Ik ben revaliderende van een gebroken rugquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:25 schreef Jump het volgende:
Fles, hoe komt het dat je nu pas begonnen bent? Ik heb wat gemist precies
Veel beterschap! Het viel me gisteren of eergisteren op dat er nog geen 2010 in je signatuur stond.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben revaliderende van een gebroken rug
Moet ik geloven? zie je bestandsnaam http://www.dennistd.nl/temp/treinbus/photoshop.htmlquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:42 schreef dennistd het volgende:
Moet je toevallig in Hengelo bij het spoor zijn, komt dit voorbij:
[ afbeelding ]
Schijnbaar zijn ze al vast bezig met testritten voor december als Syntus met Plan V tussen Hengelo en Bentheim gaat rijden....
Het is zeker wel Hengelo, op de voorgrond zie je het spoortje naar Akzoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Helaas Dennis
EDIT: En net zeggen, waar moet dit in Hengelo zijn![]()
Inderdaad, ik zag het ook laterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het is zeker wel Hengelo, op de voorgrond zie je het spoortje naar Akzo
Achja, soms is het wel leuk om er wat mee te klotenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:07 schreef Socios het volgende:
Klote fotobewerkingsprogramma´s. Nog nooit gebruikt, die onzin.
Ja stel je voor zeg, dat iemand z'n foto's mooier wilt maken. Hoe durven zequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:52 schreef greavy het volgende:
Ik gebruik ze ook niet. Je maakt de pictures zoals ze gemaakt worden, en vind ik dan ook dat ze zo gepubliceerd moeten worden.
[zeurmodus]Oplichterquote:Op zondag 21 februari 2010 00:14 schreef dennistd het volgende:
Bij mijn normale foto's is het photoshop-gebruik ook beperkt tot wat verhelderen e.d. hoor
Wat versta jij onder 'echte' foto's? Als ik Raw direct in een .jpg exporteer, ziet het er nog niet bijzonder uit. Maar pas na het instellen van de gewenste witbalans, tone curve, contrastcurve en cameraprofiel is het echt fijn om naar te kijken. Vind je bijv. hier Before echt mooier dan After, omdat dat de 'echte' foto isquote:Op zondag 21 februari 2010 00:28 schreef greavy het volgende:
[..]
[zeurmodus]Oplichter[/zeurmodus]
Gewoon de echte kwaliteit, dat is én blijft het mooiste.
Je kan er wel aan zitten knutselen, maar daarvoor doe je het toch niet?
Je maakt ze, voor die trein, en je maakt je foto, zoals je hem maakt. Zo krijgen tevens degenen die een foto van jou kijken een beeld van "Wow, die kan het goed", terwijl de echte foto's minder helder zijn..
Ik zet er enkel een zwarte band omheen, met een copyright erin (met FastStone Photo Resizer), en thats it.
quote:In verband met werkzaamheden rijden er op zondag 21 februari tot 20.00 uur geen treinen tussen Alphen aan den Rijn en Leiden. NS zet bussen in.
* Doorgaande reizigers tussen Woerden en Gouda kunnen omreizen via Den Haag Centraal.
* Doorgaande reizigers tussen Leiden en Utrecht kunnen omreizen via Schiphol.
Extra reistijd: 30 tot 45 minuten.
Zo mag ik het graag zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging eigenlijk erg goedNatuurlijk wel 1e klas gegaan
Alleen ff opletten bij het remmen, goed vasthouden op het trapje en zo. Maar verder geen centje pijn eigenlijk
Ik had trouwens wel die brace om, dat zal nog wel ff zo blijven. Volgende week maar eens wat verder weg
Wat dacht je van Zaandijk? Nog korter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:50 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Heb Koog Bloemwijk en Koog Zaandijk altijd al rare namen gevonden. Om Koog Bloemwijk Koog aan de Zaan te noemen vind ik dan ook wel een goed idee, maar Zaandijk-Zaanse Schans bekt nou ook niet echt lekker...
Koog a/d Zaan en Zaandijk behoren tot de gemeente Zaanstad, het zal geen meerkosten opleveren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NS vindt het waarschijnlijk wel best, mits de gemeente de kosten op zich neemt. ¤ 100.000 per station. Waarschijnlijk loopt het zo'n vaart niet dus
Jij weet een drukkerij die gratis alle stationsnaambordjes (quote:Op zondag 21 februari 2010 06:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Koog a/d Zaan en Zaandijk behoren tot de gemeente Zaanstad, het zal geen meerkosten opleveren.
Ja, die foto die je eerst had, zou ik eerder kiezen.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'echte' foto's? Als ik Raw direct in een .jpg exporteer, ziet het er nog niet bijzonder uit. Maar pas na het instellen van de gewenste witbalans, tone curve, contrastcurve en cameraprofiel is het echt fijn om naar te kijken. Vind je bijv. hier Before echt mooier dan After, omdat dat de 'echte' foto is?
[ afbeelding ]
Mwoa misschien niet inderdaad, hoewel ik ook prima kon leven met die eerste hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 00:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'echte' foto's? Als ik Raw direct in een .jpg exporteer, ziet het er nog niet bijzonder uit. Maar pas na het instellen van de gewenste witbalans, tone curve, contrastcurve en cameraprofiel is het echt fijn om naar te kijken. Vind je bijv. hier Before echt mooier dan After, omdat dat de 'echte' foto is?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |