als het goed is wel!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:11 schreef teamlead het volgende:
is Balkenende alweer in het land dan? Of is zijn aanwezigheid niet relevant?
maar zijn aanwezigheid is niet relevant.quote:
er zijn helaas maar 3 partijen die meer kunnen doen dan verontwaardigd zijn... en die gaan dat alle 3 niet doen. Tenzij JP in Vancouver dacht: jongens, barst maar met je baantje, ik kap er meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef Schanulleke het volgende:
We kunnen zometeen de zoveelste schaamteloze verkrachting van de parlementaire democratie zien. Balkenende liegt de boel bij elkaar, alleen Wilders en Halsema durven er wat van te zeggen maar niemand durft er echt iets tegen te doen.
Je overschat Wilders. Die zal wat meeschoppen, maar niet inhoudelijk hoor. Dat werd bij het vorige Irak-debat eens te meer duidelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef Schanulleke het volgende:
We kunnen zometeen de zoveelste schaamteloze verkrachting van de parlementaire democratie zien. Balkenende liegt de boel bij elkaar, alleen Wilders en Halsema durven er wat van te zeggen maar niemand durft er echt iets tegen te doen.
Hypocriete partijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:30 schreef Coos het volgende:
Tijdens die inval zat de VVD in het kabinet.
Wilders zit in een spagaat. Hij is te provinciaal om onze jongens uit te zenden, maar iedere oorlog tegen iets wat ook maar ruikt naar de islam, juicht hij toe.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je overschat Wilders. Die zal wat meeschoppen, maar niet inhoudelijk hoor. Dat werd bij het vorige Irak-debat eens te meer duidelijk.
Bolkestein is een held. Ook al ben ik het op veel punten niet met hem eens, hij bewijst hiermee zijn integriteit en zijn vermogen zelfstandig na te denken. Dit in tegenstelling tot neoconservatieve onnozelaars als Boekestijn en Van Baalen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:30 schreef Coos het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de bijdrage van de VVD.
Bolkestein zei dat Balkenende moet opstappen.![]()
Tijdens die inval zat de VVD in het kabinet.
Idd. goed. stem trilt soms wel een beetje, van boosheid.quote:
Zal toch ook echt wel met de baan van Jeep de Hoep Sjeffer te maken hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Maar Halsema heeft gelijk: Al was er twijfel over volkenrechterlijk mandaat. Dan had de regering die twijfel kenbaar moeten maken en niet jaren volhouden dat er niks aan de hand was.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef One_of_the_few het volgende:
GL trekt steun in aan kabinet zometeen denk ik.
Snap jij je eigen zin nog?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef One_of_the_few het volgende:
GL trekt steun in aan kabinet zometeen denk ik.
ook dat ontkent JP.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal toch ook echt wel met de baan van Jeep de Hoep Sjeffer te maken hebben.
hahha ja, hij is wel krom. maar ik begrijp hem wel.quote:
De enige manier om de geloofwaardigheid van de PvdA zo vlak voor de verkiezingen nog effe op te krikken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En Bos hanteert de laatste weken een harde lijn, bijna een stormram. En terecht.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hahha ja, hij is wel krom. maar ik begrijp hem wel.
GL gaat motie van wantrouwen indienen/steunen. Dat bedoel ik.
zal te laat zijn. Maar inhoudelijk prima te doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef Coos het volgende:
[..]
De enige manier om de geloofwaardigheid van de PvdA zo vlak voor de verkiezingen nog effe op te krikken.
prima toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef Louis22 het volgende:
Gaf Femke nou net af op relativisme en post-modernisme? Ze kent haar vrienden niet.
"Al dan niet door de kamer gedwongen"
Alsof je een pistool voor iemand neerlegt en zegt dat je even tien minuutjes weggaat.
Eens. Als het nu al kan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
prima toch.
Het is wel sim. Want door nu al een motie in te dienen zet je jezelf als partj buitenspel in de discussie. Nu niet.
Ik zat ook al te denken, wat is ze rustigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef Coos het volgende:
Krijgt Agnes tegenwoordig valium voordat ze gaat spreken?![]()
Of gaat ze zo nog gillen??
Toch opmerkelijk, ik had eerder toch een beetje het idee dat de PvdA het liefst wilde wachten tot na 3 maart..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:08 schreef Kwaliteit het volgende:
Breaking: Wouter Bos straks om 15.20 bij RTL Z. Hij wil nog deze week besluit Uruzgan. Bos:"Moet ook kunnen". Niet wachten tot 1 maart dus.
Het is net Balkenendequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:16 schreef Crazy Harry het volgende:
nou, daar gaan we hoor, het gedraai en gelieg kan beginnen
Erger nog, de rest is simpelweg niet waar, voldoet niet aan de realiteit en dat soort gebrabbel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is net BalkenendeAlle dingen waar het kabinet er niet slehct uitkwam, dat zijn dan toevallig de kernpunten en daar gaat het om. De rest is minder belangrijk
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef One_of_the_few het volgende:
van geel neemt zijn eigen taak als parlementariër niet serieus. Kwalijk.
En doe er dan ook even de politieke en juridische betekenis van onvolledig bij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:25 schreef Louis22 het volgende:
Wie kan me uitleggen wat 'leidend' betekent?
"Meneer van Geel u bent niet eerlijk en u draait" is wel van toepassing.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:29 schreef Toad het volgende:
Echt Van Geel. Hij haalt het bloed onder m'n nagels vandaan.
mensen pikken het.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:34 schreef Toad het volgende:
Waar haalt het CDA die zetels vandaan? Keer op keer flikken ze dit.
In het RLS subforum houden we de leuke streams een beetje bijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef augurkenkoning het volgende:
Bedankt Coos voor het openen van dit topic. Bedankt reageerders, zonder jullie alleen had ik er niet aan gedacht dat het debat nu plaats vond.
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren! leuk!
En de laatste 2 verkiezingen dombo's die Balkenende zo leuk op Harry Potter vinden lijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:37 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Boeren, huisvrouwen, provincialen.
Dat doen de meesten die achter die spreektafel staanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:40 schreef TheArt het volgende:
Van Geel draait op elke vraag weer hetzelfde bandje.
Stel je bent gematigd rechts, laag tot modaal inkomen, laagopgeleid en je hebt ergens diep verstopt nog banden met de kerk (zoals erg veel mensen in Nederland):quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:34 schreef Toad het volgende:
Waar haalt het CDA die zetels vandaan?
Je moet er eens een klein vertikaal streepje op het puntje bijdenken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:41 schreef Kwaliteit het volgende:
Die neus van Hamerpast wel bij d'r naam
Dat is inderdaad wel wat van Geel nu lijkt te zeggen. Hij lijkt het ook niet tegen te spreken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef Kwaliteit het volgende:
fritswester :
Begrijp ik van Geel (CDA) nu goed dat Kamer wel onjuist en onvolledig geinformeerd mag worden, zolang dat maar niet bewust is gebeurd???
ik zou nooit cda stemmen als ik gematigd rechts was. Dan vvd/d66quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Stel je bent gematigd rechts, laag tot modaal inkomen, laagopgeleid en je hebt ergens diep verstopt nog banden met de kerk (zoals erg veel mensen in Nederland):
- VVD: te kak
- D66: te hoogopgeleid
- PVV: te extreem
kom je automatisch bij CDA uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |