Volgens mijn bevindingen is dat gewoon het rijtuignummer waarin je zit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef sararaats het volgende:
op sommige diplays verschijnt er een 3 in de linkeronderhoek heb ik vandaag gemerkt.
de M6 naar van Antwerpen naar Noorderkempen
ik heb ook een 1 en een 2 zien staan in de andere rijtuigen. dat zal het wel zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Volgens mijn bevindingen is dat gewoon het rijtuignummer waarin je zit.
Dus eerste rijtuig vooraan is 1.
Zoveel zijn er niet met Gleis 1 en 9 op een Bahnsteigquote:
Nee precies. Ik ken er ongeveer nul. Welke MONGOOL parkeert die kuttrein voor het stationsnaambordje dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:18 schreef bork het volgende:
[..]
Zoveel zijn er niet met Gleis 1 en 9 op een Bahnsteig
Dat ziet er redelijk uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef Ireyon het volgende:
De 1ste Klas stoelen van 't ding zien er in ieder geval zo uit dus;
[ afbeelding ]
Ik vind het nou niet echt grote luxe uitstralen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef Ireyon het volgende:
De 1ste Klas stoelen van 't ding zien er in ieder geval zo uit dus;
[ afbeelding ]
Nee, spoor 35 in Nijmegen is logisch.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:32 schreef De_Hertog het volgende:
Sowieso een erg vreemde plek voor een Gleis 1, als er aan beide kanten nog andere sporen omheen liggen.
Natuurlijk, het kan allemaal, maar ik vind het een logischer verklaring dat de tweede '1' niet te zien is. Achteraf een spoor aan de stationszijde bijleggen is logisch, een spoor 1 naast een spoor 9 aan de rustige kant van een station met een aantal doorgaande sporen ervoor is minder logischquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, spoor 35 in Nijmegen is logisch.
Dat doet het ook niet. Veel vis-a-vis waar niemand wat aan heeft, achterlijk gevormde (afgeronde) armleuningen, tafels die rechtstreeks uit een Protos zijn gehaald en geen nekkussentjes. Maar om een of andere reden past het perfect bij de trein/Fyra.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet echt grote luxe uitstralen...
Dat soort tafels is gemeengoed in treinen in het buitenland, dus niet te hard piepen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat doet het ook niet. Veel vis-a-vis waar niemand wat aan heeft, achterlijk gevormde (afgeronde) armleuningen, tafels die rechtstreeks uit een Protos zijn gehaald en geen nekkussentjes. Maar om een of andere reden past het perfect bij de trein/Fyra.
quote:De Nederlandse Spoorwegen (NS) hebben een claim van 60 miljoen euro neergelegd bij de Italiaanse treinenbouwer AnsaldoBreda. Dat zei president-directeur Bert Meerstadt van de NS donderdag in de marge van de presentatie van de jaarcijfers van het bedrijf.
quote:Zaanstad wil namen treinstations veranderen
Gepubliceerd op 18 februari 2010, 17:43
Laatst bijgewerkt op 18 februari 2010, 17:46
zaanstad -
De gemeente Zaanstad heeft bij NS een verzoek ingediend om de namen van twee treinstations te wijzigen.
Als het aan de gemeente ligt, gaat Koog Bloemwijk in de toekomst Koog aan de Zaan heten en verandert Koog Zaandijk in Zaandijk-Zaanse Schans. Het verzoek ligt bij de stationsnamencommissie van NS. Luiten zegt dat nog niet vaststaat of NS akkoord gaat. De nieuwe namen wekken volgens Luiten bij buitenstaanders minder verwarring.
Wat de grote ruimte tussen de bakken betreft wel ja. Een eis was dat er een minimale boogstraal van x meter bereden kon worden. NS bedoelde dit voor een losse bak, maar AnsaldoRoosendaal vatte dat op als voor een gehele trein....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |