hey, das mijn schatjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:42 schreef Smijn. het volgende:
Vriend die me alleen laat als ik wil neuken
ssst, ik ga straks nog ff langs het amsterdams bos, even lekker mijn kontje laten verwennenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
HOAX!!!
Iedereen weet dat ts een flikker is!
Jij moet deze keer aan mijn ballen likken weet je nog!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:44 schreef DePanUit het volgende:
[..]
ssst, ik ga straks nog ff langs het amsterdams bos, even lekker mijn kontje laten verwennen
met voorspel gemiddeld een uurtje, af en toe een lekker vluggertje erbijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef CherryBom het volgende:
Hoe lang duurt het dan per keer? Want 4x op een middag of avond, dan ben je toch zowat heel je dag kwijt??? Tenzij het elke keer een minuutje knallen is
Het is watquote:
Welke mattie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:47 schreef Adolecens het volgende:
Wil dat mattie van je je vriendin niet ff paalen dan?
je bent priester bij de katholieke kerk?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dat is nog niks, ik heb vorige week een gehele nigeriaanse school geneukt ( 400 scholieren )
Oh, je hebt een klein pikkie. Ja das best een goeie klacht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:01 schreef DePanUit het volgende:
[..]
beter kijken, pimp nigger
laatste regel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |