Pagina 6quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:58 schreef De_Hertog het volgende:
Sauvignon?
Ja, ik wist het niet maar de link was snel gelegdquote:
Mekong Delta?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, ik wist het niet maar de link was snel gelegd
Hoe heette Centraal-Vietnam, waaronder het gebied waar de DMZ zou liggen in de oorlog, tijdens de Franse periode?
Nee, de Mekong-Delta is Zuid-Vietnam, toen bekend als Cochin-Cina.quote:
Dat was de verzamelnaam voor alle koloniën, Thailand, Laos, Cambodia en Vietnam bij elkaar dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
Indo China?
]quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat was de verzamelnaam voor alle koloniën, Thailand, Laos, Cambodia en Vietnam bij elkaar dus.
Begint met een A.
Punten deel 1889quote:
Laat ze dat in Thailand maar niet horenquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat was de verzamelnaam voor alle koloniën, Thailand, Laos, Cambodia en Vietnam bij elkaar dus.
Begint met een A.
De Khmer ook niet...quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Laat ze dat in Thailand maar niet horen
Welke versie van Beowulf?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe heet het monster uit Beowulf?
De meest gangbare.quote:
Nope..... Denk aan deuren.....quote:
Triplexquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope..... Denk aan deuren.....
quote:
Koiboi +1quote:
quote:The FA Cup has only been won by a non-English team once in its history.were the club to achieve this in 1927 when they beat Arsenal in the final at Wembley. They had previously made it to the final only to lose to Sheffield United in 1925, and lost another final to Portsmouth in 2008.
Cardiff City it is.quote:
BoL+1quote:
Punten deel 1889quote:
Dat is Italiaans voor Turijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:55 schreef PhysicsRules het volgende:
Torino
dat had ik inmiddels ook al bedacht, maar kan er niet opkomen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is Italiaans voor TurijnHet lijkt er wel enigszins op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |