50euro als je et met mij doet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef Tamashii het volgende:
Eh, het woord wat bij me opkomt is hoer.
Maar dat klopt niet, want je krijgt er vast niet voor betaald.
Op z'n minst een aandachtshoer dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef Tamashii het volgende:
huh?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef Tamashii het volgende:
hoezo dat nou weer dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef Tamashii het volgende:
Hij mag er altijd opquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Crutch het volgende:
Stel je niet zo aan; als jij weer eens een van je stemmingswisselingen hebt mag hij er ook niet op.
Misschien heeft ie wel een reden om buiten de deur te neuken.
Niet nodig, meestal krijg ik wel sexquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef Pien85 het volgende:
JB![]()
Waarom ben je nooit hier als je zo geil bent?
Nope, mijn vriend is mijn pimp. Ask him.quote:
Weet ik, maar ik krijg nooit seks met jouquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij mag er altijd op
[..]
Niet nodig, meestal krijg ik wel sex
Ja hoor. Ik heb wel eens zin, maar niet op de manier waarop TS het beschrijft en doet alsof haar vriend een vuile achterbakse rat is omdat ie toevallig weg is vandaag en hem dan nog verdenkt van vreemdgaan ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer dan?
alsof jij nooit zin hebt?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik krijg nooit seks met jou
meid, sarcasme, de OP staat er vol meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb wel eens zin, maar niet op de manier waarop TS het beschrijft en doet alsof haar vriend een vuile achterbakse rat is omdat ie toevallig weg is vandaag en hem dan nog verdenkt van vreemdgaan ook.
onterecht aangezien ze erg geefbaar isquote:
Zo ongewild is ie niet volgens mijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
Dat is belachelijk. Bind 'm vast aan je bed, doe de penis houdgreep en berijd zijn ongewilde stijve.
En dat is niet eens verkrachting, want ze dringt geen lichaamsholte van hem binnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
Dat is belachelijk. Bind 'm vast aan je bed, doe de penis houdgreep en berijd zijn ongewilde stijve.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |