dan zouden we nou al in het volgende topic zitten als ik dat zou doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trok jij je maar eens wat van ons aan. Niet elke post die op een dag wordt geplaatst hoeft een reactie van jou te krijgen hoor.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
[..]
dat is hier dus voor
Jij deed even boosquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet boos? gf niet boos, mpg niet boos, oa niet boos. De rest ziet te veel sneeuw buiten denk ik.
Lekker!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef sararaats het volgende:
iemand een bakkie pleur? dan is het misschien vrede in de tent
graag *snif*quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn we nou weer vriendjes![]()
DaMartquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF doet boos tegen jou? Het is dat ik geen zin heb om geconfronteerd te worden met het verkleedpartijtje van die dronkelappen beneden de grote rivieren, maar anders was ik nu naar GF gegaan en had hij zijn doos schone faptissues pas teruggekregen als hij duizendmaal op zijn blote knietjes 'Sorry Nijns!' tegen je had gezegd!.
Fles stuurt wel een factuurtjequote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trok jij je maar eens wat van ons aan. Niet elke post die op een dag wordt geplaatst hoeft een reactie van jou te krijgen hoor.
Ik ben blij dat je eindelijk eens naar ons luistert dan. Al zal dat morgen wel weer voorbij zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zouden we nou al in het volgende topic zitten als ik dat zou doen
WTFquote:
Nijnsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:59 schreef Nijns het volgende:
DaMartcarnaval is bijna klaar hoor dus je kan gerust komen
quote:
Als ik het niet weet kan ik wel gaan posten, maar dan ben ik de nieuwe gfquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTFKrijg het
Ik help Sara met een probleem, jullie zwijgen d'r dood.
Magoe, ik ga wel schaatsen kijken hoor
de hollanders vinden het ellendequote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nijns.
Die ellende is weer bijna voorbij?![]()
.
Jij zei dat vrouwen dom waren enzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTFKrijg het
Ik help Sara met een probleem, jullie zwijgen d'r dood.
Magoe, ik ga wel schaatsen kijken hoor
ik heb er ook niks opgezegdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik het niet weet kan ik wel gaan posten, maar dan ben ik de nieuwe gf
Valt wel mee hoor, ik heb het niet actief gevierd maar het is best gezelligquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nijns.
Die ellende is weer bijna voorbij?![]()
.
quote:
Ik ook niet. Hier wat popcorn, ik kijk ook maar van de zijlijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:02 schreef sararaats het volgende:
ik ben me van geen kwaad bewust
Het gemiddelde IQ is boven de grote rivieren daarom ook zeker met 50 punten gestegen sinds die ongein is begonnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de hollanders vinden het ellende![]()
daarom lopen er hier zoveel rond
en die zal vanaf morgen wel weer flink dalenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ is boven de grote rivieren daarom ook zeker met 50 punten gestegen sinds die ongein is begonnen.
Ik ben er bang voor jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die zal vanaf morgen wel weer flink dalen
Laat het dan alsjeblieft jouw toetsenbord zijn!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
als er nou nog iets mis/kapot gaat.....
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja.
Kunnen jullie ze niet gewoon houden?
dank je.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hier wat popcorn, ik kijk ook maar van de zijlijn.
die heb ik reserve genoeg liggenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat het dan alsjeblieft jouw toetsenbord zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |