Is het zo druk?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij is momenteel geen één dag heilig
Als je op zaterdagavond een opdracht af moet krijgen ben je gewoon sneu ja, je hebt toch ook een zondag?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eh, bedankt?Ben in het verleden vaak zat uitgeweest, kilogrammen drugs door m'n snufferd en mond gewerkt, gefeest als een malle en sociaal gedaan, maar als ik zaterdagavond een opdracht moet af krijgen, dan doe ik dat gewoon. Dan ben ik maar lekker sneu. Of heb ik geen sociaal leven. Of ben ik niet 'cool' genoeg.
Dit is maar eenmalig hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar je moet ook tijd aan je studie besteden! Met je 42-urige werkweek.
Zondag is de dag des Heren. Foei!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:13 schreef aardappel het volgende:
[..]
Als je op zaterdagavond een opdracht af moet krijgen ben je gewoon sneu ja, je hebt toch ook een zondag?
Deze week rustig? Mooi, dan skip ik neuro. Werd net gebeld of ik kon werken van 2 tot 12 en ik gokte dat ik geen colleges had dus had toegezegd met werk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit is maar eenmalig hoorHaha.
En deze week heb ik het vrij rustig qua studie
Ja, ik heb gehoord dat bij één track de studenten geordend gaan worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:34 schreef arj1o1 het volgende:
16 maart Glowmouse! Doom day.
Ander nieuws nog uit die hoek?
En waar vul ik dat dan inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef Tegan het volgende:
Username: s********
Password: ********
Popserver: stumail.uvt.nl
Port: 995
Handig! Thnxquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef Tegan het volgende:
In je mailprogamma, instellingen, en dan fetch mail from other accounts ofzo. Ik heb zelf ingesteld dat het een label krijgt dus dan zie ik precies welke mails van een ander emailadres zijn.
Ik heb daar geen probleem mee, het is niet alsof ik zovaak mail check en daarnaast als ik iets verwacht dan is er altijd het knopje 'check for mail now' oid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:54 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik doe het na advies van GlowMouse doorsturen. Fetchen via gmail gaat toch altijd met de nodige vertraging...
Die vertraging valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:54 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik doe het na advies van GlowMouse doorsturen. Fetchen via gmail gaat toch altijd met de nodige vertraging...
Vaker toch? Als ik kijk bij mijn account activity zie ik dit:quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:49 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij checkt Gmail ieder uur.
Maar volgens mij gaat zusje fetchen met Hotmail.
Ik heb het nu in Outlook gezet & alles slaat meteen vastquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef arj1o1 het volgende:
Oftewel, je behoud de mappenstructuur, er word automatisch een folder aangemaakt etc. etc.
Die ja. Als je hem nog niet gezien hebt, zou ik hem niet speciaal kijken voor KW. Hij is die 8.6 helemaal niet waardquote:
Ok, ik zal het niet doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die ja. Als je hem nog niet gezien hebt, zou ik hem niet speciaal kijken voor KW. Hij is die 8.6 helemaal niet waard
Oh, heel fijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef GlowMouse het volgende:
Ik haat verplichte aanwezigheid en gebrek aan souplesse bij twee verplichte gelijktijdige colleges.
'The mest is yet to come.'quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:00 schreef GlowMouse het volgende:
En wie Memento gezien heeft, moet ook de Kabouter Wesley van deze week zien
Memento is inderdaad een zeer goede film. Wel een erg rationele film - als je van meeslepend materiaal houdt dan is het wellicht niet veel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef GlowMouse het volgende:
Maar wacht vooral op Dr_S die het tegengestelde gaat bepleiten.
Ik heb 4 mei een verplicht college van de Oefenrechtbank (strafrecht) maar ook een tentamen van een verplicht vak van de straf-accent-master. Bizar dat ze dat niet even coördineren....quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef GlowMouse het volgende:
Ik haat verplichte aanwezigheid en gebrek aan souplesse bij twee verplichte gelijktijdige colleges.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |