Idd. goed. stem trilt soms wel een beetje, van boosheid.quote:
Zal toch ook echt wel met de baan van Jeep de Hoep Sjeffer te maken hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Maar Halsema heeft gelijk: Al was er twijfel over volkenrechterlijk mandaat. Dan had de regering die twijfel kenbaar moeten maken en niet jaren volhouden dat er niks aan de hand was.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef One_of_the_few het volgende:
GL trekt steun in aan kabinet zometeen denk ik.
Snap jij je eigen zin nog?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef One_of_the_few het volgende:
GL trekt steun in aan kabinet zometeen denk ik.
ook dat ontkent JP.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal toch ook echt wel met de baan van Jeep de Hoep Sjeffer te maken hebben.
hahha ja, hij is wel krom. maar ik begrijp hem wel.quote:
De enige manier om de geloofwaardigheid van de PvdA zo vlak voor de verkiezingen nog effe op te krikken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En Bos hanteert de laatste weken een harde lijn, bijna een stormram. En terecht.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hahha ja, hij is wel krom. maar ik begrijp hem wel.
GL gaat motie van wantrouwen indienen/steunen. Dat bedoel ik.
zal te laat zijn. Maar inhoudelijk prima te doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef Coos het volgende:
[..]
De enige manier om de geloofwaardigheid van de PvdA zo vlak voor de verkiezingen nog effe op te krikken.
prima toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef Louis22 het volgende:
Gaf Femke nou net af op relativisme en post-modernisme? Ze kent haar vrienden niet.
"Al dan niet door de kamer gedwongen"
Alsof je een pistool voor iemand neerlegt en zegt dat je even tien minuutjes weggaat.
Eens. Als het nu al kan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
prima toch.
Het is wel sim. Want door nu al een motie in te dienen zet je jezelf als partj buitenspel in de discussie. Nu niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |