mensen pikken het.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:34 schreef Toad het volgende:
Waar haalt het CDA die zetels vandaan? Keer op keer flikken ze dit.
In het RLS subforum houden we de leuke streams een beetje bijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef augurkenkoning het volgende:
Bedankt Coos voor het openen van dit topic. Bedankt reageerders, zonder jullie alleen had ik er niet aan gedacht dat het debat nu plaats vond.
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren! leuk!
En de laatste 2 verkiezingen dombo's die Balkenende zo leuk op Harry Potter vinden lijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:37 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Boeren, huisvrouwen, provincialen.
Dat doen de meesten die achter die spreektafel staanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:40 schreef TheArt het volgende:
Van Geel draait op elke vraag weer hetzelfde bandje.
Stel je bent gematigd rechts, laag tot modaal inkomen, laagopgeleid en je hebt ergens diep verstopt nog banden met de kerk (zoals erg veel mensen in Nederland):quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:34 schreef Toad het volgende:
Waar haalt het CDA die zetels vandaan?
Je moet er eens een klein vertikaal streepje op het puntje bijdenken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:41 schreef Kwaliteit het volgende:
Die neus van Hamerpast wel bij d'r naam
Dat is inderdaad wel wat van Geel nu lijkt te zeggen. Hij lijkt het ook niet tegen te spreken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef Kwaliteit het volgende:
fritswester :
Begrijp ik van Geel (CDA) nu goed dat Kamer wel onjuist en onvolledig geinformeerd mag worden, zolang dat maar niet bewust is gebeurd???
ik zou nooit cda stemmen als ik gematigd rechts was. Dan vvd/d66quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Stel je bent gematigd rechts, laag tot modaal inkomen, laagopgeleid en je hebt ergens diep verstopt nog banden met de kerk (zoals erg veel mensen in Nederland):
- VVD: te kak
- D66: te hoogopgeleid
- PVV: te extreem
kom je automatisch bij CDA uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |