abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78165298
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef sararaats het volgende:
op sommige diplays verschijnt er een 3 in de linkeronderhoek heb ik vandaag gemerkt.

de M6 naar van Antwerpen naar Noorderkempen
Volgens mijn bevindingen is dat gewoon het rijtuignummer waarin je zit.
Dus eerste rijtuig vooraan is 1.
pi_78165454
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Volgens mijn bevindingen is dat gewoon het rijtuignummer waarin je zit.
Dus eerste rijtuig vooraan is 1.
ik heb ook een 1 en een 2 zien staan in de andere rijtuigen. dat zal het wel zijn
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_78170125
Was onderstaande foto hier al bekend? De 4802, het derde V250-stel, op weg naar Nederland enkele weken geleden.
pi_78171638
pi_78171660
op welk station is dat?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:14:22 #156
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_78171990
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 07:19 schreef Dr_Flash het volgende:
op welk station Bahnhof is dat?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:18:43 #157
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_78174514
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:14 schreef Duvel het volgende:

[..]


Zoveel zijn er niet met Gleis 1 en 9 op een Bahnsteig
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_78174659
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:18 schreef bork het volgende:

[..]

Zoveel zijn er niet met Gleis 1 en 9 op een Bahnsteig
Nee precies. Ik ken er ongeveer nul. Welke MONGOOL parkeert die kuttrein voor het stationsnaambordje dan?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_78174812
De 1ste Klas stoelen van 't ding zien er in ieder geval zo uit dus;

  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:28:53 #160
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78174823
Is het niet gewoon 9 en 11, dat er iets voor de tweede 1 staat? Die 1 staat wel erg ver naar links en het lijkt de 'achterkant' van een station te zijn.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_78174926
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef Ireyon het volgende:
De 1ste Klas stoelen van 't ding zien er in ieder geval zo uit dus;

[ afbeelding ]
Dat ziet er redelijk uit
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:32:15 #162
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78174943
Sowieso een erg vreemde plek voor een Gleis 1, als er aan beide kanten nog andere sporen omheen liggen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:00:51 #163
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_78175963
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef Ireyon het volgende:
De 1ste Klas stoelen van 't ding zien er in ieder geval zo uit dus;

[ afbeelding ]
Ik vind het nou niet echt grote luxe uitstralen...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:01:00 #164
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_78175975


Blijft dit zo?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:01:06 #165
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_78175982
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:32 schreef De_Hertog het volgende:
Sowieso een erg vreemde plek voor een Gleis 1, als er aan beide kanten nog andere sporen omheen liggen.
Nee, spoor 35 in Nijmegen is logisch.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:01:26 #166
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_78175998
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:01 schreef Yaku het volgende:
[ afbeelding ]

Blijft dit zo?
Probably.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:03:13 #167
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78176074
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:01 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee, spoor 35 in Nijmegen is logisch.
Natuurlijk, het kan allemaal, maar ik vind het een logischer verklaring dat de tweede '1' niet te zien is. Achteraf een spoor aan de stationszijde bijleggen is logisch, een spoor 1 naast een spoor 9 aan de rustige kant van een station met een aantal doorgaande sporen ervoor is minder logisch
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:07:20 #168
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78176234
Ik zat te kijken op NS.nl en snap niet waar ik die actiecode (2 dagkaarten voor 30) moet invoeren. Bij het direkt kopen van een dagkaart, is de volle prijs 44.50 en dan vraagt het direkt om je persoonlijke gegevens. Nergens waar ik die actiecode kan invoeren
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_78176358
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik vind het nou niet echt grote luxe uitstralen...
Dat doet het ook niet. Veel vis-a-vis waar niemand wat aan heeft, achterlijk gevormde (afgeronde) armleuningen, tafels die rechtstreeks uit een Protos zijn gehaald en geen nekkussentjes. Maar om een of andere reden past het perfect bij de trein/Fyra.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:11:36 #170
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_78176416
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:10 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat doet het ook niet. Veel vis-a-vis waar niemand wat aan heeft, achterlijk gevormde (afgeronde) armleuningen, tafels die rechtstreeks uit een Protos zijn gehaald en geen nekkussentjes. Maar om een of andere reden past het perfect bij de trein/Fyra.
Dat soort tafels is gemeengoed in treinen in het buitenland, dus niet te hard piepen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:14:02 #171
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78176517
http://www.geld.nl/nieuws(...)ro_bij_treinenbouwer
quote:
De Nederlandse Spoorwegen (NS) hebben een claim van 60 miljoen euro neergelegd bij de Italiaanse treinenbouwer AnsaldoBreda. Dat zei president-directeur Bert Meerstadt van de NS donderdag in de marge van de presentatie van de jaarcijfers van het bedrijf.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_78176739
ja datr van die 60M was gisteren al
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:31:02 #173
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_78177236
quote:
Zaanstad wil namen treinstations veranderen
Gepubliceerd op 18 februari 2010, 17:43
Laatst bijgewerkt op 18 februari 2010, 17:46
zaanstad -
De gemeente Zaanstad heeft bij NS een verzoek ingediend om de namen van twee treinstations te wijzigen.

Als het aan de gemeente ligt, gaat Koog Bloemwijk in de toekomst Koog aan de Zaan heten en verandert Koog Zaandijk in Zaandijk-Zaanse Schans. Het verzoek ligt bij de stationsnamencommissie van NS. Luiten zegt dat nog niet vaststaat of NS akkoord gaat. De nieuwe namen wekken volgens Luiten bij buitenstaanders minder verwarring.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport vrijdag 19 februari 2010 @ 11:34:30 #174
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_78177417
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:01 schreef Yaku het volgende:
[ afbeelding ]

Blijft dit zo?
Wat de grote ruimte tussen de bakken betreft wel ja. Een eis was dat er een minimale boogstraal van x meter bereden kon worden. NS bedoelde dit voor een losse bak, maar AnsaldoRoosendaal vatte dat op als voor een gehele trein....
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport vrijdag 19 februari 2010 @ 12:01:34 #175
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_78178727
Plan T 520 bestickerd en verbouwd voor bevrijdingsdag
Binnenkort zal Plan T 520 bestickerd worden als 'trein van de vrijheid'. Het stel staat sinds maandag in Tilburg om de stickers aan te brengen.

Meer op spoornieuws.nl
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')