quote:
Is okee, iedereen is boos vandaagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef Nijns het volgende:
@ marijke: bennieboosopjouhoorwas een beetje boos op gf..
geeft niks hoor schatquote:
niet per definitiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus een single man is altijd wanhopig?
whehehequote:
ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is okee, iedereen is boos vandaagMaar dankje voor het zeggen
hoop het maar..quote:
Pas maar op voor die mannen in pandjesjassen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
He GF, zie ik het nou goed dat ik als single dame echt geen drol betaal om binnen te komen bij jullie? Of mis ik iets?![]()
kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
He GF, zie ik het nou goed dat ik als single dame echt geen drol betaal om binnen te komen bij jullie? Of mis ik iets?![]()
dat is hier dus voorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas maar op voor die mannen in pandjesjassen.
Ik ben niet boos? gf niet boos, mpg niet boos, oa niet boos. De rest ziet te veel sneeuw buiten denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is okee, iedereen is boos vandaagMaar dankje voor het zeggen
anders zeg ik het nietquote:
gf deed wel boosquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet boos? gf niet boos, mpg niet boos, oa niet boos. De rest ziet te veel sneeuw buiten denk ik.
jij deed ook lelijk tegen mijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
gf deed wel boos
ik ben heus niet de enige boze
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik maak 2 posts en dan komt hij weer hoor
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef sararaats het volgende:
iemand een bakkie pleur? dan is het misschien vrede in de tent
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij deed ook lelijk tegen mij![]()
[..]
Nee, dan kots ik de tent over. Theequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef sararaats het volgende:
iemand een bakkie pleur? dan is het misschien vrede in de tent
check je stekkertjes evenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:38 schreef sararaats het volgende:
mijn beeldscherm flipt een beetje. dan weer goed, dan weer te blauw.
nondedju toch
GF doet boos tegen jou? Het is dat ik geen zin heb om geconfronteerd te worden met het verkleedpartijtje van die dronkelappen beneden de grote rivieren, maar anders was ik nu naar GF gegaan en had hij zijn doos schone faptissues pas teruggekregen als hij duizendmaal op zijn blote knietjes 'Sorry Nijns!' tegen je had gezegd!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
gf deed wel boos
ik ben heus niet de enige boze
* gf geeft een kopje thee aanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan kots ik de tent over. Thee
dat was idd het probleemquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
check je stekkertjes evenWaarschijnlijk hangt je monitorkabel bijna los aan je PC
Trok jij je maar eens wat van ons aan. Niet elke post die op een dag wordt geplaatst hoeft een reactie van jou te krijgen hoorquote:
whehehehequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF doet boos tegen jou? Het is dat ik geen zin heb om geconfronteerd te worden met het verkleedpartijtje van die dronkelappen beneden de grote rivieren, maar anders was ik nu naar GF gegaan en had hij zijn doos schone faptissues pas teruggekregen als hij duizendmaal op zijn blote knietjes 'Sorry Nijns!' tegen je had gezegd!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |