pakken.
Eerst heel voorzichtig weer een beetje lol zien te maken....

Vervolgens een beetje sporten om zijn lichaam weer een beetje in conditie te krijgen...

...en om helemaal weer een echte kerel te worden, ging hij het leger in!

Toen hij het leger uit ging, nam hij weer een baantje, als treinmachinist, echter wegens coprightredenen mogen we hier geen foto van tonen, dus bij deze een artistieke schets van hoe dat er uit zag:

Hij scoorde zelfs meer gleufdieren dan ooit tevoren!

1 van zijn mokkeltjes raakte in verwachting van hem.

Op een dag hoorde hij dat de Epic BeardPaul zich tot het Jodendom bekeerd had!

Paul wist wat hij moest doen: hij moest een geloof aanhangen dat het Joodse geloof Pownde, en besloot een Christelijke predikant te worden!

Door deze stoutmoedige move begonnen de filmbazen ook weer interesse in Epic Paul te krijgen. Eerst kreeg hij kleine rolletjes, samen met KloonPaul...

...maar al gauw kreeg hij grote rollen in succesfilms...

...en ZELFS in:

Ook zijn zangcarrière kwam weer helemaal uit het slop en bereikte ongekende hoogtepunten!

Hij was CHILL, jeweetz!

He was BACK!!! Hij was weer STERK! Hij kon de HELE wereld aan!!! Hij was weer THE man!!!

Ook in de politiek kregen Paul en zijn kloontjes weer veel invloed.

En zijn nageslacht was ook immens populair!

Zijn zoontje werd ook gevraagd om reclames te maken voor producten die hem net zo groot en sterk zouden laten groeien als zijn stoere vader!

Aangezien we allemaal weten dat de Joden Jezus hebben vermoord, is het dus een duivels geloof ( ) en vanuit dit geloof verwierf Epic BeardPaul kick-ass mentalistenpowarz!

Epic BeardPaul zaaide dood en verderf met zijn powerz.

Op een dag hoorde hij dat Epic BeardPaul deze Powarz had gekregen en dat hij deze gaven wilde delen met iemand die hij waardig vond.
Paul besloot om hem op eigen terrein te confronteren! Natuurlijk was Epic BeardPaul daar NIET blij mee!

Epic Paul liet mentalistentrucs zien die het publiek STOMverbaasd liet staan!

Epic BeardPaul was echter een slechte verliezer en weigerde om Epic Paul zijn mentalistenpowers te geven!

Epische PaulGod zag dit, en greep in.

En meteen heerschte Epic Paul als NOOIT tevoren! Hij had weer vet veel succes met de ladies!

(De live beelden zijn helaas door Tinypic gedeleted! )

Zijn mentalistenpowers waren LEGENDARISCH!

En met zijn mentalistenpowers kon hij als een echte speurhond bagger van grote verte detecteren en dook er als een woeste hond op af om het te verscheuren!
Deze vet heerschende powers maakten hem geschikt voor zijn allerbeste baan ooit: moderator van Fok!

En Epic BeardPaul? Die werd gewoon een chagrijnige slappe ouwe lul zonder skillz whatsoever...

...en mocht voor straf fanmail van Epci Paul gaan beantwoorden tot ver na zijn dood...

....terwijl Epic Paul ongekende hoogtes bereikte...

...en voor eeuwig doorleefde in het lichaam van een robot...

...waarmee hij de mensheid zeer goed diende.

En hier eindigt het verhaal van onze held Epic Paul!

Disclaimer: niet alles van dit verhaal hoeft per sé evenveel op waarheid berust te zijn!

[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 04-03-2010 20:51:00 ]
  zaterdag 20 februari 2010 @ 00:42:33 #182
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_78212341
Haha geweldig, hoe kom je erop
pi_78212440
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:42 schreef Schroevendraaier het volgende:
Haha geweldig, hoe kom je erop
Geen idee!
pi_78212709
Nee, om precies te zijn denk ik steeds in stukken. Ik ben eigenlijk begonnen met die drugstrip: de shot nemen, paranoïde op de wv zitten en zo trippend op de wc liggen vond ik wel een mooi geheel.
Ik wilde al mijn paintjes er in gebruiken, dus moest het wel om iemand gaan die dus een eeuwig leven heeft. Ik had alleen een groot probleem met die Epic Beard Man en die neger, aangezien hij daarmee eerst de ene is en dan de ander, dus dan moet het wel om 2 vijanden gaan die een gemeenschappelijke band hebben. Ook kon ik hem moeilijk EN een bever EN een slang laten zijn, dusss.....

Tja en telkens kom je weer plaatjes tegen waarvan je denkt: "Hoe ga ik DIT nou in godsnaam in het verhaal verweven?!?" Ook wilde ik niet te veel een opsomming maken van al zijn successen, dus heb ik het een beetje gesplitst tussen voor en na zijn trip!
pi_78213014

de rechter
pi_78213073
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:57 schreef Pinzon het volgende:
[ afbeelding ]

de rechter
Nieuw in dit topic?

Is idd ook best een bek om mee te kunnen werken, maar dit topic gaat over onze held Paul!
pi_78213114
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Nieuw in dit topic?

Is idd ook best een bek om mee te kunnen werken, maar dit topic gaat over onze held Paul!
I know, maar die kop lijkt er zoveel op. Heeft geen paintjob nodig.
pi_78214171
Mooi levensverhaal ToT Ik miste alleen de geboorte
pi_78214249
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 01:29 schreef HaJee het volgende:
Mooi levensverhaal ToT Ik miste alleen de geboorte
[ afbeelding ]
Dat ziet er eigenlijk best vet ranzig uit zeg!

En thx!
pi_78214892
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 01:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat ziet er eigenlijk best vet ranzig uit zeg!

En thx!
Ik weet eigenlijk niet eens of 't wel een jongetje is
pi_78220564
Maar dit levensverhaal betekent niet dat er niet nog meer paintjes gemaakt mogen worden he!
pi_78220826
Haha, geweldig
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:24 schreef ToT het volgende:
Maar dit levensverhaal betekent niet dat er niet nog meer paintjes gemaakt mogen worden he!
Uiteraard niet, zal zodra ik weer tijd heb wel weer wat bedenken
Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland :')
Boer.
pi_78223914
pi_78225183
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:03:30 #196
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_78226336
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:03 schreef EvanStone het volgende:
[ afbeelding ]
ZO scoort-ie wel bij de chickies!
pi_78228037
pi_78229273
Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland :')
Boer.
pi_78229946

.psd is opgeslagen voor eventuele latere fine-tuning!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')