Wachten tot jij klaar bent en het dan dunnetjes overdoen. Heb zij ook eens een feestje . . .quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:19 schreef DePanUit het volgende:
dus ga ik mijn vriendin weer eens keihard palen, batsen, nemen, geven, raken...
wat gaan jullie doen?
Na mij danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:20 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga je vriendin weer eens keihard palen, batsen, nemen, geven, raken...
bronquote:Waarvoor we nooit af zullen haken, simpelweg omdat we er te allen tijde níets (maar dan ook he-le-maal niets) mee van doen willen hebben, is die uit de Verenigde Staten overgewaaide en door de middenstand opgepompte Valentijnsdag-flauwekul. Vreselijk! Romantiek van de koude grond, dát is het. Kuddegedrag, niet gelardeerd met enig gevoel voor stijl en klasse. Hartstocht van plastic. In een -met evenzo fantasieloze stelletjes afgeladen- restaurant bij kaarslicht in elkaars ogen gaan ziten staren en dan tweemaal de dagschotel nemen, dát niveau. Gruwelijk! Heimelijke gevoelens op anonieme wijze kenbaar maken met een e-card van Hallmark. Verschrikkelijk! Doen we niet aan mee. Ongezien de tyfus, voor die commerciele flauwekul!
Valentijnsdag, verschrikkelijk. Uit eigen ervaring weten we, dat de plompverloren opener 'Jou Zou Ik Wel Eens Helemaal aan Tienen Willen Trekken' ook gewoon tot een relatie leidt, dus als je het dáár van moet hebben...
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:19 schreef DePanUit het volgende:
dus ga ik mijn vriendin weer eens keihard palen, batsen, nemen, geven, raken...
wat gaan jullie doen?
is juist lekker, lekker warm enzoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:30 schreef ToT het volgende:
Pic van je vriendin?
Indien geefbaar, dan wil ik wel bovenaan de lijst he! Ik wil niet in andermans prutje gaan liggen roeren!
Mag ik haar ook even?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:28 schreef DePanUit het volgende:
ok... vast een lijstje
1. DePanUit
2. aitgh1
3. DePanUit
4. Edwinuss
5. DePanUit
... wie wil?
Hah, jij bent me een partij origineel! Top!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jouw vriendin keihard palen, batsen, nemen, geven, raken...
Maar ik gebruik dat vaatdoekje al mijn kwakje te lozen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:32 schreef Klonk het volgende:
en d´r dan in d´r reet neuken en je lul afvegen aan het vaatdoekje van de buurvrouw
nee, fout, kwakjes loos je in het linkerneusgatquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar ik gebruik dat vaatdoekje al mijn kwakje te lozen!
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, fout, kwakjes loos je in het linkerneusgat
Count me in!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:28 schreef DePanUit het volgende:
ok... vast een lijstje
1. DePanUit
2. aitgh1
3. DePanUit
4. Edwinuss
5. DePanUit
... wie wil?
Je schrijft m'n naam verkeerd, bovendien wil ik graag ruilen met #1.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef DePanUit het volgende:
1. DePanUit
2. aitgh1
3. DePanUit
4. Edwinuss
5. DePanUit
6. ToT
7. Wesley
8. Edwin
9. DePanUit
10. Nembrionic
11. tliciouz
12. klonk (anaal)
13. Twizu
gewoon wat extra vaseline, en rammen met die handelquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef DePanUit het volgende:
kunnen jullie even aangeven hoelang je 'nodig' hebt? ik geloof dat het een strak tijdsschema zal worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |