25 euries!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben te laat met de inschrijving voor mijn komende tentamens..
Ik ben in 6 jaar tijd nog nooit te laat geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben te laat met de inschrijving voor mijn komende tentamens..
Ik wel, al voor het jaar echt begonnen was,hahaquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:59 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik ben in 6 jaar tijd nog nooit te laat geweest.
Ik wel, toen ik hier na een maand instroomde en de tentamens 2 weken later al waren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:59 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik ben in 6 jaar tijd nog nooit te laat geweest.
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Eerste keer een waarschuwing toch?
Hehe, dan was het dus niet je eerste keerquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Bij niet trouwens. Ze hadden gewoon m'n waarschuwing (en boetes) van de vorige studieperiode onthouden.
Briefje Univers.. zou dat helpen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:10 schreef GlowMouse het volgende:
De voorzitter van het college dat uitspraak doet in het beroep van dr.S, is dezelfde persoon als de persoon die vindt dat studenten geen baat hebben bij hoge cijfers.
Nee, DrS moet gewoon zeggen dat het bij hem nog van belang is voor bijvoorbeeld het judicium als het gevraagd wordt, hetgeen ook het geval is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Briefje Univers.. zou dat helpen?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, DrS moet gewoon zeggen dat het bij hem nog van belang is voor bijvoorbeeld het judicium als het gevraagd wordt, hetgeen ook het geval is.
Het is mijn eerste keer. Ik had even naar de CSB gemaild en ik ga er de volgende week maar eens langs. Dan zal ik wel mijn waarschuwing gaan krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Eerste keer een waarschuwing toch?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:18 schreef hetzusjevan het volgende:
AAAAAAAAAH ik erger me DOOD aan een groepje waar ik in zit. Sturen gvd de hele tijd mailtjes met "uiterlijk morgen afhebben", om 9 uur 's avonds. Op donderdag.
Student + donderdagavond, do the math. Hebben ze geen leven ofzo. En dan maken ze een godverdomde taakverdeling NET voor het weekend. Ik weet niet wat zij in het weekend doen maar ik WERK dan, ik heb in het weekend gewoon te weinig tijd om zulke grote opdrachten voor school te doen die ze maandag "uiterlijk" weer teruggestuurd willen hebben. Doordeweeks heb ik tijd zat.
Heb m'n groepje nog niet ontmoet omdat ik er bij de vorige meeting niet bij kon zijn, maar ik heb echt zo'n beeld van thuiswonende, niet-werkende, geen-leven-hebbende overijverige studenten. Zal best wel meevallen waarschijnlijk maar het is gewoon ergerlijk.
Zo. Moest het even kwijt.
Ja, onze deadline is ook op zaterdagochtend, maar dat betekent dus dat je alles voor het weekend klaar kan hebben. De volgende opdracht staat halverwege de week weer klaar, maar dan sturen ze de taakverdeling pas donderdagavond op?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:21 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben een deadline op zaterdagochtend en de volgende op maandagochtend. Piek in het weekend.
Nee, dat is de deadline van de vorige opdracht :p.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:31 schreef GlowMouse het volgende:
Wetende dat de deadline zaterdagmorgen is, is het ook wel dom om tot donderdagavond te wachten tot een groepslid eindelijk laat weten wat je moet doen.
Ik neem aan dat je geen 16 uur per dag werkt dus dan blijft er nog wel wat tijd over voor je opdrachten. Wel een beetje jammer dat je dan echt een enorm sneu weekend hebt met alleen werk en studie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, dat is de deadline van de vorige opdracht :p.
Donderdagavond: nieuwe taakverdeling.
Maandag: afhebben opdracht
Zaterdag: deadline
En tussendoor feedback geven op elkaar en verbeteren. Dus vrijdag, zaterdag, zondag voor opdrachten die vrij groot zijn. Prima te doen als je drie volle dagen de tijd hebt though. Jammer dat ik vrijdag en zaterdag werk.
En waar precies zei ik dat ik alleen werk in het weekend? Ik weet niet wat jij vrijdag en zaterdagavond doet, maar ik ben dan bij mijn vriend, bij vrienden, in de kroeg of ik doe iets anders leuks. Ik doe dan iig niks aan opdrachten. Mijns inziens heb je pas een sneu weekend als je in het weekend 's avonds aan school zit namelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen 16 uur per dag werkt dus dan blijft er nog wel wat tijd over voor je opdrachten. Wel een beetje jammer dat je dan echt een enorm sneu weekend hebt met alleen werk en studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |