ik blijf nog altijd hopenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees niet eens meer terug, omdat ik weet dat er niets te quoten is
kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem dat als een nee dan![]()
Iets leuks gaan doen dan maar
Het was niet beledigend bedoeld...quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
gf, is dat huis in dat Lampengat al klaar?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
spreek me daar maar ff niet over
Neuh, dat is vaak niet zo leukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij gaat voor getrouwde mannen
Het is dat je al getrouwd bent...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben 1.87 volgens mijn paspoort, ik vind het al lang zat
Je zei dat we niet over Eindhoven mochten beginnenquote:
maar geen jaren 70 foto'squote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was niet beledigend bedoeld...Maar ik begreep dat er oude foto's op stonden en dat de zaak nu veranderd is
whehehehequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zei dat we niet over Eindhoven mochten beginnen
Geen idee, was ooit blondt hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
waarom denk je dat ik nou ook even hier ben
Jullie hebben een danspaal!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar geen jaren 70 foto's![]()
zolang heb ik deze zaak nog niet![]()
maar klopt binnenkort nieuwe foto's maken en die dan erop zetten
Bedankt, nu heb ik een mental image van een gf hangend op zijn kop aan die paal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jullie hebben een danspaal!Doen jullie ook cursusjes geven?
![]()
alleen als we open zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat zeggen al die vrouwen. Eerst niet om kijken naar me, en nu janken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is dat je al getrouwd bent...
ik kijk wel link uitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik een mental image van een gf hangend op zijn kop aan die paal.
je begint er anders weer overquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, dat is vaak niet zo leukMaar deze was gewoon geweldig
![]()
[..]
Het is dat je al getrouwd bent...
Gewoon via LL regelenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
om lekker te ontspannenquote:
een wanhopige man is nou eenmaal niet zo aantrekkelijk als een onbereikbarequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen al die vrouwen. Eerst niet om kijken naar me, en nu janken.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik een mental image van een gf hangend op zijn kop aan die paal.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen al die vrouwen. Eerst niet om kijken naar me, en nu janken.
Dus een single man is altijd wanhopig?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
een wanhopige man is nou eenmaal niet zo aantrekkelijk als een onbereikbare
Damn, je hebt me doorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je begint er anders weer over
quote:
Is okee, iedereen is boos vandaagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef Nijns het volgende:
@ marijke: bennieboosopjouhoorwas een beetje boos op gf..
geeft niks hoor schatquote:
niet per definitiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus een single man is altijd wanhopig?
whehehequote:
ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is okee, iedereen is boos vandaagMaar dankje voor het zeggen
hoop het maar..quote:
Pas maar op voor die mannen in pandjesjassen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
He GF, zie ik het nou goed dat ik als single dame echt geen drol betaal om binnen te komen bij jullie? Of mis ik iets?![]()
kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
He GF, zie ik het nou goed dat ik als single dame echt geen drol betaal om binnen te komen bij jullie? Of mis ik iets?![]()
dat is hier dus voorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas maar op voor die mannen in pandjesjassen.
Ik ben niet boos? gf niet boos, mpg niet boos, oa niet boos. De rest ziet te veel sneeuw buiten denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is okee, iedereen is boos vandaagMaar dankje voor het zeggen
anders zeg ik het nietquote:
gf deed wel boosquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet boos? gf niet boos, mpg niet boos, oa niet boos. De rest ziet te veel sneeuw buiten denk ik.
jij deed ook lelijk tegen mijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
gf deed wel boos
ik ben heus niet de enige boze
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik maak 2 posts en dan komt hij weer hoor
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef sararaats het volgende:
iemand een bakkie pleur? dan is het misschien vrede in de tent
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij deed ook lelijk tegen mij![]()
[..]
Nee, dan kots ik de tent over. Theequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef sararaats het volgende:
check je stekkertjes evenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:38 schreef sararaats het volgende:
mijn beeldscherm flipt een beetje. dan weer goed, dan weer te blauw.
nondedju toch
GF doet boos tegen jou? Het is dat ik geen zin heb om geconfronteerd te worden met het verkleedpartijtje van die dronkelappen beneden de grote rivieren, maar anders was ik nu naar GF gegaan en had hij zijn doos schone faptissues pas teruggekregen als hij duizendmaal op zijn blote knietjes 'Sorry Nijns!' tegen je had gezegd!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
gf deed wel boos
ik ben heus niet de enige boze
* gf geeft een kopje thee aanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan kots ik de tent over. Thee
dat was idd het probleemquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
check je stekkertjes evenWaarschijnlijk hangt je monitorkabel bijna los aan je PC
Trok jij je maar eens wat van ons aan. Niet elke post die op een dag wordt geplaatst hoeft een reactie van jou te krijgen hoorquote:
whehehehequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF doet boos tegen jou? Het is dat ik geen zin heb om geconfronteerd te worden met het verkleedpartijtje van die dronkelappen beneden de grote rivieren, maar anders was ik nu naar GF gegaan en had hij zijn doos schone faptissues pas teruggekregen als hij duizendmaal op zijn blote knietjes 'Sorry Nijns!' tegen je had gezegd!.
dan zouden we nou al in het volgende topic zitten als ik dat zou doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trok jij je maar eens wat van ons aan. Niet elke post die op een dag wordt geplaatst hoeft een reactie van jou te krijgen hoor.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
[..]
dat is hier dus voor
Jij deed even boosquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet boos? gf niet boos, mpg niet boos, oa niet boos. De rest ziet te veel sneeuw buiten denk ik.
Lekker!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef sararaats het volgende:
graag *snif*quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn we nou weer vriendjes![]()
DaMartquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF doet boos tegen jou? Het is dat ik geen zin heb om geconfronteerd te worden met het verkleedpartijtje van die dronkelappen beneden de grote rivieren, maar anders was ik nu naar GF gegaan en had hij zijn doos schone faptissues pas teruggekregen als hij duizendmaal op zijn blote knietjes 'Sorry Nijns!' tegen je had gezegd!.
Fles stuurt wel een factuurtjequote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trok jij je maar eens wat van ons aan. Niet elke post die op een dag wordt geplaatst hoeft een reactie van jou te krijgen hoor.
Ik ben blij dat je eindelijk eens naar ons luistert dan. Al zal dat morgen wel weer voorbij zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zouden we nou al in het volgende topic zitten als ik dat zou doen
WTFquote:
Nijnsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:59 schreef Nijns het volgende:
DaMartcarnaval is bijna klaar hoor dus je kan gerust komen
quote:
Als ik het niet weet kan ik wel gaan posten, maar dan ben ik de nieuwe gfquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTFKrijg het
Ik help Sara met een probleem, jullie zwijgen d'r dood.
Magoe, ik ga wel schaatsen kijken hoor
de hollanders vinden het ellendequote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nijns.
Die ellende is weer bijna voorbij?![]()
.
Jij zei dat vrouwen dom waren enzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTFKrijg het
Ik help Sara met een probleem, jullie zwijgen d'r dood.
Magoe, ik ga wel schaatsen kijken hoor
ik heb er ook niks opgezegdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik het niet weet kan ik wel gaan posten, maar dan ben ik de nieuwe gf
Valt wel mee hoor, ik heb het niet actief gevierd maar het is best gezelligquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nijns.
Die ellende is weer bijna voorbij?![]()
.
quote:
Ik ook niet. Hier wat popcorn, ik kijk ook maar van de zijlijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:02 schreef sararaats het volgende:
ik ben me van geen kwaad bewust
Het gemiddelde IQ is boven de grote rivieren daarom ook zeker met 50 punten gestegen sinds die ongein is begonnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de hollanders vinden het ellende![]()
daarom lopen er hier zoveel rond
en die zal vanaf morgen wel weer flink dalenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ is boven de grote rivieren daarom ook zeker met 50 punten gestegen sinds die ongein is begonnen.
Ik ben er bang voor jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die zal vanaf morgen wel weer flink dalen
Laat het dan alsjeblieft jouw toetsenbord zijn!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
als er nou nog iets mis/kapot gaat.....
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja.
Kunnen jullie ze niet gewoon houden?
dank je.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hier wat popcorn, ik kijk ook maar van de zijlijn.
die heb ik reserve genoeg liggenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat het dan alsjeblieft jouw toetsenbord zijn!
Misschien even aanpassen dan...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik reserve genoeg liggen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat het dan alsjeblieft jouw internetverbinding zijn!
Er was toch al wat kapot vanavond?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
als er nou nog iets mis/kapot gaat.....
hier valt de kou buiten best mee het is nog boven het vriespuntquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je.
wat is het toch koud buiten, ik heb het nu lekker warm
Hij moet nog dweilen denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is GF nog niet klaar met kapotjes ruimen dan?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
yups en denk je het gemaakt te hebben gaat er weer iets anders kapotquote:
dat is morgen pasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier valt de kou buiten best mee het is nog boven het vriespunt![]()
![]()
hoe weet jij dat er een radiator aan het lekken wasquote:
STquote:
Die webcam.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat er een radiator aan het lekken was
hoe doe je datquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
fietsen met zonder handschoenen is anders heus niet leuk
ik moet alleen opletten dat ik geen koffie drink als ik op F5 duwquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:24 schreef sararaats het volgende:
soms moet ik even vluchten van 't lachen
quote:
zeg dat welquote:
quote:
leuk is andersquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bah, wat een akelig verhaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |