hey, das mijn schatjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:42 schreef Smijn. het volgende:
Vriend die me alleen laat als ik wil neuken
ssst, ik ga straks nog ff langs het amsterdams bos, even lekker mijn kontje laten verwennenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
HOAX!!!
Iedereen weet dat ts een flikker is!
Jij moet deze keer aan mijn ballen likken weet je nog!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:44 schreef DePanUit het volgende:
[..]
ssst, ik ga straks nog ff langs het amsterdams bos, even lekker mijn kontje laten verwennen
met voorspel gemiddeld een uurtje, af en toe een lekker vluggertje erbijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef CherryBom het volgende:
Hoe lang duurt het dan per keer? Want 4x op een middag of avond, dan ben je toch zowat heel je dag kwijt??? Tenzij het elke keer een minuutje knallen is
Het is watquote:
Welke mattie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:47 schreef Adolecens het volgende:
Wil dat mattie van je je vriendin niet ff paalen dan?
je bent priester bij de katholieke kerk?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dat is nog niks, ik heb vorige week een gehele nigeriaanse school geneukt ( 400 scholieren )
Oh, je hebt een klein pikkie. Ja das best een goeie klacht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:01 schreef DePanUit het volgende:
[..]
beter kijken, pimp nigger
laatste regel
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Oh, een rood pikkie. Sorry, ik las klein.
Sssst, ik kan dat nou niet openlijk hier gaan verkondigenquote:
owjahquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sssst, ik kan dat nou niet openlijk hier gaan verkondigener zijn mensen die wel weten wie mn vriend echt is
Nee, sorry, de OP is te summierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef DePanUit het volgende:
[..]
owjah
heb je mijn andere topic al gezien? Morgen (straks) is het Valentijnsdag
ja zeg!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, sorry, de OP is te summier
naar boven?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
1x per dag vind ik wel genoeg hoor, ja op het begin ga je elk uur naar boven maar op gegeven moment is dagelijks ook wel genoeg.
beneden op de bank als je pa een pilsje drinkt kan prima, kwestie van opvoedingquote:
Bij mij thuis zitten we nooit benedenquote:
Nouja als je die gedachten heb tijdens dat moment kn je het maar beter vergeten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bij mij thuis zitten we nooit benedenAlleen maar " boven "
Maar bij haar thuis zitten we ind wel eens beneden op bank en vraag me altijd af wat die vader denkt als we samen naar boven gaan dan
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef DePanUit het volgende:
ik zit nu bij mijn mattie omdat ik het niet trek
die zit zich op de vreeten natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bij mij thuis zitten we nooit benedenAlleen maar " boven "
Maar bij haar thuis zitten we ind wel eens beneden op bank en vraag me altijd af wat die vader denkt als we samen naar boven gaan dan
De vader van mn ex vroeg aan haar de volgende ochtend toen ze binnenkwam "Zo, hebben jullie wel geslapen vannacht"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:28 schreef RickoKun het volgende:
Heerlijk altijd toen ik mijn toenmalige vriendin "meenam" naar boven. Zij wou altijd naar boven terwijl die ouders mijn reactie afwachten
kwam die pa es een keer in haar kamer terwijl ik al naakt onder de dekens lag
tuuuurlijk jongequote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:21 schreef Flammie het volgende:
man... Wat een vent ben jij...
Ik heb soms ook gewoon 1x sex per dag maar dan houd ik het wel moeiteloos 5 uur uitDat is veel efficienter dan 4x te moeten klaarkomen imo :'0
Jij komt zeker al klaar als je je broek aftrektquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:22 schreef DePanUit het volgende:
[..]
tuuuurlijk jonge
en je vrouw/vriendin is niet schraal na een uur hangen
KANKRESTOER OUWEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef DePanUit het volgende:
Mijn vriendin is sinds vrijdag bij me, ze heeft deze week vrij en gaat zondag avond weer naar huis.
Ik moet gewoon werken, maar savonds is het van doppestijn
vrijdag: 3x
zaterdag ochtend: 2x
zaterdag middag: 2x
zaterdag avond: 3x
zondag ochtend: 3x
zondag middag: 4x
zondag avond: 5x (tjah wat zal ik zeggen, tis valentijn enzo)
maandag: ochtend 1x
maandag avond: 4x
dinsdag ochtend: 1x
vanavond tot nu toe: 1x
echt, de vellen hangen er aan! ik zit nu bij mijn mattie omdat ik het niet trek, ik ben bang dat als ik vanavond thuis kom dat ze me bespringt, ze is zo geil als een pakje roomboter.![]()
Ik hoop dat ze vanavond net doet alsof ze slaapt, dan sta ik morgen extra vroeg op en ga ik snel werken...
klacht: mijn pikkie is rood
Ach, dan weet je iig dat ie er geen problemen mee heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
De vader van mn ex vroeg aan haar de volgende ochtend toen ze binnenkwam "Zo, hebben jullie wel geslapen vannacht"![]()
![]()
Die heeft et gewoon gehoordZie em dr al liggen met zon FUUUUUUUUUU hoofd
Je vergeet te zeggen mannen en vrouwen. En de hele schoolboerderij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dat is nog niks, ik heb vorige week een gehele nigeriaanse school geneukt ( 400 scholieren )
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:21 schreef Flammie het volgende:
man... Wat een vent ben jij...
Ik heb soms ook gewoon 1x sex per dag maar dan houd ik het wel moeiteloos 5 uur uitDat is veel efficienter dan 4x te moeten klaarkomen imo :'0
Een beetje vrouw ook. Behalve dat krapt-aan-ballen stukje dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:44 schreef Biogarde het volgende:
Beetje vent pakt een blik bier, krabt aan z'n ballen en gaat weer door.
Vrouwen die neuken met een blik bier in de hand. Hou me tegen, hou me tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:20 schreef griekjeee het volgende:
Een beetje vrouw ook. Behalve dat krapt-aan-ballen stukje dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |