Oké, dan laat ik het weg. ANP is een instantie die als bron dient, er zal best wel een auteur zijn maar die is onbekend.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:22 schreef Tegan het volgende:
Is ANP de bron of de auteur? In het eerste geval zou ik het weglaten.
Ik twijfel nog, maar ik zie persoonlijk ANP meer als een bron dan als een instituut.quote:Als de auteur een instituut is wordt de auteursnaam vervangen door de naam van het instituut.
Ja, dat vond ik een goede, die had ik nog niet gevonden. Vind het ook moeilijk. We hebben afgesproken dat we feedback op elkaar geven, dus ik sla even die regeltjes die jij net nog noemde op in een documentje en die neem ik dan wel mee, dan vraag ik hen nog wel even wat zij denken dat goed is.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:31 schreef Tegan het volgende:
Las je trouwens dit nog?
[..]
Ik twijfel nog, maar ik zie persoonlijk ANP meer als een bron dan als een instituut.
Oeh, dat zou fijn zijn! Ik zit altijd die enorme documenten door te scrollen, niet handig. Ik PM je m'n e-mail even, thnx!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef Tegan het volgende:
Ja dat is idd lastig van die twee regels. Succes nog, denk niet dat het echt erg is als je zo'n foutje maakt trouwens.
Al mijn quotes komen trouwens uit een handige handout van een vak van mij, wil die wel naar je mailen?
Zo inderdaad, en met punt op het einde.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oké, dan laat ik het weg. ANP is een instantie die als bron dient, er zal best wel een auteur zijn maar die is onbekend.
Dus dan heb ik het nu zo:
Voorbeeldje met auteur:
De Visser, E. (2010, 9 februari). Ongezonde gewoontes afleren voor zwangerschap. De Volkskrant.
Verkregen op 19 februari, 2010 van http://www.volkskrant.nl/(...)en_voor_zwangerschap
Voorbeeldje zonder auteur:
Nog steeds rol oerinstinct bij opvoeding. (2010, 18 februari). De Volkskrant. Verkregen op 19
februari, 2010 van http://www.volkskrant.nl/(...)stinct_bij_opvoeding
(Fok kort de links af maar jullie snappen het idee.
Hoe krijg je daar nu ooit 200 pagina's over geschrevenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:54 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Zo inderdaad, en met punt op het einde.
Ik heb overigens het APA-style boek in pdf als je wilt, 200 pagina's geneuzel over dit soort dingen
Citaties, plaatsing van tabellen/figuren, hoofdlettergebruik, abbrivations etc. etc.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar nu ooit 200 pagina's over geschreven.
Lijkt me het document van Tegan handiger, zo'n beknopte, haha. Jesus, 200 pagina's! Maar als je de jouwe ook wil doorsturen? Wie weet komt ie ooit nog van pas, en in PDF formaat is handig zoekenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:54 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Zo inderdaad, en met punt op het einde.
Ik heb overigens het APA-style boek in pdf als je wilt, 200 pagina's geneuzel over dit soort dingen
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Was overigens al weer de derde keer.
Nooit geen is dat een soort van dubbele ontkenning?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:56 schreef GlowMouse het volgende:
ik vertrouw nooit geen buienradar meer
Hij komt uit http://kabouter-wesley.kexx.net/11/Overslapenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nooit geen is dat een soort van dubbele ontkenning?
Waarom staat de nieuwste kabouter Wesley daar nog niet op?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hij komt uit http://kabouter-wesley.kexx.net/11/Overslapen
Maandagavond of anders dinsdag komt telkens een nieuwe erop.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom staat de nieuwste kabouter Wesley daar nog niet op?
Tegan kan er niet mee omgaanquote:
Niet dit collegejaar - het was pas de tweede keer dit jaar.quote:
Lekker democratisch besloten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
GlowMouse, de volgende FOK-meet is op donderdag 11 maart om 13:15.
Welkom!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:18 schreef v0lt026 het volgende:
Euhhh een UVT topic!
2e jaars Fiscale Economie, ik doe mee=D
Glowmouse, koop jij de popcorn? Ik ben erbijquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Count me in. Je moet wel vantevoren een schatting doorgeven van het aantal toeschouwers trouwens.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
25 euries!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben te laat met de inschrijving voor mijn komende tentamens..
Ik ben in 6 jaar tijd nog nooit te laat geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben te laat met de inschrijving voor mijn komende tentamens..
Ik wel, al voor het jaar echt begonnen was,hahaquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:59 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik ben in 6 jaar tijd nog nooit te laat geweest.
Ik wel, toen ik hier na een maand instroomde en de tentamens 2 weken later al waren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:59 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik ben in 6 jaar tijd nog nooit te laat geweest.
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Eerste keer een waarschuwing toch?
Hehe, dan was het dus niet je eerste keerquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Bij niet trouwens. Ze hadden gewoon m'n waarschuwing (en boetes) van de vorige studieperiode onthouden.
Briefje Univers.. zou dat helpen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:10 schreef GlowMouse het volgende:
De voorzitter van het college dat uitspraak doet in het beroep van dr.S, is dezelfde persoon als de persoon die vindt dat studenten geen baat hebben bij hoge cijfers.
Nee, DrS moet gewoon zeggen dat het bij hem nog van belang is voor bijvoorbeeld het judicium als het gevraagd wordt, hetgeen ook het geval is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Briefje Univers.. zou dat helpen?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, DrS moet gewoon zeggen dat het bij hem nog van belang is voor bijvoorbeeld het judicium als het gevraagd wordt, hetgeen ook het geval is.
Het is mijn eerste keer. Ik had even naar de CSB gemaild en ik ga er de volgende week maar eens langs. Dan zal ik wel mijn waarschuwing gaan krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Eerste keer een waarschuwing toch?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:18 schreef hetzusjevan het volgende:
AAAAAAAAAH ik erger me DOOD aan een groepje waar ik in zit. Sturen gvd de hele tijd mailtjes met "uiterlijk morgen afhebben", om 9 uur 's avonds. Op donderdag.
Student + donderdagavond, do the math. Hebben ze geen leven ofzo. En dan maken ze een godverdomde taakverdeling NET voor het weekend. Ik weet niet wat zij in het weekend doen maar ik WERK dan, ik heb in het weekend gewoon te weinig tijd om zulke grote opdrachten voor school te doen die ze maandag "uiterlijk" weer teruggestuurd willen hebben. Doordeweeks heb ik tijd zat.
Heb m'n groepje nog niet ontmoet omdat ik er bij de vorige meeting niet bij kon zijn, maar ik heb echt zo'n beeld van thuiswonende, niet-werkende, geen-leven-hebbende overijverige studenten. Zal best wel meevallen waarschijnlijk maar het is gewoon ergerlijk.
Zo. Moest het even kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |