25 euries!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben te laat met de inschrijving voor mijn komende tentamens..
Ik ben in 6 jaar tijd nog nooit te laat geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben te laat met de inschrijving voor mijn komende tentamens..
Ik wel, al voor het jaar echt begonnen was,hahaquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:59 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik ben in 6 jaar tijd nog nooit te laat geweest.
Ik wel, toen ik hier na een maand instroomde en de tentamens 2 weken later al waren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:59 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik ben in 6 jaar tijd nog nooit te laat geweest.
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Eerste keer een waarschuwing toch?
Hehe, dan was het dus niet je eerste keerquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Bij niet trouwens. Ze hadden gewoon m'n waarschuwing (en boetes) van de vorige studieperiode onthouden.
Briefje Univers.. zou dat helpen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:10 schreef GlowMouse het volgende:
De voorzitter van het college dat uitspraak doet in het beroep van dr.S, is dezelfde persoon als de persoon die vindt dat studenten geen baat hebben bij hoge cijfers.
Nee, DrS moet gewoon zeggen dat het bij hem nog van belang is voor bijvoorbeeld het judicium als het gevraagd wordt, hetgeen ook het geval is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Briefje Univers.. zou dat helpen?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, DrS moet gewoon zeggen dat het bij hem nog van belang is voor bijvoorbeeld het judicium als het gevraagd wordt, hetgeen ook het geval is.
Het is mijn eerste keer. Ik had even naar de CSB gemaild en ik ga er de volgende week maar eens langs. Dan zal ik wel mijn waarschuwing gaan krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Eerste keer een waarschuwing toch?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:18 schreef hetzusjevan het volgende:
AAAAAAAAAH ik erger me DOOD aan een groepje waar ik in zit. Sturen gvd de hele tijd mailtjes met "uiterlijk morgen afhebben", om 9 uur 's avonds. Op donderdag.
Student + donderdagavond, do the math. Hebben ze geen leven ofzo. En dan maken ze een godverdomde taakverdeling NET voor het weekend. Ik weet niet wat zij in het weekend doen maar ik WERK dan, ik heb in het weekend gewoon te weinig tijd om zulke grote opdrachten voor school te doen die ze maandag "uiterlijk" weer teruggestuurd willen hebben. Doordeweeks heb ik tijd zat.
Heb m'n groepje nog niet ontmoet omdat ik er bij de vorige meeting niet bij kon zijn, maar ik heb echt zo'n beeld van thuiswonende, niet-werkende, geen-leven-hebbende overijverige studenten. Zal best wel meevallen waarschijnlijk maar het is gewoon ergerlijk.
Zo. Moest het even kwijt.
Ja, onze deadline is ook op zaterdagochtend, maar dat betekent dus dat je alles voor het weekend klaar kan hebben. De volgende opdracht staat halverwege de week weer klaar, maar dan sturen ze de taakverdeling pas donderdagavond op?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:21 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben een deadline op zaterdagochtend en de volgende op maandagochtend. Piek in het weekend.
Nee, dat is de deadline van de vorige opdracht :p.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:31 schreef GlowMouse het volgende:
Wetende dat de deadline zaterdagmorgen is, is het ook wel dom om tot donderdagavond te wachten tot een groepslid eindelijk laat weten wat je moet doen.
Ik neem aan dat je geen 16 uur per dag werkt dus dan blijft er nog wel wat tijd over voor je opdrachten. Wel een beetje jammer dat je dan echt een enorm sneu weekend hebt met alleen werk en studie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, dat is de deadline van de vorige opdracht :p.
Donderdagavond: nieuwe taakverdeling.
Maandag: afhebben opdracht
Zaterdag: deadline
En tussendoor feedback geven op elkaar en verbeteren. Dus vrijdag, zaterdag, zondag voor opdrachten die vrij groot zijn. Prima te doen als je drie volle dagen de tijd hebt though. Jammer dat ik vrijdag en zaterdag werk.
En waar precies zei ik dat ik alleen werk in het weekend? Ik weet niet wat jij vrijdag en zaterdagavond doet, maar ik ben dan bij mijn vriend, bij vrienden, in de kroeg of ik doe iets anders leuks. Ik doe dan iig niks aan opdrachten. Mijns inziens heb je pas een sneu weekend als je in het weekend 's avonds aan school zit namelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen 16 uur per dag werkt dus dan blijft er nog wel wat tijd over voor je opdrachten. Wel een beetje jammer dat je dan echt een enorm sneu weekend hebt met alleen werk en studie.
Yep. Vandaag de lancering gehad. Het is eigenlijk pas het startpunt van het project, dus ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Het gedeelte waar ik de meeste tijd aan heb bestaat moet in de loop van het project geimplementeerd worden. De mensen die dat opgepakt hebben gaat dat op een grotere schaal doen om zo de investeringen beter te kunnen spreiden. Het moet zich allemaal nog gaan bewijzen in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:03 schreef arj1o1 het volgende:
Citizin.Erased.. Is jouw project vandaag live gegaan?
Waar is de elephpant?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg net een baan aangeboden via universiteitsmail, reukt een beetje naar spam, maar, de persoon en het emailadres lijken wel te kloppen...
Naast mij.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:19 schreef GlowMouse het volgende:
Je zet '-split' achter de username; er loopt dan alleen verkeer voor de UvT via de VPN. Wil je meer via de VPN laten lopen, dan kan dat met het route-commando.
[..]
Waar is de elephpant?
Eh, bedankt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mijns inziens heb je pas een sneu weekend als je in het weekend 's avonds aan school zit namelijk.
Lezen? Ik zeg niet dat je als persoon dan sneu bent, maar dat je dan een kutweekend hebt. En als het echt moet dan zit ik in het weekend ook wel voor een opdracht, maar ik zorg er liever voor dat ik die ruim op tijd af heb. Punt is gewoon dat zij die taakverdeling elke keer zo laat opsturen dat ik alles in het weekend moet doen, terwijl ze die taakverdeling gewoon eerder kunnen sturen zodat ik mijn opdrachten ruim op tijd af kan hebben, en in het weekend leukere dingen kan doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eh, bedankt?Ben in het verleden vaak zat uitgeweest, kilogrammen drugs door m'n snufferd en mond gewerkt, gefeest als een malle en sociaal gedaan, maar als ik zaterdagavond een opdracht moet af krijgen, dan doe ik dat gewoon. Dan ben ik maar lekker sneu. Of heb ik geen sociaal leven. Of ben ik niet 'cool' genoeg.
Ik zie jou anders genoeg mensen op het forum zomaar sneu noemenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eh, bedankt?Ben in het verleden vaak zat uitgeweest, kilogrammen drugs door m'n snufferd en mond gewerkt, gefeest als een malle en sociaal gedaan, maar als ik zaterdagavond een opdracht moet af krijgen, dan doe ik dat gewoon. Dan ben ik maar lekker sneu. Of heb ik geen sociaal leven. Of ben ik niet 'cool' genoeg.
Grappig genoeg zette je alle mensen die aan het studeren zijn in het weekend categorisch weg als mensen met een sneu weekend. Wat dus de implicatie oproept dat mensen die studeren in het weekend in feite maar sneue bezigheden hebben (wat in mijn ogen betekent dat ze ook maar sneu zijn).quote:Op maandag 1 maart 2010 16:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Lezen? Ik zeg niet dat je als persoon dan sneu bent, maar dat je dan een kutweekend hebt.
Mijn vrijdag- en zaterdagavond zijn heilig. De rest maakt me niks uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef GlowMouse het volgende:
Ik ga nog heel wat sneue weekenden tegemoet.
Is het zo druk?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij is momenteel geen één dag heilig
Als je op zaterdagavond een opdracht af moet krijgen ben je gewoon sneu ja, je hebt toch ook een zondag?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit is maar eenmalig hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar je moet ook tijd aan je studie besteden! Met je 42-urige werkweek.
Zondag is de dag des Heren. Foei!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:13 schreef aardappel het volgende:
[..]
Als je op zaterdagavond een opdracht af moet krijgen ben je gewoon sneu ja, je hebt toch ook een zondag?
Deze week rustig? Mooi, dan skip ik neuro. Werd net gebeld of ik kon werken van 2 tot 12 en ik gokte dat ik geen colleges had dus had toegezegd met werk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit is maar eenmalig hoorHaha.
En deze week heb ik het vrij rustig qua studie
Ja, ik heb gehoord dat bij één track de studenten geordend gaan worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:34 schreef arj1o1 het volgende:
16 maart Glowmouse! Doom day.
Ander nieuws nog uit die hoek?
En waar vul ik dat dan inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef Tegan het volgende:
Username: s********
Password: ********
Popserver: stumail.uvt.nl
Port: 995
Handig! Thnxquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef Tegan het volgende:
In je mailprogamma, instellingen, en dan fetch mail from other accounts ofzo. Ik heb zelf ingesteld dat het een label krijgt dus dan zie ik precies welke mails van een ander emailadres zijn.
Ik heb daar geen probleem mee, het is niet alsof ik zovaak mail check en daarnaast als ik iets verwacht dan is er altijd het knopje 'check for mail now' oid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:54 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik doe het na advies van GlowMouse doorsturen. Fetchen via gmail gaat toch altijd met de nodige vertraging...
Die vertraging valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:54 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik doe het na advies van GlowMouse doorsturen. Fetchen via gmail gaat toch altijd met de nodige vertraging...
Vaker toch? Als ik kijk bij mijn account activity zie ik dit:quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:49 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij checkt Gmail ieder uur.
Maar volgens mij gaat zusje fetchen met Hotmail.
Ik heb het nu in Outlook gezet & alles slaat meteen vastquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef arj1o1 het volgende:
Oftewel, je behoud de mappenstructuur, er word automatisch een folder aangemaakt etc. etc.
Die ja. Als je hem nog niet gezien hebt, zou ik hem niet speciaal kijken voor KW. Hij is die 8.6 helemaal niet waardquote:
Ok, ik zal het niet doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die ja. Als je hem nog niet gezien hebt, zou ik hem niet speciaal kijken voor KW. Hij is die 8.6 helemaal niet waard
Oh, heel fijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef GlowMouse het volgende:
Ik haat verplichte aanwezigheid en gebrek aan souplesse bij twee verplichte gelijktijdige colleges.
'The mest is yet to come.'quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:00 schreef GlowMouse het volgende:
En wie Memento gezien heeft, moet ook de Kabouter Wesley van deze week zien
Memento is inderdaad een zeer goede film. Wel een erg rationele film - als je van meeslepend materiaal houdt dan is het wellicht niet veel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef GlowMouse het volgende:
Maar wacht vooral op Dr_S die het tegengestelde gaat bepleiten.
Ik heb 4 mei een verplicht college van de Oefenrechtbank (strafrecht) maar ook een tentamen van een verplicht vak van de straf-accent-master. Bizar dat ze dat niet even coördineren....quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef GlowMouse het volgende:
Ik haat verplichte aanwezigheid en gebrek aan souplesse bij twee verplichte gelijktijdige colleges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |